0

ابزارهای تبلیغ محتوا برای طراحی سایت

ابزارهای تبلیغ محتوا برای طراحی سایت درخواست پست های وبلاگ چندان آسان نیست نوشتن مقاله کامل می تواند یک هفته طول بکشد. پس از اتمام مقاله ، آن را در توییتر ، فیس بوک و لینکدین به اشتراک بگذارید تا ترافیک ایجاد شود و یک هفته بعد دوباره همان مقاله را به اشتراک بگذارید. روز بعد ، شما به گزارش تحلیل می پردازید و می دانید که ترافیک مورد انتظار تحقق نیافته است شما به سادگی نمی توانید خوانندگان کافی را برای مقاله خود بدست آورید.

البته این یک مشکل است زیرا به احتمال زیاد شما به ترافیک رسانه های اجتماعی برای طراحی سایت اعتماد دارید. اکنون شما نیاز به یک استراتژی جدید و یک برنامه تبلیغاتی خوب دارید تا خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید و به گروه هدف مناسب بپردازید. متأسفانه این تقریباً بدون برنامه های صحیح غیرممکن است و ترافیک شبکه های اجتماعی همچنان غایب است به سادگی به اشتراک گذاری مقالات خود کافی نیست.

 

طراحی سایت

 

افزایش ترافیک در طراحی سایت

یک برنامه منحصر به فرد و مؤثر است که شما باید از آن برای تبلیغ محتوا استفاده کنید. این برنامه پست های وبلاگ را در فیس بوک ، توییتر و لینکدین با کاربران تبلیغی آن به اشتراک می گذارد. شما فقط باید محتوای خود را در طراحی سایت بارگذاری کنید ، سپس آن را با استفاده از صنعت مناسب آن بارگذاری کنید به عنوان مثال اگر مقاله شما در مورد سئو است کوو به طور خودکار مقاله را با کاربران صنعت سئو به اشتراک می گذارد.

با این روش شما هرگز خوانندگان کافی را در طراحی سایت به خود جذب نخواهید کرد مگر اینکه در حال حاضر یک پایه فن بسیار بزرگ داشته باشید شما به برنامه های استراتژیک احتیاج دارید که بتوانید به سمت نتایج مطلوب کار کنید. اگر از برنامه های صحیح استفاده می کنید و فرآیندهای کاری خود را بهینه می کنید ، می توانید ترافیک وبلاگ خود را در طراحی سایت افزایش دهید اگر از این برنامه استفاده می کنید.

 

عملکرد برنامه کوو در طراحی سایت

با استفاده از این برنامه می توانید استراتژی تبلیغاتی خود را خودکار کنید. شما فقط باید را وارد کنید ، متن را ویرایش کنید و مقاله شما تبلیغ می شود. در مرحله بعد گروه هدف خود را تعیین می کنید. گزینه های فیلتر به شما کمک می کند تا همیشه به گروه هدف مناسب توجه کنید ، زیرا محتوای شما فقط با بخش های مشتری مربوط به اشتراک گذاشته می شود بنابراین گروه هدف خود را با دقت در طراحی سایت انتخاب کنید.

بخوانید!  آموزش نحوه ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ

به عنوان مثال مقاله هایم را در بخش بازاریابی محتوا به اشتراک می گذارم در مرحله بعدی پیش نمایش پست را مشاهده خواهید کرد. دیگر نیازی به تبلیغ مطالب خود در توییتر یا فیس بوک نیست شما مبلغ کمی را پرداخت می کنید و مقاله شما به طور خودکار و هدفمند با کاربران درست و فعال صنعت شما به اشتراک گذاشته می شود می توانید برنامه را به مدت روز بصورت رایگان جهت طراحی سایت تست کنید.

 

طراحی سایت

 

ردیابی لینک ها جهت طراحی سایت

بیتلی به شما امکان می دهد لینک ها را برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی کوتاه کنید و عملکرد و نتایج آن پیوندها را اندازه گیری کنید. اگر پیوندهای خود را کوتاه کنید ، تعداد متن های بیشتری برای متن پست های خود در دسترس خواهید بود. این برنامه همچنین اطلاعات و داده هایی را در مورد گروه هدف ، ترافیک و کمپین در طراحی سایت جمع آوری می کند برای ایجاد حساب کاربری روی ثبت نام رایگان کلیک کنید.

اگر می خواهید یک لینک را کوتاه کنید و داده ها را جمع آوری کنید باید روی ایجاد بیت لینک کلیک کنید. بلافاصله می توانید مقالات خود را تبلیغ کنید.  آیا شما یک پست وبلاگ جدید نوشتید یا یک آهنربای سرب را در کنار هم قرار داده اید سپس می توانید این محتوا را با کوو جهت طراحی سایت به اشتراک بگذارید. برای شروع بر روی تبلیغ یک پست کلیک کنید شما می توانید تغییراتی ایجاد کنید به عنوان مثال مبادله تصویر است.

 

بازسامو در طراحی سایت

شما باید مناطق مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و مقایسه کنید. یک پی پی سی ، سئو و رسانه های اجتماعی برای این کار می توانید از بازسامو استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید مطالبی را پیدا کنید که بسیار محبوب و اغلب به اشتراک گذاشته می شوند ، بنابراین می توانید دریابید که مقالات از چه رفت و آمد زیادی استفاده می کنند و چرا می توانید یک موضوع مربوط به صنعت ، یک کلمه کلیدی ، دامنه یکی از رقبای خود یا پیوند مربوط به یک پست وبلاگ را جهت طراحی وب سایت وارد کنید.

بخوانید!  تنظیمات حمل و نقل و محاسبه هزینه پست ووکامرس

این برنامه برای یافتن ایده ها و مطالب جدید برای وبلاگ شما ایده آل است شما می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل محتوای یافت شده استفاده کنید و دریابید که چه چیزی و در نتیجه با مخاطب هدف خود پایین نمی آید. پیوند مربوط به یک پست وبلاگ را در کادر جستجو کپی کنید. اکنون می توانید ببینید که چند بار این پست در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است این گزارش شامل اطلاعاتی در مورد کاربرانی است.

 

طراحی سایت

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

بافر ضروری برای هر استراتژی محتوا است با استفاده از این برنامه می توانید سهم خود را برای رسانه های اجتماعی از قبل برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. پست های برنامه ریزی شده سپس به صورت خودکار در پروفایل های اجتماعی شما در زمان های خاص به اشتراک گذاشته می شوند ، بنابراین دیگر نیازی نیست آنها را بصورت جداگانه در تمام سیستم عامل های اجتماعی در طراحی سایت تنظیم کنید. می توانید.

کمک های خود را برنامه ریزی کرده و سپس آنها را برنامه ریزی کنید. حتی یک نمای تقویم وجود دارد. پست را به اشتراک گذاشته و چند بار در طراحی سایت به اشتراک گذاشته شده اند. همچنین می توانید یک موضوع یا کلید واژه صنعت را در جعبه جستجو وارد کنید. به این ترتیب می توانید محبوب ترین مطالب را از صنعت خود یا در یک موضوع خاص پیدا کنید. تجدید نظر در متن اگر پست را دوست دارید می توانید آن را تأیید کنید.

 

اتوماسیون بازاریابی در طراحی سایت

زاپیر یک برنامه عالی برای اتوماسیون مراحل کار است شما می توانید برنامه ها و سیستم عامل های مختلفی را برای خودکار سازی فرایندها پیوند دهید. به عنوان مثال ، می توانید به طور خودکار مخاطبین جمع آوری شده خود را با یک فیس بوک به سیستم مدیریت محتوای خود در طراحی سایت وارد کنید. این مخاطبین سپس به طور خودکار به ایمیل منتقل می شوند تا خبرنامه ها را ارسال کنند حتماً درک کرده اید که به چه چیزی رسیده ام.

با زاپیر تقریباً همه چیز ممکن است من از این برنامه برای اتوماسیون برخی از مراحل خود استفاده می کنم ، از جمله یک تغییر محتوای به اشتراک گذاری محتوای من در رسانه های اجتماعی و بافرها جهت طراحی وب سایت می باشد. به اشتراک گذاشته شود در اینجا سلیقه از نتایجی که کوو می تواند انجام دهد ، آورده شده است برای صرفه جویی در وقت می توانید از پست استفاده مجدد و دوباره آن را در طراحی سایت اشتراک گذاری کنید.

بخوانید!  آموزش ساخت منو در وردپرس

 

طراحی سایت

 

معادلات طراحی سایت

عالی است اینطور نیست طی چند روز کلیک جدید کردم با استفاده از این برنامه می توانید طی چند روز ترافیک و تعامل بیشتری برای پست های وبلاگ خود ایجاد کنید. پیوند را در کادر حاوی چسباندن طولانی کپی کنید اکنون بیتلی داده های پیوند را برای ایجاد عنوان و یافتن برچسب های مربوطه ضبط می کند. عنوان باید بطور خودکار ایجاد شود. اگر اینگونه نباشد ، می توانید این داده ها را به صورت دستی وارد کنید.

بعداً مطالب خود را سریعتر در طراحی سایت پیدا کنی همه تغییرات را ذخیره کنید ، پیوند را کپی کرده و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. می توانید بعداً به داشبورد برگردید تا عملکرد لینک بررسی شود. اولین داده ها باید طی چند ساعت در دسترس باشند. به طور تلخی نه تنها لایک و کلیک روی پیوند را ثبت می کنید بلکه ترافیک ارجاع نرخ نامزدی مبتنی بر مکان و موارد دیگر را در طراحی سایت نیز ثبت می کنید.

 

نتیجه گیری

این برنامه همچنین دارای نسخه رایگان است یک حساب کاربری راه اندازی کنید پروفایل های اجتماعی خود را پیوند دهید و به بافر اجازه دهید از طرف شما پست کند. در حال حاضر از توییتر فیس بوک لینکدین ​​پینترست و اینستاگرام پشتیبانی می شوند. برای ایجاد یک پست جدید روی محتوا کلیک کنید. اکنون می توانید یو آر ال مقاله خود را در کادر ارائه شده کپی کنید.

بافر پیش نمایش تولید کند اکنون برای به اشتراک گذاشتن پست خود روی افزودن به صف کلیک کنید. می توانید یک زمان و تاریخ تعیین کنید. این زمانها می توانند در قسمت تنظیمات جهت طراحی سایت تنظیم شوند. هنگامی که محتوای کافی را به اشتراک گذاشتید، بافر می تواند بهترین زمان را برای پروفایل های اجتماعی شما تعیین کند تا به شما در رسیدن به نتایج بهتر کمک کند.

 

نوشته ابزارهای تبلیغ محتوا برای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.