0

۴گام برای جلب علاقه کارکنان به اپلیکیشن جدید

طراحی سایت

هر اپلیکیشن جدیدی مثل موجودات زنده حیات دارد و برای اینکه بتواند نظر مخاطب و کاربر را جذب کرده و رشد کند نیازمند مراقبت و پیگیری است! اما چطور می توان مطمئن شد که این اپلیکیشن جدید موفق خواهد بود؟

یک عامل کلیدی در موفقیت هر اپلیکیشن جدید کارکنان شما خواهند بود.اگر کارکنان ارزش آن را بشناسند و درک کنند، قادر خواهند بود این اطلاعات را به مشتریان منتقل کنند.

کارکنان آگاه و علاقه مند که از تکنولوژی های روز سر در می آورند می توانند به شکل چشم گیری اپلیکیشن جدید را به مردم معرفی کنند.

بنابر این وقت آن رسیده است که کارکنان خود را با عملکرد اپلیکیشن جدید آشنا کنید.

گام نخست: غلبه برکارکنان شکاک

اپلیکیشن تازه سبب بهبود عملکرد، افزایش فروش وافزاش بهره وری خواهد شد.

قانع کردن کارمندان به اندازه جلب رضایت هیات مدیره مهم است، برخی کارکنان ممکن است در مورد بکارگیری اپلیکیشن جدید شک کنند و از وضع موجود خوشحال و راضی باشند.

تحقیقات انجام گرفته در دانشکده مدیریت دانشگاه MIT  آمریکا نشان می دهد بخش عمده ای از دلایل کندی برخی شرکت ها در معرفی و استفاده از تکنولوژی های جدید عدم آگاهی و همراهی کارکنان شرکت است.

راهکار قانع کردن کارکنان این است که برای آن ها منافع اپلیکیشن جدید را تشریح کنیم و اگر کارکنان تشخیص دهند اپلیکیشن جدید کارآن ها را ساده تر می کند حتما از آن استقبال خواهند کرد.

شما باید چشم انداز تکنولوژی و آنچه می خواهید با اپلیکیشن جدید انجام دهید را به ساده ترین زبان ممکن برای کارکنان خود تشریح کنید.شما باید نشان دهید اپلیکیشن جدید مزایای اقتصادی و منطقی برای کسب و کارتان دارد تا کارکنان قانع شوند و شما را در مسیر تغییرات همراهی کنند. همراهی کارکنان بسیار مهم خواهدبود.

بخوانید!  سرور میزبانی ایرانی

گام دوم: تهیه یک آموزش ساده و روان برای کارکنان

خیلی مهم است که با وجود تفاوتی که درخصوص میزان علاقه و آگاهی کارکنان شما از تکنولوژی های جدید وجود دارد راهی بیابید که همه به راحتی بتوانند از برنامه های آموزشی شما استفاده کنند.

برخی از کارکنان شما بدون ابزارهای تکنولوژی نمی توانند به زندگی خود ادامه دهند در حالیکه برخی دیگر کمتر از این ابزارهای استفاده می کنند، برنامه آموزش اپلیکیشن جدید باید به شکلی باشد که بتواند همه را راضی کند.

اگر آموزش از جامعیت کافی برخوردار نباشد قطفعا برخی از کارکنان شما از فراگیری شیوه کار اپلیکیشن جدید سر باز می زنند.

روش های مختلفی برای آموزش کارکنان وجود دارد، آموزش چهره به چهره یکی از تاثیر گذار ترین شیوه های آموزش است.

شما شخصا می توانید برنامه آموزش را در دست بگیرید و سعی کنید کارکنان را با اپلیکیشن جدید آشنا کنید.

برنامه آموزشی شما باید قابل ارزابی هم باشد تا مشخص شود چند درصد از کارکنان شما استفاده از اپلیکیشن جدید را به خوبی فراگرفته اند.

وقتی از آموزش کارکنان خود اطمینان حاصل کردید می توانید امیدوار باشید بتوانید اپلیکیشن جدید را در بین مشتریان و کاربران هم محبوب کنید.

در برنامه آموزشی کافی نیست جلو یک صفحه مانیتور قرار بگیرید و عملکرد اپلیکیشن جدید را برای کارکنان توضیح دهید.بعد از جلسه فرصتی را برای تمرین و تست قرار دهید، کارکنان باید در کنار آگاهی از ارزش برنامه در مورد شیوه های عملکرد اپلیکیشن جدید به خوبی آگاه باشند.

گام سوم: آموزش و سرگرمی را تلفیق کنید

هنگامی که کسب و کار شما به صورت کامل از اپلیکیشن موبایل جدید بهره برداری کرد نتایج کار را با کارکنان خود به اشتراک بگذارید.آیا شاهد افزایش مشتریان وفادار بوده اید؟ آیا سفارشات یا رزو افزایش داشته است؟

بخوانید!  طراحی سایت دارالترجمه

برجسته کردن دستاوردها پشتیبانی کارکنان و پیروی از سیاست های جدید را تضمین می کند.

شما حتی برای افزایش استقبال کارکنان می توانید برای کسانی که بیشتر و بهتر از اپلیکیشن جدید استفاده می کنند جایزه تعیین کنید.

خلاقیت در این مسیر می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال می توانید مسابقه ای برگزار کنید که برنده آن کارمندی باشد که بیشترین میزان اپلیکیشن جدید را نصب کرده باشد.

جایزه آن ها می تواند هرچیزی باشد، اما جایزه باید نه خیلی کوچک باشد که کارکنان انگیزه ای برای کار و تلاش نداشته باشند و نه انقدر بزرگ باشد که روحیه کار جمعی را درسازمان از بین ببرد.

شما می توانید با نمایش عمومی امتیازات کارکنان در افزایش انگیزه و علاقه آن ها اثرگذار باشید.

گام چهارم: ارائه بازخورد

ارائه بازخورد یکی از مهمترین بخش ها در معرفی یک اپلیکیشن موبایل جدید است.کانال های ارتباطی متعددی برای ارتباط کارکنان و مشتریان با خودتان را فراهم کنید که آزادانه و به بهترین شکل ممکن بتوانند به شما بازخورد دهند و تجربیاتشان را در خصوص استفاده از اپلیکیشن جدید با شما به اشتراک بگذارند.

به این ترتیب شما به سرعت می توانید در خصوص ایرادات احتمالی واکنش نشان دهید و در اسرع وقت آن ها را برطرف کنید.

همچنین می توانید برای کارکنانی که بهترین بازخورد را درخصوص اپلیکیشن جدید ارائه دهند جوایزی را در نظر بگیرید.

هرکار تازه ای با کم و کاستی هایی مواجه است اپلیکیشن موبایل جدید شما هم قطعا ایراداتی دارد که هرچه سریعتر باید کشف شوند.

بخوانید!  آموزش ورود به WHM و دسترسی به پنل نمایندگی هاست

نتیجه گیری

کارکنان شما نقش بسیار مهمی در موفقیت اپلیکیشن موبایل جدید خواهند داشت.هیچگاه قدرت کارکنان را در موفقیت اپلیکیشن جدید نادیده نگیرید. تحقیقات متعددی که در سراسر جهان انجام گرفته نقش کارکنان در موفقیت استفاده از اپلیکیشن تازه را تایید کرده اند.

این کار شماست که به عنوان مدیر یک کسب و کار کارکنانتان را در مورد اپلیکیشن جدید هیجان زده کنید.مشتریان این نیروی مثبت را احساس می کنند و امکان همراهی بیشتر آن ها افزایش خواهد یافت.

نوشته ۴گام برای جلب علاقه کارکنان به اپلیکیشن جدید اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.