0

۱۱ اپلیکیشن موبایل که شما را برای مدیریت فروشگاه اینترنتی تان همراهی می کنند

طراحی سایت

تجارت الکترونیک به شما این آزادی را می دهد که از هر کجای دنیا که هستید به کست و کار آنلاین خود مشغول شوید.  دیگر نیازی نیست که در ساعت کاری به صورت فیزیکی در فروشگاه خود حضور داشته باشید تا بتوانید کسب در آمد کنید. امروزه در صورتی که با روش های مدیریت فروشگاه اینترنتی آشنا باشید می توانید از فروشگاه اینترنتی خود کسب در آمد کنید.

امروزه بیشتر از ۵۰ درصد مردم با خرید به صورت آنلاین آشنا هستند و به صورت آنلاین خرید های خود را انجام می دهند. بنابر این با وجود رقبایی که هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود ، این بسیار مهم می باشد که بر روی نرخ مشارکت مشتریانتان نظارت داشته باشید.

باید گفت زمانی که صحبت از کسب و کار آنلاین به میان می آید ، تمام مسائل به خصوص نحوه گرفتن آمار بسیار آسان می شود.

نرم افزار های آنلاینی چون  Shopify, Rewardstream, Stripe به گرفتن آمار کمک به سزایی می کنند. همچنین نرم افزار و ابزار های دیگری نیز موجود است که مدیریت فروشگاه اینترنتی را راحتتر می کند.

MailChimp

تحقیقات بر روی روان شناسی خرید نشان می دهد که مشتریان در کنار محصولات به نحوه ارائه آن ها نیز توجه ویژه ای نشان می دهند. بنابر این زمانی که بحث مدیریت فروشگاه اینترنتی و  بازاریابی آنلاین به میان می آید ، تنها حفظ ارتباط با مشتری مطرح نیست. در اینجا باید به کیفیت ارائه توجه شود.

ایمیل مارکتینگ یکی از راه های بازاریابی آنلاین می باشد که مدیریت فروشگاه اینترنتی را آسانتر نموده است . ارسال پیشنهادات ویژه ، اخبار و ارائه محصولات و خدمات جدید برای مشتریان یکی از اصلی ترین فعالیت هایی است که برای مدیریت فروشگاه اینترنتی باید صورت بگیرد.

بخوانید!  آموزش نحوه بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین

در این میان ابزار mailchimp  یکی از ابزار های مفید در زمینه بازاریابی آنلاین و ایمیل مارکتینگ است.

مزایای MailChimp برای مدیریت فروشگاه اینترنتی

  • امکان استفاده از تمپلیت های آماده برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی
  • امکان دیزاین و طراحی تمپلیت ایمیل اختصاصی
  • ارسال ایمیل به صورت انبوه
  • ارائه گزارشات روزانه از میزان بازدید ایمیل و میزان کلیک بر روی لینک ها
  • امکان مدیریت کمپین بازاریابی در هر زمان و مکانی

Buffer  و  hootsuite

مهم نیست که شما چه کسب و کار آنلاینی را مدیریت می کنید. حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی ضمن اینکه به برند سازی کمک می کند ، به برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی در مورد کسب و کارتان نیز کمک می کند .

با به روی کار آمدن و فراگیر شدن شبکه های اجتماعی ، امروزه شاهد آن هستیم که اخبار و وقایع در مدت زمان کوتاهی به دست عموم مردم می رسد.

بنابراین در صورتی که قصد مدیریت فروشگاه اینترنتی موفقی را دارید، باید به مدیریت شبکه های اجتماعیتان اهمیت دهید.

دو ابزار بافر و  hootsuite در خصوص مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند بسیار مفید واقع شوند.

مزایای استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی:

  • مدیریت پست های ارسالی
  • مدیریت تمامی صفحات اجتماعی از یک پلتفرم
  • امکان زمان بندی در ارسال پست
  • مشاهده گزارشات و امکان آنالیز داده های حاصله

Mention

اگر شما در مورد مشتریانی که به کسب و کار شما توجه نشان می دهند کنجکاوید ، با بهره مندی از سیستم تحت وب Mention این امکان را خواهید داشت که این کنجکاوی را بر طرف نمایید.

بخوانید!  توجه! در حال بررسی انواع روش‌های ساخت سایت

پلتفرم آنلاین Mention این اجازه را به شما می دهد که کلمات کلیدی یا عبارت مد نظراتان را دنبال کنید. تنها کافی است که کلمات را به لیست خود اضافه نمایید و مشخص نمایید که قصد دنبال نمودن این کلمات را در چه بستری دارید. ( شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها) سپس زمانی که فردی از این کلمات استفاده کند شما متوجه خواهید شد. بنابراین زمانی که نام تجاری فروشگاه اینترنتی خود را به لیست اضافه نمایید ، متوجه خواهید شد که کاربران و مشتریان شما در مورد برند شما چه افکاری خواهند داشت.

تصور نمایید که بتوانید از همین روش مشتری ناراضی خود را شناسایی نمایید و اقدام به رفع مشکل و رفع عدم رضایت مشتری مورد نظر کنید.

در مقاله بعدی با تعداد بیشتری از این ابزار های کاربردی مدیریت فروشگاه های اینترنتی آشنا می شویم.

نوشته ۱۱ اپلیکیشن موبایل که شما را برای مدیریت فروشگاه اینترنتی تان همراهی می کنند اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.