0

۵ کلید برای راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال

اگر ۲۵ سال پیش می خواستید آژانس بازاریابی ایجاد کنید ، موانع ورود بسیار زیادی بود. با داشتن چشم انداز سال های ابتدایی دنیای دیجیتال ، شروع چنین عملیاتی دلهره آور و تقریباً بدون سرمایه گذاری اولیه غیرممکن بود. علاوه بر هزینه های راه اندازی ، شما محدود به رسانه های فیزیکی و سنتی و دردسرهای مرتبط با ساخت همه چیز شبیه ROI برای مشتریان خود بودید. به بار ننشتن تجارت برای مدت بسیار طولانی اجتناب ناپذیر بود. زمانه تغییر کرده است.

این تصور غیرممکن نیست که یک فرد ماهر یا یک تیم کوچک می تواند یک آژانس بازاریابی کاملاً عملیاتی را از ابتدا طی چند ماه ایجاد کند (البته با کمی کمک) . شرکت ها بیشتر از هر زمان دیگری بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغات دیجیتال می کنند و و هر فردی سهم خود را انجام می دهد. در این راهنما ، پنج مرحله را که باید دنبال کنید تا از ابتدا یک آژانس بازاریابی آنلاین ایجاد کنید ، به شما معرفی می کنم.

شماره ۱: مهارت های لازمه را افزایش دهید

اگر شما یک ژنرال خودشیفته هستید و بعد از دریافت مدرک خود ، تصورات بزرگی برای تبدیل شدن به یک حرفه ای دارید ، احتمال شکست ناخوشایند شما وجود دارد. شما می توانید مانند هر شخص دیگری در این بازی خلاق و باهوش باشید ، اما اگر آنقدر آماده و با تجربه نباشید که بتوانید با بسیاری از تفاوت های ظریف مدیریت حساب ها و روابط با مشتری کنار بیایید ، به دنبال یک برنامه سریع دیگر باشید . ممکن است کسب برخی مهارت های لازمه سال ها به طول انجامد و ممکن است برای دیگران کمتر زمان ببرد . صرف نظر از این ، شما باید برای انجام یک کار واقعی خود را مدتی دست پایین ببینید (در این فرصت مهارت های خود را افزایش دهید) تا جسارت کافی برای انجام آن را بدست آورید.

محیط کار بسیار پیچیده تر از آن است که درک می کنید .ظاهراً در حال کار و تلاش هستید ولی در حقیقت در حال ایجاد انبوهی از انتظارات ، ارتباطات کلامی و غیر کلامی و سیاست ها هستید. همه چیز ، از چگونگی ساختار سازمان گرفته تا فرهنگ ، محصول و مدیریت آن ، در چگونگی پیشرفت روزمره (و شغل) شما نقش دارد.

قبل از تسلط بر مهارت های بازاریابی دیجیتال ، باید این تجربه را کسب کنید که در فضای کاری مشتریان شما ، کار کردن چگونه است. این امر به طور حتم شما را به یک حرفه ای فهمیده و کاملاً روان تبدیل می کند. هنگامی که مشتریان شما تحت فشار قرار می گیرند ، شما قرار نیست مضطرب شوید!

قبلاً گفته شد که مهم است درک کنیم مهارت نرم تنها ۵۰٪ از محصول نهایی است که شما هستید. شما باید در آنچه می خواهید به عنوان خدمات “حرفه ای” ارائه دهید خوب باشید. شما باید بتوانید نتایج را هدایت کنید. اگر مدیریت مشتری را برای آژانس های بزرگتر شروع کنید ، من شما را تشویق می کنم که در واقع در یک تیم بازاریابی کار کنید یا تعداد کمی مشتری برای یادگیری کانال ها و مهارت های لازمه ، انتخاب کنید.

شماره ۲: قبل از اینکه بنیانگذار شوید پیمانکار باشید

داشتن شغلی که هزینه های شما را تأمین می کند و به شما امکان می دهد بدون یک عمر بدهی جراحی مغز کنید ، نعمتی است که بسیاری از ما آن را هدف می دانیم. جدا از تلاش برای خودتان ، لیستی از خطرات نیز  وجود دارد که می تواند باعث ایجاد چالش در مسیر شما شود. آنچه که درصد زیادی از این خطر را کاهش می دهد ، در واقع ایجاد اساسی برای یک تجارت قبل از تصمیم گیری برای انجام آن به صورت تمام وقت است. بنابراین بهتر است برای مدتی برخی از کارهای پیمانکاری را در کنار کار خود انجام دهید ، در حالی که یک کار تمام وقت دارید. این روش به شما امکان می دهد بدون اینکه فرض خطر زیادی داشته باشید ، خودتان وارد عمل شوید.

هنگامی که شروع به انجام کارهای جانبی می کنید ، طعم زندگی کارآفرینی را می چشید. از فاکتور گرفتن تا مجبور کردن خود برای کنار گذاشتن پول نقد اضافی برای مالیات ، عناصر کوچک اما بسیار مهم در اداره شغل شخصی شما ایفا می کنند. اگر هنوز یک شغل تمام وقت دارید ، باید وقت خود را هوشمندانه مدیریت کنید. این به این معنی است که شب ها کارکنید و آخر هفته ها Netflix را تماشا کنید.

ایجاد روابط به عنوان پیمانکار از این جهت دارای ارزش است که ممکن است باعث شود مراجعات شما به دیگران پایین بیاید. اگر قادر به پرداخت قبض های خود به عنوان پیمانکار باشید ، انتقال به یک آژانس یک نفره بسیار آسان تر از شروع از صفر خواهد بود.

یکی دیگر از جنبه های مدیریت مشتری به عنوان یک برنامه جانبی این است که به شما امکان می دهد در عقد قرارداد باتجربه شوید. شما باید به روند تنظیم یک پیشنهاد ، سپس بستن قرارداد کاملا وارد باشید، و سپس اسناد لازم را امضا کنید. وقتی شما این مهارت ها داشته باشید در شغلی که راه اندازی می کنید در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

به شما امکان می دهد روابط ارزشمندی ایجاد کنید

اگر بتوانید از طریق ارتباطات متقابل ، همکاران سابق به کارهای جانبی دست پیدا کنید ، تجربه لازم در مورد ایجاد و حفظ روابط مشتری را به شما می دهد.

داشتن فن مذاکره در مورد هزینه ها از جمله مهارت هایی است که بسیاری از افراد اوایل از آن چشم پوشی می کنند. وقت و تخصص شما با ارزش است صرف نظر از اینکه چقدر طرف مقابل با شما آشنا و صمیمی است! ایجاد مهارت برای تعیین میزان هزینه ای که برای یک پروژه یا خدمات خاص باید هزینه شود ، بسیار ارزشمند خواهد بود.

شماره ۳: مدل مناسب کسب و کار را تعریف کنید

راه های مختلفی برای راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال وجود دارد. خدماتی که ارائه می دهید و روش صورتحساب دادن شما برای درآمد ؛ به بخشی مهم در مدیریت کارآمد تجارت شما در طول زمان تبدیل می شود.
رایج ترین روش های صورتحساب دادن به مشتریان به شرح زیر است:

شماره ۴: جایگاه خود را تعریف کنید

هنگامی که کار خود را شروع می کنید ممکن است با پیشنهاد مشاغل مختلف وسوسه شوید. اما مهارت رد کردن برخی از این پیشنهاد ها را باسد داشته باشید اگر می خواهید یک آژانس دیجیتال مارکتینکگ حرفه ای باشید!این  باعث می شود که :

  • بقای شغلی را افزاریش می دهد
  • مهارت های شما را به طور برجسته تقویت می کند
  • به شما یک مزیت رقابتی می دهد

شماره ۵: تصمیم بگیرید چگونه می خواهید مقیاس بندی کنید

وقتی به مردم می گویید آژانس یا مشاوره شخصی خود را اداره می کنید ، فکر می کنند که شما می خواهید یک فضای اداری را اجاره کنید و گروهی از کارمندان را استخدام کنید. بیشتر اوقات ، این بدترین تصمیمی است که می توانید بگیرید. اگر شما مانند ۹۹٪ از مردم هستید ، به احتمال زیاد قبض هایی دارید که باید پرداخت شوند. اگر می خواهید شروع کنید و رشد کنید ، باید اول مطمئن شوید که شخصاً می توانید زنده بمانید.

هنگام ایجاد یک آژانس موفق ، مهارت داشتن در کارهایی که آژانس برای اولین بار انجام می دهد مهم است. مدیریت حساب به شما امکان می دهد نه تنها مهارت خود را اصلاح کنید بلکه فردی با استعداد را پیدا کنید که مهارت های کافی دارد. چرا که دیگر خودتان درک می کنید او باید چقدر ماهر باشد.

شما همچنین باید بدانید که هزینه کمک گرفتن از یک فرد دیگر برای شما از نظر مالی چه معنایی دارد. نرخ ریزش مشتری شما چقدر است؟ ارزش متوسط ​​طول عمر مشتری؟ چگونه مشتری جدید پیدا می کنید؟ استخدام یک کارمند یک لایه پیچیدگی اضافی را برای همه اینها ایجاد می کند.

متقاعد کردن کسی برای اینکه بیاید برای شما کار کند ، مسئله دیگری است. کارمندان کارمند هستند . امنیت شغلی می خواهند. بنابراین ، باید در نقطه ای باشید که بتوانید به آنها مزایایی بدهید و به آنها  حقوق خوبی پرداخت کنید.

راه حل مقرون به صرفه برای این موضوع ساده است : پیمانکاران را پیدا کنید. افراد با استعداد بسیاری وجود دارند که مایل و قادر به کمک قراردادی شما هستند. شما مزایایی برای این افراد ندارید . اما می توانید کارهای یکنواخت یا وقت گیر را به یک پیمانکار معتمد محول کنید. این روش به شما امکان می دهد مقیاس بندی کنید تا جایی که داشتن کارمندان تمام وقت منطقی تر باشد. داشتن پیمانکار می تواند هزینه های شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

 

بخوانید!  طراحی سایت آلات موسیقی

نوشته ۵ کلید برای راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال اولین بار در . پدیدار شد.