0

۱۰ سایت که می توانند برای انتخاب تصاویر وب سایت مفید باشند

شاید جمله “یک عکس بیشتر از هزاران کلمه ، صحبت می کند.” را پیش از این شنیده باشید. عکس ها از لحاظ تاثیر روانی که بر روی بیننده میگذارند، انتقال پیام را آسانتر و راحتتر می نمایند. آمار ها نشان میدهد که مردم برای خواندن متن هایی که شامل تصاویر هستند ، از خود تمایل بیشتری نشان می دهند. مشارکت خوانندگان در تمامی زمینه ها از شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ تا پست های وبلاگ به انتخاب صحیح عکس محتوا بستگی دارد. عکسی که شما برای مطلب خود انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسیاری بر روی نرخ پرش وب سایت شما داشته باشد و همچنین می تواند کاربران را تشویق کند که در وب سایت شما زمان بیشتری را بگذرانند.

چه تصویری برای استفاده در وب سایتتان انتخاب کنید ؟

با توجه به اهمیت تصاویر ، این بسیار مهم می باشد که تصویری که انتخاب می کنید با کیفیت و متناسب با موضوع باشد. اگر برای شما ممکن است که از تصاویری که خودتان ثبت نموده اید استفاده کنید ، حتما این کار را انجام دهید. تصاویری که شما ثبت کرده اید ویژگی منحصر به فرد بودن دارند و این از ذهن کاربرانتان دور نخواهد ماند.

اهمیت استفاده از عکس های شخصی به ویژه در کسب و کار هایی که خدمات و محصولات شخصی سازی شده ارائه می کنند موثر تر واقع خواهد شد. برای مثال در طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت هتل و یا طراحی سایت صنعتی ! زمانی که از تصویر مربوط به رستوران یا فضای صنعتی یک کارخانه باشد ، تاثیر بیشتری را بر روی کاربر خواهد داشت.

بخوانید!  چرا کسب و کار شما باید برای PPC سرمایه گذاری کند؟

با این حال ممکن است بنا به دلایلی مانند بودجه یا فرصت زمانی کوتاه امکان استخدام یک عکاس برای مجموعه خود را نداشته باشید. بنابر این باید از عکس های آماده موجود در اینترنت استفاده کنید. سایت های بسیاری وجود دارند که در ازای پرداخت حق اشتراک اجازه استفاده از بایگانی تصاویر را برای شما فراهم می کنند. در کنار این سایت ها ، سایت هایی وجود دارند که استفاده از تصاویر با کیفیت را به صورت مجانی برای شما فراهم می آورند. در ادامه با ۱۰ سایت که می توانید از تصاویر با کیفیتشان به صورت مجانی استفاده نمایید آشنا شوید:

۱. FINDA.PHOTO

FindA.Photo یک بایگانی تفکیک شده از تصاویر در زمینه های مختلف دارد. همچنین یکی از ویژگی های مفید آن این است که امکان فیلتر کردن بر اساس طیف رنگی را برای شما فراهم می آورد. در صورتی که وب سایت شما با توجه به لوگو و نام تجاری دارای طیف رنگی مخصوصی است ، استفاده از تصاویری در طیف رنگی تعریف شده ، باعث یکپارچه شدن وب سایت خواهد شد.

۲. ALLTHEFREESTOCK

stock مانند یک دایرکتوری از وب سایت هایی که تصاویر مجانی ارائه می دهند عمل می کند. وب سایت مفیدی برای کسب و کار های نو پایی است که هنوز در خصوص تم رنگی کسب و کارشان تصمیمی نگرفته اند. همچنین علاوه بر تصاویر ، بایگانی ویدیو و sound effects نیز دارد.

۳. STOCK UP

عکس های موجود در Stock Up به دو صورت مجانی و دارای لایسنس می باشد. بایگانی تصاویر این وب سایت بیشتر شامل تصاویری در زمینه “زندگی روزمره” می باشد.

بخوانید!  بازاریابی طراحی سایت

۴. PICJUMBO

PicJumbo دارای تصاویر در انواع مختلفی از قبیل مد و معماری است. ویژگی جستجوی این وب سایت به شما اجازه می دهد تا برای جستجوی تصاویر از عبارات خاصی مانند “آیفون ۶” یا “مردی در حال کتاب خواندن ” استفاده نمایید.

۵.  UNSPLASH

تصاویر موجود در Unsplash دارای سبک خاصی از عکاسی هستند. تصاویری با فیلتر های متنوع که می تواند انتخاب خوبی برای بنر های وب سایت باشد.

۶. PEXELS

Pexels هر روز وب سایت خود را با تقریبا ۲۰ عکس جدید به روز می کند. بنابراین می تواند نسبت به باقی موارد اعلام شده در لیست گزینه مناسب تری برای انتخاب تصویری منحصر به فرد باشد.

۷. ISO REPUBLIC

Republic یک بایگانی تقریبا کامل از انواع دسته بندی ها دارد ، تصاویر flat-lay ، تکنولوژی و غذا و دسته های متنوع دیگر.

۸. GRATISOGRAPHY

Gratisography یک سبک و نگاه منحصر به فرد به عکاسی دارد. تمام تصاویر بسیار چشم گیر هستند. علاوه بر اینکه میتوانید برای وب سایت خودتان از تصاویر موجود استفاده کنید، می تواند به شما ایده بدهد که برای شبکه های اجتماعی خود از چه نوع تصاویری استفاده کنید.

۹. MOVEAST

Moveast دارای عکس های بسیاری در حوزه غذا و فرهنگ است. آنها همچنین مجموعه عکس هایی از رویدادهای خاص مانند ماراتن ها یا جشنواره ها را دارند.

۱۰. START UP STOCK PHOTOS

تصاویر وب سایت START UP STOCK PHOTOS بر روی کسب و کار های کوچک و شرکت ها تمرکز می کند. با اینکه تصاویر وب سایت در بازه های زمانی اغلب طولانی ای به روز می شوند. می تواند یک انتخاب مناسبی برای شرکت های کوچک و آژانس هایی که به دنبال تصاویر دفتر کار یا اتاق جلسات و … هستند ، باشد.

بخوانید!  طراحی سایت الف

نوشته ۱۰ سایت که می توانند برای انتخاب تصاویر وب سایت مفید باشند اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.