0

۷ گام برای استخدام بهترین توسعه دهنده اپلیکیشن

این روز ها یافتن یک توسعه دهنده اپلیکیشن ماهر کارساده ای نیست، اما اگر بتوانید توسعه دهنده اپلیکیشن مناسب خود را پیدا کنید می تواند برای شما به صرفه جویی در ساخت و تولید یک محصول منجر شود.

یک شریک مناسب می تواند برای شما به ارزش افزوده بیشتر منجر شود و کمک کند درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

دراین گزارش شما را با آنچه هنگام انتخاب یک توسعه دهنده اپلیکیشن باید رعایت کنید تا تصمیم درستی بگیرید آشنا می کنیم.

ویژگی های یک توسعه دهنده اپلیکیشن حرفه ای

ویژگی های یک توسعه دهنده اپلیکیشن حرفه ای

یک توسعه دهنده اپلیکیشن حرفه ای باید دارای مهارت ها و توانمندی های زیر باشد.

۱- به دنبال توسعه دهنده ای بگردید که به کسب و کار شما علاقه داشته باشد، استخدام یک توسعه دهنده صرف کافی نیست.

یک شرکت توسعه ای خوب باید قادر باشد شما را در مسیر توسعه ای راهنمایی کند، همچنین باید در زمینه کار شما تجربه های مشابهی داشته باشد که بتواند براین اساس به شما مشاوره بدهد. توسعه دهندگان اپلیکیشن خوب قادرند به شما بگویند باید روی چه چیزی کار کنید و یا از چه چیز پرهیز کنید، تجربه آن ها سرمایه بزرگی است.

۲- مهارت های آن ها را بررسی کنید یک توسعه دهند خوب باید در زمینه Ui/UX مهارت بالایی داشته باشد. هنگامی که نمونه کارها را بررسی می کنید به زیبایی برنامه و خوب بودن رابط کاربری توجه ویژه داشته باشید. ۶۰ درصد کار اپلیکیشن و موفقیت آن به این بستگی دارد که چطور با مخاطب ارتباط برقرار می کند.

بخوانید!  راه های پیشرفت سریع فروشگاه اینترنتی چیست؟

۳- قابلیت دسترسی اپلیکیشن را بررسی کنید. به دنبال توسعه دهندگانی باشید که به راحتی اطلاعات تماس اپلیکیشن را گسترش می دهند، تا بتوانید بازخورد حقیقی درباره اپلیکیشن خود دریافت کنید.

۴- فردی را انتخاب کنید که می تواند همه ابعاد مربوط به تولید یک اپلیکیشن را طراحی و اجرا کند و به راحتی شما را ترک نکند. توسعه اپلیکیشن یک فرآیند چند مرحله ایست و به یک بار کار محدود نمی شود.

بازخورد کاربران هنگام استفاده از اپلیکیشن باید بررسی و آنالیز شود. دنبال یک توسعه دهنده باشید که در طول چرخه عمر محصول کنار شما باشد و پس از تکمیل اولیه و تعیین میزبانی اپلیکیشن کشتی را ترک نکند.

۵- اجازه ندهید دستمزد ها شما را کنترل کنند. به هیچ عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن خود را برمبنای دستمزد پایین انتخاب نکنید. شما به یک محصول عالی نیاز دارید ، نه یک توسعه دهنده اپلیکیشن ارزان. هراستارت آپ و اپلیکیشنی نیاز به یک سرمایه اولیه دارد. اغلب گزینه های ارزان قیمت در دراز مدت ممکن است برای شما بسیار گران تمام شوند، این به آن معناست که کیفیت پایین کار توسعه دهنده اپلیکیشن ممکن است هزینه های زیادی را به شما تحمیل کند. به عنوان مثال فرض کنید اپلیکیشن به حدی ایراد داشته باشد که مجبور شوید دوباره آن را طراحی کنید، این یعنی یک هزینه بسیار زیاد که تنها با انتخاب توسعه دهنده اپلیکیشن اشتباه به شما تحمیل خواهد شد.

۶- تنها به اپلیکیشن فکر نکنید، فرآیند استخدام را به شکل یک پدیده کلی در نظر بگیرید. تولید یک اپلیکیشن تنها به برنامه نویسی محدود نمی شود. طراحی اپلیکیشن به طراحی رابط کاربری و نحوه ارتباط مخاطب با اپلیکیشن هم مرتبط است.

بخوانید!  آموزش نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل

تنها یک توسعه دهنده اپلیکیشن استخدام نکنید بلکه فرد یا شرکتی را استخدام کنید که قابلیت طراحی ، استفاده و تست اپلیکیشن را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد.

۷- طراحی بسیار مهم است. اینکه یک برنامه یا اپلیکیشن چطور به نظر می رسد در کنار نحوه عملکرد و کیفیت آن بسیار مهم است.

بلند اندیش باشید و توسعه دهندگان اپلیکیشنی را انتخاب کنید که در کنار طراحی اپ موبایل قادر باشند ارزش افزوده ایجاد کرده و همچنین بهترین رابط کاربری را برای شما طراحی و اجرا کنند. این مجموعه ها قادرند شیوه ارتباط کاربران با اپلیکیشن را سنجش و آنالیز کنند، همچنین قادرند به شما در انتخاب راهکارهای مناسب جهت ارتقای کیفیت محصول کمک کنند.

نتیجه گیری

توجه به زمینه فعالیت شما یکی از مهمترین جنبه ها در انتخاب توسعه دهنده اپلیکیشن است. انتخاب توسعه دهنده اپلیکیشن یک تصمیم بسیار مهم است، تحقق ایده و آرمان های شما در دست توسعه دهنده اپلیکیشن خواهد بود بنابراین در انتخاب خود نهاید دقت را بکار ببرید.

نوشته ۷ گام برای استخدام بهترین توسعه دهنده اپلیکیشن اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.