0

۴ کمپین تبلیغاتی موبایل که بازدهی دارند

طراحی سایت

در مقاله ای که پیش از این منتشر شد، به مواردی که پیش از شروع کمپین بازاریابی موبایل  لازم است در نظر گرفته  شود اشاره کردیم. اگر شما قصد راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی را دارید، احتمالا باید در مرحله برنامه ریزی دچار مشکل شده باشید. در حالی که مخاطبان خود را شناسایی نموده اید، انتخاب نوع کمپین تبلیغاتی می تواند تصمیم سختی باشد. به همین دلیل شناخت کمپین های تبلیغاتی متفاوت و شناخت ویژگی های آنها می تواند به شما در انتخاب نوع کمپین کمک کند.

در ادامه به ۴ نوع کمپین تبلیغاتی موبایل که بازدهی مناسبی برای کسب و کارها دارد اشاره می شود:

بازاریابی SMS :

این نوع از بازاریابی که به بازاریابی پیامکی و یا SMS تبلیغاتی شناخته می شود، به شما اجازه می دهد که با ارسال پیامک متنی ساده ، کمپین تبلیغاتی خود را اجرا کنید. این نوع از کمپین ها بر متن تمرکز می کنند و به صورت مستقیم پیام یا پیشنهاد خاصی را به دستگاه تلفن مخاطب مخابره می کند.

اگر چه این نوع بازاریابی برای برخی از کسب و کارها در سطح پایه ای می باشد، اما هنوز هم برای بسیاری از کسب و کار ها مفید می باشد و از جمله کمپین بازاریابی موبایل پر طرفدار می باشد.

بازاریابی MMS :

کمپین تبلیغاتی پیام های چند رسانه ای از این جهت که پیام ها می تواند شامل موسیقی و صوت و عکس باشد، خلاقانه تر می باشد و امکان ارسال پیام های تبلیغاتی خلاقانه تری را فراهم می کند.

اگرچه که استفاده از این کمپین تبلیغاتی در کشور ما مرسوم نمی باشد، اما یکی از راه های ارسال پیام به صورت مستقیم به دستگاه تلفن همراه کاربران می باشد.

بخوانید!  خدمات سئو سایت املاک + بهینه سازی سایت مشاورین املاک

بازاریابی مبتنی بر مکان :

اگر مخاطبان هدف شما مجموعه از افراد هستند که در یک شهر یا مکان خاصی هستند، بازاریابی مبتنی بر مکان برای شما بهترین انتخاب است.

همانطور که از اسم آن مشخص است، کمپین تبلیغاتی مبتنی بر مکان برای مخاطبانی در یک منطقه جغرافیایی خاص ارسال می شود. در این نوع از بازاریابی شاید جامعه هدف محدود و کوچک باشد، اما این امکان را فراهم می آورد تا ارتباط با مخاطبان با دقت بیشتری برقرار شود.

بازاریابی مبتنی بر اپلیکیشن:

بازاریابی مبتنی بر اپلیکیشن یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان هدف و دریافت توجه آن ها از طریق سرگرمی می باشد. در این نوع کمپین ها با طراحی اپ موبایل در جهت تبلیغ محصول و یا ارائه پیشنهاد ویژه به مخاطبان هدف ایجاد می شوند. این نوع کمپین تبلیغاتی از پیچیدگی به دور است و یک گزینه مناسب و منحصر به فرد برای تبلیغات محسوب می شود.

هر کدام از انواع بازاریابی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، دارای ویژگی های منحصر به فرد است. کسب و کارها با شناخت این ویژگی ها، از یکی از انواع ذکر شده استفاده می نمایند یا  ممکن است در یک استراتژی بازاریابی ، ترکیبی از چند نوع از این کمپین تبلیغاتی موبایل را ببینید.

نوشته ۴ کمپین تبلیغاتی موبایل که بازدهی دارند اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.