0

اسرار افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار

طراحی سایت

اسرار افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار

اسرار افزایش فروش

هر گونه مسیر شغلی که انتخاب کنید، توانایی تاثیرگذاری بر مردم به ناچار بخشی از آن خواهد بود. امروزه مشتریان آگاه‌ تر و پیچید‌ه‌ تر شده‌اند، رقابت بسیار شدید شده و فروشندگانی که به دنبال راهکارهای افزایش فروش می باشند باید با راهکارهای فروش در این شرایط بازار آشنا باشند. تا بتوانند فروش موفقی داشته باشند.

در ادامه برخی از مؤثرترین راهکارهای فروش ارائه می شود که با استفاده از آنها به می توان به فروش سریعتری دست یافت:

۱. تصمیم گیرنده را شناسایی کنید

مهم نیست که صنعت شما چیست، شناخت تصمیم گیرنده برای ارتباط سریع تر ضروری است. بسیاری از تصمیم گیرندگان شخص دیگری را به سراغ شما می فرستند تا همه اطلاعاتی را که می توانند درباره شرکت شما به دست آورند. در این صورت، سعی کنید از نیازهای او مطلع شوید تا بتوانید فروش خود را طبق نظر آن شخص سفارشی کنید.

البته، بهترین سناریو شما این است که شما با تصمیم گیرنده نشستی داشته باشید. برای داشتن جلسه با آن شخص، هر کاری که می توانید انجام دهید.

۲. واقعی باشید

یک مشتری می تواند حس کند که در حین فرایند فروش بی غل و غش هستید یا نه. به عبارت دیگر، لازم است به مشتری اطلاع دهید که بیشتر به کسب و کارتان اهمیت می دهید و نه فقط به معامله. بیش از حد اهل حساب و کتاب بودن موجب می شود مشتری فرار کند.

۳. احساس فوریت ایجاد کنید

مهلت نهایی برای معامله تعیین کنید تا به مشتری انگیزه برای انجام معامله را بدهد. دادن تخفیف و یا چیزی رایگان، موجب می شود آنها احساس کنند که از این معامله سود خواهند برد. این کار به معنی هل کردن مشتری نیست؛ بلکه به این معنی است که به آنها دلایل بیشتری بدهید تا متوجه شوند که چرا محصول یا سرویس شما انتخاب مناسب و درست در حال حاضر است.

بخوانید!  تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت

۴. غلبه بر ایرادات

آماده سازی سخنرانی فروش برای رسیدگی و غلبه بر ایرادات بالقوه می تواند هرگونه معامله ای را تسریع کند. اگر چیزی شما را غافلگیر کند، ممکن است نیاز به زمان زیادی برای فکر کردن درباره راه حل داشته باشید. اما با داشتن یک طرح کلی از مشکلات پیش بینی شده و تحلیل دقیق  خطرات، می توانید مقاومت در برابر خرید را کاهش دهید.

من به شدت توصیه میکنم که با کل تیم فروش خود جلسه داشته باشید و هر فرد، ایراداتی را که ممکن است پیش بیاید مطرح کند. سخنرانی فروش خود را به آنها بدهید تا بررسی کنند که آیا ایرادی وجود دارد که  ممکن است تیم شما از قلم انداخته باشد.

۵. رقابت خود را بشناسید

رقابت یکی از چالش های کسب و کار است. شناخت حوزه های رقابتی تر، می تواند منجر به نزدیک شدن سریع به اهداف شود. تحقیق خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید کارهایی را انجام می دهید که مربوط به رقابت شماست و رقبای شما انجام نمی دهند. این اغلب بزرگترین نقطه فروش است، بنابراین نباید آنرا نادیده بگیرید.

۶. دقت کنید که چه چیزی می گویید

حرفی نزنید که موجب رنجش شود. بر تخصص های خود تمرکز کنید. شما باید واقعی و باشخصیت باشید، و همچنین باید حرفه ای باقی بمانید.

نحوه تصمیم گیری مصرف کنندگان درباره خرید دائما در حال تغییر است، بنابراین مهم است که به طور مداوم راهکارهای افزایش فروش خود را با کارکنان خود ارزیابی کنید. فروش هر گونه محصول یا خدماتی می تواند مسیری خوب برای پیشرفت کسب و کار باشد، پس باید راهکارهای افزایش فروش به روز، صحیح، و موثری داشته باشید.

اسرار افزایش فروش

بخوانید!  هاست چیست؟

نوشته اسرار افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار اولین بار در . پدیدار شد.