0

۵ روش اساسی برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین شما

طراحی سایت

مهم نیست  فروشگاه اینترنتی خود را چند وقت است که دارید یا تازه فعالیت خود را با تجارت الکترونیکی آغاز کرده اید – موفق نخواهید شد مگر اینکه بتوانید مشتری ها را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.

البته ، به نظر می رسد که گفتن آن از تحقق بخشیدنش ساده تر است . ممکن است دستیابی به کاربران برای یک فروشگاه آنلاین بسیار دشوار و وقت گیر باشد.

برای سهولت این روند ، ما ۵ راه موثر را برای شما لیست کرده ایم که به شما کمک می کند بدون صرف بودجه هنگفت مشتری زیادی را بدست آورید . با ما همراه باشید.

۱٫ یک فروشگاه زیبا

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید آیا وب سایت شما جذاب است یا خیر.

طراحی یک فروشگاه آنلاین بسیار مهم است ، زیرا اگر وب سایت شما دلچسب نباشد ؛ مشتریان به راحتی برای خروج کلیک می کنند. باید توجه داشته باشید که تصمیم خرید کاربر معمولاً فقط پس از ۳ ثانیه در وب سایت شما گرفته می شود. بنابراین اولین برداشت  مهم است. اگر مشتریان آن را دوست نداشته باشند و چیزی نخرند؛  دیگر برنخواهند گشت.

همانطور که پاتریک پاولیکوفسکی ، مدیر عامل پلت فرم تجارت الکترونیکی Shoplo.com اظهار داشته است که :

وب سایت یک فروشگاه، نمایندگی آن است. به همین دلیل  باید زیبا و حرفه ای باشد. به خصوص اگر محصولات مورد فروش بسیار زیبا باشند. اگر مشتری به دنبال یک لباس منحصر بفرد باشد و با یک وب سایت نادیده گرفته شده و زشت روبرو شود ، او عقب خواهد رفت. مشتریانی که هزاران فروشگاه آنلاین برای انتخاب دارند ، فروشگاهی را انتخاب می کنند که طراحی اش مدرن ترین و زیبا ترین باشد. و دلیل آن ساده است: یک فروشگاه زیبا مطمئن و قابل اعتماد تر است.

برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین خود طراحی وب سایت خود را زیبا کنید.

۲٫ فعالیت در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از کانال هایی است که امکان تبلیغ رایگان شما را فراهم می کند. مطمئناً ، اگر تبلیغات را در بین شبکه های اجتماعی منتشر کنید ، هزینه پرداخت خواهید کرد ، اما صرف حضور در آن رایگان است. این می تواند مزایای زیادی را نیز به همراه داشته باشد!

بخوانید!  نکات کلیدی برای داشتن طراحی سایت نوین

رمز موفقیت در شبکه های اجتماعی ارائه محتوای شگفت انگیز است. شما باید جالب و برجسته باشید ، به طوری که مردم بخواهند شما را دنبال کنند. اگر موفق به انجام این کار شوید ، یک کانال بازاریابی عالی و بدون هیچ گونه هزینه مالی خواهید داشت. بنابراین برای جذب مشتری با استفاده از رسانه های اجتماعی چه کاری باید انجام دهید؟

  • به طور منظم پست کنید – حداقل به صورت روزانه ، بنابراین مشتریان نمی توانند شما را فراموش کنند (اما نه به هر قیمتی – اگر فقط به همین دلیل پست می کنید ، ممکن است اثر معکوس داشته باشد!)
  • کاربران خود را درگیر کنید: از آنها سئوال کنید ، به نظرات آنها پاسخ دهید ، سعی کنید توجه آنها را به خود جلب کنید
  • بهترین کانال ها را برای مشاغل خود انتخاب کنید ، اما همیشه بر روی فیس بوک و Pinterest تمرکز کنید ، زیرا بیشتریت ترافیک را برای بازدید از فروشگاه های آنلاین دارند (FB: 55٪ ؛ Pinterest: 25٪)
  • از گرافیک استفاده کنید – پست های دارای عکس معمولاً ۵۰٪ بیشتر از سایر پست ها کاربران را درگیر می کنند

۳٫ حفظ مشتری:

نکته دیگری که به شما در جذب بسیاری از کاربران کمک می کند ، حفظ مشتریان است. همیشه به یاد داشته باشید: هیچ تبلیغی بهتر از مشتریان راضی وجود ندارد. تجربه خرید در فروشگاه خود را قابل توجه کنید – البته فقط به روشی مثبت. یک تحقیق فورستر بیان می دارد که اگر به سرعت به سوالات یا نگرانی های مشتریان رسیدگی نشود ، ۴۵٪ از مصرف کنندگان آمریکایی معامله آنلاین را کنار می گذارند.

این بدان معنی است که اگر می خواهید مشتری ها را  جذب کنید ، باید در اسرع وقت به تمام نظرات و سوالات آنها پاسخ دهید. ایجاد پاسخ به موقع رمز موفقیت در این موضوع است.

برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین خواسته هایشان را پیگیری کنید و آن ها راضی نگه دارید.

بنابراین ، به یاد داشته باشید!

هرگز تأثیر مراقبت از مشتری را دست کم نگیرید. تحقیقی که توسط مک کینزی انجام شد نشان داد که ۷۰٪ از تجارب خرید بر اساس احساس مشتری  است. همانطور که مشخص شد ، این خود محصول یا تبلیغات نیستند که کلیدی هستند – بلکه خدمات به مشتری است.  وظیفه شما ساده نیست . مردم دو برابر مشتاق به اشتراک گذاشتن برداشت های منفی هستند تا مثبت.

بخوانید!  طراحی سایت دارالترجمه

حتی گفته می شود که برای جبران یک تجربه منفی، ۱۲ تجربه مثبت در ارتباط با مشتری لازم است. بدین ترتیب ، اطمینان حاصل کنید که تمام مشتریان شما از خدماتی که ارائه می دهید راضی هستند.

خوب ، مفید و با صلاحیت باشید و خواهید دید که مشتریان می آیند. باور کنید ، تعجب خواهید کرد که چقدر قدرت تبلیغات دهان به دهان عالی است.

۴٫ تبلیغات

همه ما عاشق تبلیغات و تخفیف هستیم. اما معمولاً این ۵ دلار نیست که پس انداز می کنیم و ما را خوشحال می کند. این مکانیزم روانی است که مسئول این احساسات است. تأیید شده است که جهان “آزاد” به ما احساس هیجان غیر منطقی می دهد ، که باعث تحریک ارتباط با احساسات مثبت می شود.

چگونه می توانید از آن در فروشگاه آنلاین خود برای جذب مشتری استفاده کنید؟

یک ایده ارائه حمل و نقل رایگان به مشتریان است.

همانطور که پاتریک پاولیکوفسکی از Shoplo.com می گوید:

بسیاری از فروشگاه های حمل و نقل رایگان به مشتریان خود را پیشنهاد می دهند . به نظر موفقیت آمیز می رسد. تعداد خرید در فروشگاه های آنها رشد قابل توجهی می کند ، زیرا هزینه حمل و نقل یکی از دلایل منصرف شدن مشتریان از خرید است. برخی از فروشگاه ها حمل و نقل رایگان را با یک قیمت عجیب ارائه می دهند . به عنوان مثال فقط برای کسانی که بیش از ۵۰ دلار هزینه می کنند. این یک روش عالی برای تحریک مشتریان برای خرید محصولات،  بیشتر از برنامه ریزی آنها است. در نتیجه ، شما نه تنها ارزش ویژه ای می دهید که مشتری از آن قدردانی کند ، بلکه فروش بیشتری نیز ایجاد می کند.

روش دیگر توزیع کوپن تخفیف است. شما می توانید آنها را به مشتریان جدید بدهید . بنابراین آنها انگیزه ای برای اولین خرید خود دارند. همچنین ارائه پیشنهاد ویژه به مشتریان وفادار ، توصیه می شود :  “خرید دوم ۳۰٪ تخفیف”. همه اینها باعث می شود مشتری های شما احساس خاصی داشته باشند . آنها را ترغیب می کند تا از فروشگاه شما خرید کنند.

بخوانید!  سطل زباله دایرکت ادمین کجاست؟

برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین با دادن امتیاز ، خدمات خود را تبلیغ کنید.

۵٫ بازاریابی از طریق پست الکترونیک

آخرین راه حل اما نه کم اهمیت ترین، بازاریابی از طریق پست الکترونیکی است. این یک راه حل ارزان و موثر برای جذب مشتری است. یک نظرسنجی مارک تجاری Epsilon نشان داده است که ۵۴٪ از مردم نگرش مثبت تری نسبت به شرکت هایی دارند که برای آنها ایمیل ارسال می کنند. علاوه بر این ، ۷۱٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که هنگام خرید همیشه ایمیل هایی را که یک شرکت برای آنها ارسال می کند به خاطر می آورند. این نتایج اهمیت بازاریابی ایمیل را تأیید می کنند.

اما در واقع چه کاری می توانید انجام دهید؟

برخی از رایج ترین ایده ها عبارتند از:

  • ارسال محصولات جدید
  • ارسال ایمیل در مورد فروش و تبلیغات
  • پس از خرید با محصولات مشابه یا پیشنهادی، ایمیل ارسال کنید تا افراد مشتاق خرید دیگری شوند
  • با مراجعه به کوپن های تخفیف برای مشتریانی که مدتی در فروشگاه شما فعال نبوده اند نامه ارسال کنید تا آنها از وب سایت خود بازدید کنند

برخی از نکات یا سبک های مربوط به محصولات خود را ارسال کنید . به این ترتیب مردم را ترغیب و وادار می کنید که از فروشگاه شما بازدید کنند.

پس برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین با فرستادن ایمیل های ترغیب کننده مشتریان رابه فروشگاه خود بکشانید.

همانطور که می بینید ، برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین خود نیازی به میلیون ها نفر ندارید. مهم ترین چیز این است که خلاق باشید و بدانید از کدام کانال ها استفاده کنید. اکنون که این دانش را دارید ، پیش بروید و شروع به تبلیغ فروشگاه خود کنید!

منبع وبسایت UNAMO

نوشته ۵ روش اساسی برای جذب مشتری به فروشگاه آنلاین شما اولین بار در . پدیدار شد.