0

دلایل منسوخ شدن تبلیغات کوکی در طراحی سایت

دلایل منسوخ شدن تبلیغات کوکی در طراحی سایت بازاریابی مبتنی بر کوکی برای ارسال مشتریان احتمالی به وب سایت استفاده می شود. این یک استراتژی خوب برای جذب مشتری های جدید و پرداختن به مشتریان بالقوه برای بار دوم ، سوم یا حتی چهارم است. متأسفانه مشکلی پیش آمده است خیلی خوب کار نمی کند و در حال پایان است. بازاریابی فقط مانند گذشته کار نمی کند بیش از از کل دستگاه های تلفن همراه اجازه کوکی نمی دهند به همین دلیل این کاربران در طراحی سایت از بین می روند.

از این رو مشتریان بالقوه که با یک دستگاه تلفن همراه به محصولات شما دسترسی پیدا می کنند نمی توانند با یک کمپین بازاریابی در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرند. شاید آنها حتی محصول شما را در سبد خرید قرار دهند ، اما شما هیچ راهی ندارید که بدانید این مشتریان چه کسانی هستند و یا اینکه چند بار از طراحی سایت شما بازدید کرده اند اگر آنها سپس به صفحه شما در رایانه در خانه دسترسی پیدا کنند ، به عنوان بازدید کننده جدید حساب می شوند.

 

 

طراحی سایت

 

منظور از تبلیغات مبتنی بر کوکی در طراحی سایت چیست

بله ، اما تبلیغات مبتنی بر کوکی به هر حال چیست کوکی چیست هنوز گیج شده من هم همینطور کوکی ها سیگنال های کوچکی هستند که هنگام مراجعه به طراحی سایت توسط سرور وب به مرورگر شما ارسال می شوند. مرورگر شما این اطلاعات را ذخیره می کند و آن را به سرور ارسال می کند تا بار دیگر که بازدید می کنید دوباره در دسترس باشد. اقدامات ، رفتار و سابقه مرورگر شما برای اهداف تبلیغاتی روی سرور ذخیره می شود.

در آنصورت به تبلیغات تبلیغاتی نشان داده می شود که با تعامل قبلی آنها با شرکت یا محصولات مطابقت ندارد. مشتری ها از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند شما یک تلفن های همراه ، رایانه ها و رایانه های لوحی برای گشت و گذار در اینترنت آنها حتی ممکن است بسته به تنظیمات مورد نظر خود از مرورگرهای مختلف سافاری کروم فایرفاکس در طراحی سایت استفاده کنند سپس می توانید از این اطلاعات برای اجرا است.

 

بررسی فرآیند تبلیغات در طراحی سایت

تبلیغات مبتنی بر کوکی در درجه اول برای استراتژی هایی از جمله بازاریابی مورد نیاز است بیایید فرض کنیم که یک کاربر می خواهد دامنه جدیدی بخرد و از طراحی سایت گوددی بازدید کند. این تبلیغات مبتنی بر کوکی است. این شرکت می داند که کاربر از طراحی سایت خود بازدید کرده است و تمام راه آنها را برای فیس بوک دنبال کرده است. این آدرس ایمیل کاربر هنوز وجود ندارد ، بنابراین به جای آن از کوکی استفاده می کند.

بخوانید!  تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت

کمپین های بازاریابی استفاده کرده و به مشتریان بالقوه در مراحل مختلف سفر مشتری خود بپردازید. این سیگنالها همچنین به شما می گوید که آیا قبلاً بیش از حد تبلیغ تبلیغ شده است یا اینکه مشتری خرید را در طراحی سایت لغو کرده است یا خیر متأسفانه ، اگر کاربر اکنون از تلفن همراه خود برای دسترسی به فیس بوک استفاده می کند ، نمی توان تبلیغات را پخش کرد چرا زیرا کوکی ها در برنامه های تلفن همراه نمی توانند ذخیره شوند بعداً در مورد این مورد است.

 

طراحی سایت

 

عملکرد کوکی ها در طراحی سایت

کوکی ها عالی هستند نه می توانید دریابید که کاربر چند بار تبلیغ خاصی را مشاهده کرده است تا در اعصاب خود قرار نگیرد و می توانید برای تفسیر اهداف خود به کدام صفحه در طراحی سایت دسترسی پیدا کنید متأسفانه ، آنها دیگر کار نمی کنند. آنها مانند گذشته مؤثر نیستند. و آنها دیگر مثل همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند. از آنجا که مشتریان به طور فزاینده ای از فناوری ها و سیستم عامل های جدید استفاده می کنند کوکی ها دیگر چندان در طراحی سایت محبوب نیستند.

اهمیت کوکی ها در طراحی وب سایت استفاده از موبایل رو به رشد است. اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های تلفن همراه اجازه کوکی نمی دهند. اما اکثر کاربران اکنون با یک دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. بیش از به طور دقیق و بدتر می شود. کاربران تلفن همراه فقط از وقت خود را در مرورگر تلفن همراه می گذرانند درصد باقیمانده توسط برنامه هایی مانند فیس بوک ، توییتر ، بازی ها و موسیقی در نظر گرفته شده است.

 

نقش سافاری در طراحی سایت

صفری اجازه کوکی نمی دهد. کاربران آیفون قبلاً گم شده اند. کوکی ها تاریخ انقضا دارند. کوکی ها نه تنها به دلیل افزایش استفاده از موبایل ، برنامه های تلفن همراه و مرورگرهای تلفن همراه ، بلکه یک تاریخ انقضا نیز دارند. با توجه به فناوری های جدید مانند نرم افزار ضد ویروس ، مسدود کننده تبلیغات و امکان حذف کوکی ها به صورت دستی ، عمر نسبتاً کوتاهی در طراحی سایت دارند. بیشتر کوکی ها بعد از تا روز از بین می روند.

بخوانید!  معرفی محیط طراحی سایت

یعنی ساعت که احتمالاً تصویر کاملی از سفر مشتری کاربران خود ندارید از آنجا که کوکی ها نمی توانند در دستگاه های تلفن همراه ذخیره شوند ، آنها بی فایده هستند و از آنها برای آدرس دهی به کاربر موبایل استفاده نمی شود. برای نمایش تبلیغات کاربر نمی توانید از فیس بوک موبایل و برنامه های موسیقی استفاده کنید. شما نمی توانید اطلاعات را جمع آوری کنید این بدترین کابوس هر بازاریاب است کاربران از طراحی سایت شما بازدید می کنند.

 

طراحی سایت

 

تبلیغات مبتنی بر کاربر در طراحی سایت

تبلیغات مبتنی بر کوکی چیزی از گذشته است و حالا چی آیا می توانم آن را جایگزین کنم گرایش به سمت تبلیغات مبتنی بر کاربر است با تبلیغات مبتنی بر کاربر یا شخص ، یک کاربر خاص همیشه در تمام دستگاه ها ، برنامه ها و مرورگرها در طراحی سایت مورد بررسی قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید از این استراتژی استفاده کنید ، باید برای هر کاربر پروفایل فردی ایجاد کنید در واقع مانند مشتری در یک فروشگاه خرده فروشی پاک کرد.

کوکی های شما بسیار آسان است شما از سابقه مرور استفاده می کنید و آنها را حذف می کنید احتمالاً قبلاً این کار را کرده اید یا مرتباً آنرا انجام می دهید. اگر کوکی های خود را حذف نکنید ، اما از یک برنامه ویروس در طراحی وب سایت استفاده می کنید این برنامه کوکی های شما را برای شما حذف می کند. به همین دلیل ، شما نباید به کوکی ها اعتماد کنید زیرا اگر او مرتباً آنها را حذف کند ، اطلاعات دقیقی در مورد مشتری شما ندارند.

 

بررسی تفاوت های نحوه تبلیغات در طراحی سایت

کوکی ها سابقه مرور را ردیابی می کنند و مواردی مانند خواندن مقاله را ذخیره می کنند این اطلاعات سپس به اشخاص ثالث منتقل می شود تبلیغ کنندگان برای استفاده از این اطلاعات پول می پردازند. با این حال بسیاری از این داده ها از بین رفته یا قابل استفاده در دستگاه های تلفن همراه در طراحی سایت نیستند با تبلیغات مبتنی بر شخص به هر کاربر شناسه خاصی اختصاص داده می شود تا رفتار آنها در همه دستگاه ها قابل ردیابی باشد.

عالی به نظر می رسد اینطور نیست همچنین به نظر می رسد اعتیاد به مواد اعتیاد به مواد مخدره جدید و بسیاری از فنون فنی در طراحی سایت است. کوکی ها به یک دستگاه خاص گره خورده اند. کوکی ها همیشه به یک دستگاه خاص در طراحی سایت گره خورده اند ، نه یک شخص خاص. شما نمی دانید که آنها چه کسانی هستند و چه کاری انجام داده اند سپس آنها دوباره به رایانه شخصی به وب سایت شما می روند و فکر می کنید.

بخوانید!  سئو کلاه خاکستری؛ تکنیک های زیرزمینی سئو سایت!

 

طراحی سایت

 

نحوه ردیابی کاربران در طراحی سایت

چگونه می دانید کاربر از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، از وب سایت بازدید کرده است یا از یک برنامه خاص تلفن همراه استفاده می کند با یک مخرج مشترک به عنوان مثال آدرس ایمیل تقریباً هر روز این روزها به ایمیل نیاز دارد. آخرین طراحی سایت کدام یک را بازدید کردید آیا برای دریافت تخفیف باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید این بسیار متنوع است و شرکت هایی مانند آن را برای استراتژی بازاریابی مبتنی بر افراد خود استفاده می کنند.

می گوید که ایمیل معادل شماره تأمین اجتماعی است این منحصر به فرد است و می تواند برای ردیابی رفتار و پروفایل های آن شخص به شخص خاصی را در طراحی سایت اختصاص یابد. بازدید کننده کاملاً جدیدی هستند سپس به آنها تبلیغاتی را نشان می دهید که در واقع مناسب آنها نیست. این فقط می تواند اشتباه باشد کاربر آماده خرید است ، اما شما برای آخرین کتاب الکترونیکی خود به آنها در طراحی سایت تبلیغ می کنید.

 

نتیجه گیری

در تبلیغات مبتنی بر شخص ، کل تجربه کاربر حساب می شود و یک کوکی هم ندارد. هر کاربر متفاوت است ، به همین دلیل کلیه اقدامات و صفحات بازدید شده توسط کاربر ذخیره می شود. یک نماینده فروش می تواند دوباره با مشتری تماس گرفته و آنها را از خرید متقاعد کند. با این حال ، این روند فعلی در بازاریابی آنلاین نیست ، بلکه وضعیت فعلی تبلیغات مبتنی بر کوکی در طراحی سایت است مشتری بالقوه از یک طراحی وب سایت بازدید می کند ، به محصولات نگاه می کند ، علاقه به خرید را نشان می دهد ، اما سپس دوباره صفحه را ترک می کند. اکنون هیچ نماینده فروش برای کمک به او عجله نمی کند. هیچ کس با او صحبت نمی کند و کوکی در طراحی سایت از بین می رود.

 

 

نوشته دلایل منسوخ شدن تبلیغات کوکی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.