0

۶ نکته برای طراحی جذاب وب سایت

طراحی سایت

آیا می دانید ۴۸ درصد مردم می گویند طراحی جذاب وب سایت عامل تعیین کننده شماره یک برای اعتبار یک کسب و کار است؟

اولین برداشت مخاطبان شما از طراحی وب سایت شما ناشی می شود. وب سایت های زیبا برای ایجاد تأثیرگذاری مثبت بر مخاطبان بسیار مهم هستند.

در این صفحه ، ما شش نکته برای ایجاد وب سایت های زیبا به شما ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت جذاب و کاربردی برای مخاطبان خود ، با ما همراه باشید.

نکته اول :  فقط المان هایی که لازم هستند و به سایت شما ارزش افزوده می دهند اضافه کنید

هنگامی که سایت خود را طراحی می کنید ، آسان است المان های زیادی را به صفحات خود اضافه کنید چرا که شما می خواهید سایت شما از نظر بصری جذاب باشد ، بنابراین به طور مداوم عناصری را اضافه می کنید تا بُعد دیگری از جذابیت بصری به صفحه خود اضافه کنید. این اشتباه می تواند منجر به بهم ریختگی یا فرسایش سایت شما شود. مسئله دیگر این است که ، اگر المانی بی هدف استفاده شود ، می تواند مخاطبان شما را گیج کند. هر المانی در سایت شما باید هدفی داشته باشد.

نکته دوم : ابتدا برای کاربر طراحی کنید

هنگامی که در حال طراحی وب سایت های زیبا هستید ، بر روی طراحی برای کاربر تمرکز کنید. مخاطبان شما درگیر سایت شما می شوند و درباره کسب و کار شما بیشتر می آموزند. مهم است که سایتی درست کنید که برای آنها کارایی داشته باشد.

هنگامی که طراحی عالی وب سایت خود را ایجاد می کنید ، به چگونگی ایجاد طرحی فکر کنید که بهترین تجربه را برای مخاطبان شما فراهم کند. به المان هایی مانند قالب طراحی ، ناوبری و عناصر بصری خود نگاه کنید.

وقتی ابتدا برای کاربر طراحی می کنید ، تجربه بهتری را در سایت خود برای او ایجاد می کنید.بنابراین باعث می شود مخاطب شما مدت طولانی تری در سایت شما فعالیت کند . این به شما کمک می کند تا هدایای ارزشمندی برای کسب و کار خود کسب کنید.

بخوانید!  بررسی رد پای بازدید کنندگان سایت با نقشه حرارتی Heatmap

نکته سوم : رنگ هایی را انتخاب کنید که با برند شما همسو باشد

وب سایت های زیبا دارای رنگ هایی هستند که با مارک تجاری مطابقت دارند. هنگامی که سایت خود را طراحی می کنید ، از انتخاب رنگ مناسب اطمینان حاصل کنید. انتخاب رنگ بر نحوه درک افراد از برند شما تأثیر می گذارد.

رنگ های مختلف معانی مختلفی دارند. مهم است که شما درک کنید که رنگهای مختلف به چه معنا هستند و چگونه بر درک مخاطب از تجارت شما تأثیر می گذارند.

اگر از قبل برای برند خود رنگ دارید ، آنها را در سایت خود ادغام کنید. برای سازگاری با برند ، مطمئن شوید که از رنگهای اصلی یکسان در تمام موارد بازاریابی خود استفاده کرده اید.

نکته چهارم : المان های بصری اضافه کنید تا وب سایت شما زیبا شود

وقتی کاربران برای اولین بار به سایت شما می آیند ، می خواهند عناصری را ببینند که توجه آنها را به خود جلب می کند. وب سایت های زیبا دارای تصاویری هستند که کاربران را به خود جلب می کند و آنها را وادار می کند تا از یک کسب و کار بازدید کنند. این تصاویر باعث توازن صفحه شما می شود.

انواع مختلفی از عناصر بصری وجود دارد که می توانید در صفحه خود استفاده کنید ، از جمله عکس ، فیلم و اینفوگرافیک. بسیاری از شرکت ها از تعداد زیادی عکس استفاده می کنند و به طور متناوب فیلم ها را به عنوان نقاط تعامل اضافه می کنند. برای کمک به طراحی سایت خود می توانید از هر تعداد عنصر بصری استفاده کنید.

وقتی عناصر بصری را در وب سایت خود ادغام می کنید ، باید معنایی برای تجارت شما داشته باشند. تصاویر را به دلیل افزودن تصاویر به صفحه خود قرار ندهید. تصاویر شما باید معنی داشته باشد و بازتاب دهنده تجارت و صنعت شما باشد. شما می توانید عکس هایی از تیم خود ، دفتر کار ، محصولات خود یا افرادی که در حال انجام خدمات شما هستند استفاده کنید.

بخوانید!  ۴ قاتل که نام تجاری شما را در شبکه های اجتماعی نابود می کنند

در مورد فیلم های موجود در سایت ، می توانید اطلاعات زیادی را در این فیلم ها به اشتراک بگذارید. شما می توانید یک تور بازدید از امکانات و محصولات خود به به مخاطب نشان دهید یا دانش ارزشمندی را درباره یک موضوع در اختیار آنها قرار دهید.

به طور کلی ، استفاده از عناصر بصری به ایجاد وب سایت های زیبا کمک می کند. با افزودن عناصر بصری ، سایت خود را از نظر بصری برای مخاطبان خود جذاب تر خواهید کرد.

نکته پنجم : فونت درست و متناسب انتخاب کنید

وب سایت های زیبا فقط بر روی رنگ ها و عناصر بصری مناسب متمرکز نشده اند. متن موجود در صفحه شما نیز سهم بزرگی در زیبایی سایت شما دارد. نه تنها محتوا مهم است ، بلکه خوانده شدن آن توسط مخاطب نیز مهم است.

تایپوگرافی شما بر نحوه تعامل مخاطبان در سایت شما تأثیر می گذارد. اگر بیش از حد فونت یا فونت متضاد داشته باشید که خواندن آنها دشوار است ، باعث می شود مخاطبان شما تجربه منفی در سایت شما داشته باشند. آنها نمی توانند اطلاعات شما را بخوانند و مرور صفحات شما مشکل خواهد بود.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید طراحی وب سایت جذابی داشته باشید ، همه المان های سایت خود را توجه برانگیز و آسان قرار دهید. قلم هایی را انتخاب کنید که به خوبی با هم هماهنگی داشته باشند و اطمینان حاصل کنید که از سبک های قلم در جای مناسب استفاده می کنید.

نکته ششم : وب سایت خود را امتحان کنید

هنگامی که وب سایت های زیبا درست می کنید ، مهم است که طراحی عالی وب سایت خود را آزمایش کنید. اولین طراحی شما بهترین طراحی شما نخواهد بود. شما باید المان های مختلف را در سایت خود آزمایش کنید تا ببینید تأثیر آنها بر مخاطب شما چیست و اینکه آیا سایت شما را بهبود می بخشد؟

بخوانید!  رونمایی از تجهیزات و سخت افزارهای پروژه بزرگ هاست ابری میزبان فا

آزمایش عناصر در سایت به شما امکان می دهد ببینید که چگونه تغییرات می توانند بر تجربه مخاطبان در سایت شما تأثیر بگذارند. می توانید ببینید که آیا آنها به تجربه کاربر اضافه می کنند ، هیچ کاری انجام نمی دهند یا آن را بدتر می کنند. این به شما ایده خوبی می دهد که چگونه سایت خود را به بهترین نسخه ممکن تبدیل کنید.

هنگامی که عناصر آزمایشی A / B را در سایت خود قرار می دهید ، می خواهید یکی یکی آنها را آزمایش کنید. اگر سعی کنید عناصر زیادی را تغییر دهید ، نمی دانید که هر تغییر چگونه بر سایت شما تأثیر می گذارد. برای به دست آوردن شفاف ترین نتایج ، روی آزمایش قسمت های مختلف وب سایت خود تمرکز کنید تا ببینید تأثیر این تغییر بر روی سایت شما چگونه است.

همچنین نیازی به تغییرات بزرگ نیست. چیزی به اندازه تغییر رنگ دکمه CTA می تواند تأثیر بسزایی در کلیک افراد روی آن دکمه داشته باشد. ممکن است چندین تغییر کوچک ایجاد کنید ، اما آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند تجربه مخاطبان در سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند.

کلید ایجاد وب سایت های زیبا ارائه بهترین نسخه از سایت شما است. شما می توانید با آزمایش عناصر موجود در سایت خود ، بهترین نسخه را برای بهبود مداوم آنها دریابید.

به نقل از وی سایت وب اف ایکس

نوشته ۶ نکته برای طراحی جذاب وب سایت اولین بار در . پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *