0

باید های ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت

باید های ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت آیا تا به حال به ای موضوع فکر کرده اید که چرا بعضی از طراحی سایت های فروشگاهی با وجود اوضاع نا به سامان کسب کار فروش بالایی دارند و روز به روز بر تعداد مشتریانشان افزوده می شود ؟

شاید یکی از راه های احتمالی ایجاد یک وبلاگ مختصر و مفید باشد که پاسخگوی مشتریان است و به ایجاد فضای همدلانه بین ارایه دهنده ی خدمات و کالا و گیرنده ی آنها کمک کرده و باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان طراحی سایت شده است بیایید نگاهی به آمار ارقام داشتن وبلاگ مفید و سود حاصل از آن بپردازیم

  • در شرکت هایی که وبلاگ دارند لینک های ورودی به طراحی سایت بیشتر می شود
  • استفاده از وبلاگ تا ۷۶ درصد میزان کاربران کلیدی را بالا می برد
  • ۶۰ درصد از کاربران با دیدن محتوای سفارشی بر روی آن طراحی وب سایت به آن اعتماد می کنند
  • اهمیت استفاده از انیمیشن در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

حال بیایید جوابی برای این سوال پیدا کنیم که چرا پس از طراحی سایت باید به طراحی وبلاگ بپردازیم ؟

  • انجام تحقیقات بازار: با داشتن وبلاگ می توانید بهتر و حرفه ای تر با سلیقه ی مشتریان خود آشنا شوید دانستن حدود علاقه ی کاربران کمک می کند تا محتوای مناسب تری برای آنها فراهم کنید.
  • سئوی مناسب طراحی سایت در تهران : انتشار مداوم محتوای با کیفیت شما را نزد موتورهای جستجوگر محبوب می کند سئوی طراحی سایت یکی از مسائل اصلی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید به هر حال این همان نقطه ایست که می توانید خود نمایی کنید و ترافیک بیشتری برای خود به دست اورید.
  • داشتن یک محل مشخص برای ارسال پیام های اضطراری بسیار ضروری ست فرض کنید بخواهید یک سرویس خاص در طراحی سایت خود را به مدت دو یا سه روز تعطیل کنید داشتن وبلاگ به شما کمک می کند تا بتوانید هرچه سریع تر اطلاع رسانی کنید و با این کار، این پیام را به مخاطبانتان برسانید که به چه میزان برایشان ارزش قائل هستید .
  • اگر اخیرا محصول جدیدی تولید کرده اید می توانید از طریق ارایه تبلیغات در وبلاگ به تبلیغ آن بپردازید فقط به خاطر داشته باشی که زیاده روی نکنید وبلاگ محلی برای تبلیغات گسترده نیست و ممکن است کاربر خیلی دوست نداشته باشد بر روی وبلاگ طرحی بزرگ از یک تبلیغ را مشاهده کند در حقیقت کاربران امروزی دشمن تبلیغات هستند وبلاگ باید محلی برای ارزش آفرینی محسوب شود.
  • منعطف باشید: مردم دوست دارند بدانند بایک سری کامپیوتر سرد و بدون احساس که صرفا مطالبی بر روی آنها نوشته و خوانده می شود طرف نیستند در وبلاگ خود اتفاقات خواندنی شرکت و وقایع روزمره ای از کارکنان را ثبت کنید و در لذت خواندن ها با هم شریک شوید.
بخوانید!  بررسی عملکرد سئو در طراحی سایت

نوشته باید های ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.