0

۴ راهکار مبتنی بر SaaS برای موفقیت کسب و کارها

طراحی سایت

از برنامه های جمع آوری پول تاارسال خودکار ایمیل همگی راهکار مبتنی بر SaaS هستند که می تواند به رونق و موفقیت کسب و کار شما کمک کند.

مقاله : مدل Saas یا Software as a Service چیست؟ 

کسب وکارهای کوچک به دست های کمک رسان متعددی نیاز دارند تا بتوانند سهم خود را از بازار بدست بیاورند راهکار مبتنی بر SaaS یکی از تکنولوژی های کاربردی است که در عرصه موفقیت کسب و کار ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

راهکار مبتنی بر SaaS به کمک کارآفرینان آمده تا کارهای دشوار گذشته را به ساده ترین شکل ممکن ساماندهی و اجرا کنند. دراین گزارش به ۴ راهکار مبتنی بر SaaS جهت رونق بخشیدن به کسب وکارهای کوچک اشاره می کنیم.

۱- عرضه براساس تقاضا

بخشی از موفقیت کسب و کار به انعطاف پذیری شما بستگی دارد. راهکار مبتنی بر SaaS خدماتی ارائه می دهد که به انعطاف پذیری هرچه بیشتر کسب و کار شما کمک می کند به این ترتیب می توانیددر عملکرد خود انعطاف بیشتری نشان دهید و در نتیجه موفق تر از گذشته عمل کنید.

درحال حاضر ممکن است برای دو یا سه سال اول بودجه کافی برای سرمایه گذاری روی سرور خود را در اختیار نداشته باشید. استفاده از راهکار مبتنی بر SaaS می تواند شما را بی نیاز از این سرمایه گذاری کرده و کمک کند کارهای خود را بر روی Dropbox به پیش ببرید.

براین اساس بر اساس میزان تقاضای خود قادر خواهید بود به نیازهای خودتان پاسخ دهید و در این مسیر از راهکاری های SaaS کمک بگیرید.

بخوانید!  ۴گام برای جلب علاقه کارکنان به اپلیکیشن جدید

۲- ارتباط بدون محدود مکانی

راهکار مبتنی بر SaaS به شما کمک می کند بدون در نظر گرفتن محدودیت های مکانی از هرکجا که مایل باشید بتوانید ارتباط خود را با بهترین کیفیت ممکن برقرار کنید.

با کمک راهکار مبتنی بر SaaS می توانید به کسب و کارتان رونق بیشتری بدهید و همچنین به ارتقای عملکرد کارکنان خود کمک کنید.این امر در حفظ نیروی انسانی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

راهکار مبتنی بر SaaS می توانند اعضای دور افتاده تیم شما را به سایرین متصل کند، اصلا مهم نیست از خانه کار می کنند، در یک کافی شاپ یا گوشه ترمینال فرودگاه جاکارتا یا اندونزی باشند همه جا به آنها دسترسی خواهید داشت. این کار باعث می شود کار سریعتر انجام شود و کارکنان شما هم با خیالی آسوده به کارهای متعدد خود برسند و به راحتی به محدودیت های مکانی غلبه کنند.

راهکار مبتنی بر SaaS ارتباط، تحرک و فعالیت های شما را ساده تر خواهد کرد. شمادرهر زمان و مکانی قادر خواهید بود با مشتریان خود به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کنید و پاسخگوی سوالات و درخواست های آنان باشید.

۳- یک سیستم گردش کار یکپارچه ایجاد کنید

سیستم های یکپارچه سازی کار اداری می تواند بسیار مفید باشد شما با کمک گرفتن از راهکار مبتنی بر SaaS می توانید کارایی این سیستم ها را چند برابر کنید.

اما این سیستم ها در یک حالت ممکن است ناامید کننده باشند و آن زمانی است که نتوانید آن ها را به هم متصل کرده و به صورت یکپارچه از آن ها استفاده کنید راهکار مبتنی بر SaaS براین مشکل غلبه کرده و عملکرد شما را به شکل چشمگیری ارتقا خواهد داد.

بخوانید!  آشنایی با اشتباهات تبلیغات آنلاین در طراحی سایت

برخی از راهکار مبتنی بر SaaS پیش تر فرصت های همکاری با سیستم عامل های موجود را به رسمیت شناخته اند تا کاربران هنگام استفاده از سیستم های مختلف عامل بتوانند به راحتی از خدمات راهکار مبتنی بر SaaS استفاده کنند و عملکرد خود را ارتقا دهند.

تجربه ثابت کرده استفاده از این راهکار ها می تواند کارایی کارکنان شما را افزایش داده و در عین حال کیفیت کار را در سطح مطلوبی نگه دارد.

۴- تغییرات مستمر

نوآوری و بهینه سازی سیستم در راهکار مبتنی بر SaaS همواره در حال اجراست، به نحوی که شما هنگام استفاده از راهکار مبتنی بر SaaS هر لحظه می توانید انتظار یک تغییر مثبت و پیشرفت داشته باشید، این درحالیست که بسیاری سیستم های مشابه به این سرعت مراحل رشد و توسعه را طی نکرده اند.

سیستم های ساده شما می تواند برغول های تکنولوژی غلبه کرده و با سرعت نیازهایتان را برآورده سازد. نمونه جالب توجه موفقیت راهکارهای اینچنین جایگزینی Slack با سیستم های ایمیلی بود که پیشتر مورد استفاده قرار می گرفت.

استفاده کنندگان Slack بدون نیاز به ایمیل و نرم افزارهای مشابه کارهای درون سازمانی خود را به راحت ترین شکل ممکن سر و سامان می دهند.

با وجود هزاران سرویس که برای کسب و کارهای کوچک راه اندازی شده راهکار مبتنی بر SaaS خدماتی به شما ارائه می دهد که از انعطاف پذیری بسیاری نسبت به روش های مشابه برخوردار است به این ترتیب می توان انتظار داشت کسب وکارها در سال های آتی به سمت راهکار مبتنی بر SaaS گرایش بیشتری پیدا کنند.

بخوانید!  چطور میتونی امسال اعتبار وبسایتت رو نابود کنی؟

بسیاری از کارشناسان در حال حاضر راهکار مبتنی بر SaaS را تجویز می کنند و معتقدند به راحتی پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود.

نوشته ۴ راهکار مبتنی بر SaaS برای موفقیت کسب و کارها اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.