0

۹ نکته در محتوا گذاری ویدیویی که SEO شما را بهبود می بخشد

طراحی سایت

محتوا گذاری ویدیویی مهم ترین مورد در چشم انداز بازاریابی محتوا است. راه هایی پیدا کنید که چگونه محتوای ویدیویی می تواند SEO شما را بهبود بخشد.

رابطه بین ویدئو و سئو بسیار اشتباه معنا شده است. بیشتر افراد سئو را به عنوان چیزی می بینند که از ویدئو پشتیبانی می کند. یعنی شما از استراتژی های SEO استفاده می کنید تا افراد بیشتری ویدیوهای شما را تماشا کنند.

با این حال ، فیلم و سئو رابطه سودمند تری دارند. بله ، شما به SEO خوبی برای بازدید از فیلم های خود نیاز دارید. اما فقط این نیست!  ویدئو با بهبود سئو سایت ، بازدید بیشتری را به سمت دارایی های آنلاین دیگر شما سوق می دهد.

در اینجا ۹ روش برای بهبود SEO در محتوا گذاری ویدیویی آورده شده است.

شماره ۱: ویدئو فرصت های زیادی برای موفقیت در جستجوگرها به شما می دهد
شماره ۲: موتورهای جستجو دارای فیلم های مرتبط هستند
شماره ۳: ویدئو فرصتی برای سرچ دقیق نتایج است
شماره ۴: ویدئو به افراد کمک می کند تا محتوای شما را در جاهای بیشتری پیدا کنند
شماره ۵: ویدئو ترافیک زیادی ایجاد می کند
شماره ۶: فیلم باعث افزایش زمان ماندن در سایت می شود
شماره ۷: ویدئو میزان توضیحات اضافی شما را کاهش می دهد
شماره ۸: فیلم ها کوه هایی از بک لینک را به دست می آورند
شماره ۹ ویدئو ، SEO شما را با ارزش تر می کند

شماره ۱: ویدئو فرصت های بیشتری برای موفقیت در جستجوگرها به شما می دهد

دریافت قطعه های برجسته در Google کار معمول سئو است. محتوای ویدئویی فرصت بیشتری به شما می دهد تا در مرکز نتایج جستجو باشید. گوگل و سایر موتورهای جستجو متن و فیلم را به عنوان قطعه های ویژه نمایش می دهند. موتورهای جستجو الگوریتم مخفی خود را برای انتخاب بین متن و قطعه های ویدیویی فاش نکرده اند. اما می دانیم که قطعه های برجسته شده دیگر محدود به متن نیستند.اگر محتوای متنی و ویدئویی دارید که به پرسش جستجوی خاصی پاسخ می دهد ، دو برابر شانس دریافت قطعه های برجسته در نتایج جستجو دارید.

شماره ۲: موتورهای جستجو دارای فیلم های مرتبط هستند

قطعه های ویژه بسیار ارزشمندند ، اما محدود به متن هستند.  همانطور که همه می دانیم ، ما انسان ها موجوداتی بصری هستیم. Google و سایر موتورهای جستجو دارای فیلم های مرتبط در بالای نتایج جستجو  هستند.

افزودن فیلم به صفحات، به شما این امکان را می دهد که آن صفحه را در کادر دعوت در نتایج جستجو قرار دهید ، بدون اینکه مانع شانس گرفتن قطعه ویژه شوید. این به معنای واقعی کلمه دو برابر بیشتر از آن است که محتوای شما در نتایج جستجو برجسته شود و بازدید بیشتری داشته باشد.

بخوانید!  چطور نرخ کلیک یا CTR خود را افزایش دهیم

مرجع: سئو برای YouTube: نحوه بهینه سازی فیلم های YouTube

شماره ۳: ویدئو فرصتی برای جستجوی دقیق نتایج است

برخی از سئوالات جستجو به سختی قابل استفاده در محتوای نوشتاری هستند بدون اینکه غیر طبیعی به نظر بیایند. افراد جملات کامل را در موتورهای جستجو تایپ نمی کنند.

محتوا گذاری ویدیویی به شما فرصتی می دهد تا جستجوهای دقیق در صفحات خود داشته باشید ، که همیشه باعث افزایش سئو می شود. در هر صفحه دارای ویدیو ، به راحتی یک طرح کلی درباره ویدیو ، با برچسب زمان و پیوندهای قابل کلیک قرار دهید. این به شما امکان می دهد به صورت دقیق در نتایج جستجو باشید.

یک چیز دیگر: شما می توانید با حاشیه نویسی روی فیلم های YouTube خود ، فیلم های خود را بیشتر قابل جستجو کنید.

شماره ۴: ویدئو به افراد کمک می کند تا محتوای شما را در جاهای بیشتری پیدا کنند

وقتی مردم به سئو فکر می کنند ، معمولاً به گوگل فکر می کنند. با این حال ، موتورهای جستجو تنها مکان هایی نیستند که افراد برای یافتن اطلاعات جستجو می کنند.

مردم همچنین برای یافتن پاسخ سئوالات خود در سیستم عامل های YouTube و شبکه های اجتماعی جستجو می کنند. در حقیقت یوتیوب دومین موتور جستجو است. و رسانه های اجتماعی دارای بیش از ۳٫۶ میلیارد کاربر مخاطب هستند.

محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی عملکرد بهتری نسبت به متن دارد. چند سال پیش ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شروع به اولویت بندی محتوای ویدیویی نسبت به سایر مطالب کردند و البته ، ویدئو تنها گزینه برای دریافت محتوای ذکر شده در YouTube است.

اهداف شما مهم نیست ، افزودن ویدیو به زرادخانه محتوای شما امکان دسترسی به مخاطبان بیشتر و جستجوهای بیشتر هدفمند را در بسیاری از سیستم عامل ها فراهم می کند.

شماره ۵: ویدئو ترافیک زیادی ایجاد می کند

محتوا گذاری ویدیویی تا ۳۰۰٪ بیشتر از انواع دیگر محتوا جذب مخاطب می کند. این به معنای ترافیک بیشتر است. همه این ترافیک اضافی باعث بهبود رتبه بندی SERP شما می شود که به نوبه خود باعث ایجاد بازدید بیشتر می شود. استفاده از ویدئو مانند یک ماشین حرکت همیشگی برای موفقیت در جستجوگرها است.

شماره ۶: فیلم باعث افزایش زمان ماندن در سایت می شود

زمان توقف در سایت عمدتا دست کم گرفته شده است. ظاهراً ، گوگل حتی قبل از سال ۲۰۱۷ زمان توقف در سایت را در رتبه بندی جستجو ردیابی یا تعیین نکرده است. بسیاری از مجموعه نرم افزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی هنوز زمان توقف را در نظر نمی گیرند. اما زمان توقف پس از به روزرسانی ۲۰۱۷ الگوریتم گوگل ، به معیار رتبه بندی موتور جستجو تبدیل شد.

بخوانید!  تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن در طراحی سایت

اگر شخصی بر روی یک نتیجه جستجو کلیک کند و از یک صفحه بازدید کند ، سپس بدون کلیک کردن روی هر چیزی به نتایج جستجو برگردد ، بی فایده است.  مهم نیست که شخص چه مدت در صفحه صرف کرده است. حتی اگر آن بازدید کننده یک ساعت بماند و قبل از رفتن هر کلمه را در صفحه بخواند ، باز هم بی فایده است.

مدت زمان توقف ، مدت زمانی است که بازدید کننده در کل یک وب سایت می گذراند. این معیار تمام وقت شخص را در صفحات مختلف وب سایت در یک توقف درنظر می گیرد.

زمان توقف در یک صفحه (پیج)

گوگل هم چنین مدت زمانی را که بازدیدکننده قبل از رفتن در یک صفحه صرف می کند ، اندازه گیری می کند ، حتی اگر روی چیزی کلیک نکنند.

گوگل زمان توقف را معیار ارزشمندی می داند زیرا نشان می دهد که یک محتوا چقدر مفید است. اگر شخصی بر روی یک وبلاگ کلیک کند و  کل وبلاگ را بخواند ، زمانی که برای خواندن آن وبلاگ صرف می شود بهترین راه برای سنجش کیفیت اطلاعات از طرف Google است. به همین دلیل ، زمان توقف در صفحه و وب سایت حداقل تأثیر غیرمستقیم در رتبه بندی SERP شما دارد.

شماره ۷: محتوا گذاری ویدیویی میزان توضیحات اضافه را کاهش می دهد

در مورد بهترین مورد برای پخش ویدیو بحث وجود دارد: پخش خودکار فیلم یا کلیک برای پخش فیلم. اما ، صرف نظر از نحوه پخش آن ، افزودن یک ویدیو به صفحه فرصتی برای جلوگیری از فرسایش به شما می دهد.

اگر از بازدیدکنندگان بخواهید برای پخش فیلم روی ویدیوی شما کلیک کنند ، این کلیک به عنوان یک اقدام مهم به حساب می آید. اگر بیننده پس از آن خارج شود ، کار بیهوده ای محسوب نمی شود. حتی اگر بازدید کننده کل ویدیوی شما را تماشا نکند ، حداقل شما توسط موتورهای جستجو به دلیل کار بیهوده جریمه نمی شوید.

اما اگر فیلم های خود را به صورت خودکار پخش کنید ، همچنان می توانید افراد را وسوسه کنید تا کلیک کنند. یک کلیپ ویدیویی قابل کلیک نیز برای استفاده آسان  بازدیدکنندگان در نظر بگیرید. بینندگان به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را می گیرند. این یک برد برای همه است.

شماره ۸: فیلم ها کوه هایی از بک لینک را به دست می آورند

بک لینک، استاندارد طلایی در سئو است. تقریباً هیچ چیز مانند انبوهی از بک لینک ها باعث افزایش رتبه SERP نمی شود. اما ساخت بک لینک زمان بر و چالش برانگیز است.

بخوانید!  طراحی سایت با HTML

محتوا گذاری ویدیویی دسترسی به بک لینک را آسان می کند. طبق “Wordstream” ، نود و دو درصد بینندگان دستگاه های تلفن همراه یک ویدیو را به اشتراک می گذارند. بک لینک به صورت غیرمستقیم کار می کند. میزان بالای اشتراک ویدیو نشان می دهد که افراد بیشتر به محتوای ویدیوی شما پیوند می خورند. این اشتراک پذیری، ساختن بک لینک برای محتوای ویدیویی شما را بسیار آسان تر می کند.

بهبود سئو با بک لینک های ساخته شده

با یک لینک مرجع ساده می توانید به راحتی ویدئویی را برای وب سایت های دیگر ارسال کرده و به آنها اجازه دهید از آن در محتوای خود استفاده کنند. فیلم ها یک مکمل عالی برای قطعات نوشته شده هستند. بسیاری از سازندگان با کمال میل از فرصت استفاده کرده و ویدیویی را به یک پست وبلاگ یا صفحه لندینگ خود اضافه می کنند ، زیرا محتوای ویدیو نیز SEO آنها را بهبود می بخشد.

شماره ۹ ویدئو ، SEO شما را با ارزش تر می کند

سئو سایت خوب است. ترافیک خوب است. با این حال ، بازدید از وب سایت شما تنها نیمی از معادله بازاریابی است. پس از آن ، شما به افرادی نیاز دارید که گام بعدی را در روند خرید بردارند. اگر همه آن افراد بدون هیچ اقدامی سایت را ترک کنند ،  ترافیک فایده ای ندارد.

بررسی بازاریابی Biteable ما همچنین نشان داده که استفاده از محتوا گذاری ویدیویی نرخ تبادل را تا ۸۰٪ افزایش می دهد. افزودن ویدیو به وب سایت ، صفحات فرود و سایر مقصدهای آنلاین ، تلاش شما برای سئو را سودآورتر می کند. هرچه بیشتر از ویدیو استفاده کنید ، مزایای SEO را در جزیی ترین نتایج خود خواهید دید.

چگونه SEO خود را با فیلم بهینه کنیم

دلیل اصلی عدم استفاده مردم و مشاغل از ویدئو این است که ساختن ویدیو باعث ایجاد تشویش می شود. پیدا کردن موضوعی برای ساخت ویدیو سخت است.

با این وجود ، ساختن ویدیو با استراتژی محتوای فعلی شما نسبتاً آسان است. به سادگی یک وبلاگ با عملکرد خوب انتخاب کنید و از آن وبلاگ فیلم تهیه کنید. سپس ، ویدیو را در بالای صفحه وبلاگ قرار دهید.

به نقل از سایت thenextscoop

نوشته ۹ نکته در محتوا گذاری ویدیویی که SEO شما را بهبود می بخشد اولین بار در شرکت فروغ گستر. پدیدار شد.