0

راه حل ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق

بسیاری از افرادی که رؤیای ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق دارند ، تصور واقعی از آن ندارند. البته ، تعیین اهداف بزرگ و رویای بزرگ خوب است . اما به طرز شگفت انگیزی بسیاری از کارآفرینان جوان و بازرگان در مراحل مختلف توسعه کسب و کار ، آنچه را که برای رسیدن به اهدافشان کاملاً لازم است ، درک نمی کنند یا نمی توانند درک کنند. مطمئناً ایجاد درآمد یک میلیون دلاری در مدت پنج سال از زمان شروع فعالیت با یک تجارت آنلاین ، هدفی تحسین برانگیز است. با این حال ، آیا می دانید برای رسیدن به آنجا چه کارهایی باید انجام می شود؟

با توجه به این مهم ، در اینجا پنج نکته در مورد موفقیت در تجارت آنلاین آورده شده است . در صورت رعایت این نکات ، شما و تجارتتان برجسته می شوید.

۱٫ خودتان باشید!

کسب و کار شما توسعه دهنده شماست ، مهم نیست که در حال حاضر کوچک یا بزرگ باشد. بلکه با درک دیگران از نام تجاری شما و در نهایت احساسی که در مورد تجارت با شما دارند ، موفقیت یا شکست خواهد یافت. تمام جنبه های تجارت شما (خدمات مشتری ، ایجاد محصول ، دفتر کار) باید با ارزش های شما مطابقت داشته باشند. ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید که- مردم دوست دارند با افرادی که آنها را می شناسند و دوست دارند به آنها اعتماد دارند تجارت کنند-  امروز حتی صادقانه تر است. 

اصالت کلید ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق است. شما باید خودتان باشید. فقط شما می دانید چه چیزی برای شما و مخاطب هدف شما مناسب است. اما چیزی که شکست را تضمین می کند نامعتبر بودن است.

۲٫ خدمات بیشتر

راه حل ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق- شرکت فروغ گستر

برای ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق محصولات خود را با سود کمتر و خدمات خوب ارائه دهید . این راه کار به ویژه در مورد پیشنهادات اولیه شما بسیار مهم است ، زیرا اولین برداشت قوی ممکن است به معنای جذب انبوه مشتری باشد. فقط  چهره خوشحال مردم را تصور کنید زیرا آنها احساس می کنند که در معامله با شما سود کرده اند! این پاداش شماست که با این همه هزینه کم (یا منطقی کم) ارزش زیادی داده اید. مطمئناً ، انتظارات دائماً زیاد خواهد بود . اما این روشی است که باید باشد.

توجه: وقتی به “کم هزینه” اشاره می کنیم ، به قیمت واقعی اشاره نمی کنیم. در واقع اعتقاد نداریم که رقابت در قیمت بهترین راه برای رقابت است. بلکه درک قیمت از منظر مشتری باید یک ارزش بزرگ تلقی شود. این به شما کمک می کند که به یک رهبر بازار تبدیل شوید که دیگران او را تحسین و حسادت می کنند. به یاد داشته باشید که هدف فروش محصول یا خدمات به مشتری نیست ، بلکه هدف از فروش، مشتری گرفتن است. اولین تجربه خرید آنها با شما یک تجربه عالی می شود و آنها به خرید محصولات شما به طور مکرر ادامه می دهند . ارزش های مادام العمر، مشتریان شما را افزایش می دهند و درآمد شما را به حداکثر می رسانند.

۳٫ بر روی خدمات تمرکز کنید نه فروش!

“شما هر چیز بخواهید در زندگی بدست خواهید آورد اگر به دیگران کمک کنید که آن چه می خواهند بدست آورند” جمله مشهوری است از Zig Ziglar افسانه ای (۲۰۱۲-۲۰۱۲ ۱۹۲۶) . این چیزی فراتر از یک عبارت سریع است که باید در مهمانی ها استفاده شود! تدریس و مربیگری به عنوان مشاغل “بخشنده” شناخته می شوند. اما در قرن بیست و یکم ، مشاغل بیشتری مجبورند برای جلب اعتماد مشتری و در نهایت فروش ، تکنیک های خود را با این اصل تطبیق دهند. برای ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق بیاموزید که چگونه مشکلات ، نگرانی ها و مسائل بازار هدف خود را شناسایی کنید تا پیشنهادات خود را به عنوان بهترین راه حل در بازار ایجاد و موقعیت یابی کنید. هرچه بهتر بتوانید با مشتریان کار کنید و با روشی موثر با آنها صحبت کنید ، بیشتر درک خواهند کرد که شما واقعاً راه حل مشکلات آنها را دارید. “چقدر می توانم برای خودم درآمد کسب کنم؟” پاسخ: هرچند این پاسخ کلیشه ای به نظر می رسد ، اما حتی به پول فکر نکنید. به عنوان یک فرد تجاری ، پول واقعی همیشه از دادن مزایای خدمات و محصولات شما به مشتری ایده آل برمی گردد.

۴٫ با مشتریان خود در همان جایی که هستند ملاقات کنید

در بخش عمده ای از شبکه های اجتماعی ، جهان در حال گذار از یک اقتصاد مبتنی بر فروش تحت سلطه شرکت ها به یک اقتصاد مبتنی بر اعتماد است. در گذشته ، شرکت های برتر می توانستند بر روی وفاداری مشتریان به برند خود ، برای تضمین سود ثابت حساب کنند. حتی اگر محصولات و خدمات پس از فروش آنها به شدت کمبود داشته باشد. اما دیگر نه!  امروزه ، رقابت جهانی واقعی در بسیاری از صنایع وجود دارد و کوچکترین ضعف نشان داده شده توسط شرکتها ، به سرعت در معرض دید کاربران قرار می گیرد .این نقص ها از طریق اینترنت مانند ویروس گسترش می یابد و توسط رقبای بی رحم مورد سو استفاده قرار می گیرد. صنعت خودرو یک مثال عالی است. مهم نیست که شرکت های بزرگ (به عنوان مثال جنرال موتورز ، تویوتا) این قدرت را دارند که در صورت عدم تحویل ، آنها را به زانو درآورند. هر چند رسانه های اجتماعی معمولاً با صنعت هواپیمایی نیز دوستانه رفتار نمی کنند. اما خطرات برای مشاغل کوچکتر بدتر است. از طرف مثبت ، در صورت استفاده صحیح ، از بازاریابی در شبکه های اجتماعی و فیس بوک فرصت بسیار خوبی برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک فراهم می شود. زیرا این یک روش عالی برای وفادارترین و مشتاق ترین مشتریان شما است تا عشق و هیجان خود را برای شرکت و برند شما به اشتراک بگذارند.

۵٫ نگرش قدردانی داشته باشید

فراموش کردن افرادی که به شما مشاوره می دهند ، شما را با تامین کنندگان اصلی آشنا می کنند ، یا به عنوان یک هیئت مدیره ایده های دیوانه وار شما را پشتیبانی می کنند؛ بسیار آسان است. صادقانه بگویم ، بسیاری از آنها تصور نمی کنند که شما دیگر با آنها تماس نمی گیرید. آنها می دانند که شما مشغول هستید و تعهدات زمان بری دارید. با این حال ، بخشی از آنچه داستان های موفقیت را برجسته می کند ، توجه به جزئیات اندک است . مانند تماس با مربیان خود برای گفتن “متشکرم” . بنابراین اگر یک معلم ، کارفرمای سابق یا مربی تجارت بازنشسته شده باشد و دیگر بخشی از صحنه نباشد ، چه می شود. آنها از این حرکت شما بسیار بیشتر قدردانی خواهند کرد زیرا به آنها یادآوری می کند که آنها به کسی کمک کردند تا به اهداف خود برسد. همچنین می تواند منجر به فرصت هایی شود تا شما را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند ، از موفقیت شما به عنوان مطالعه موردی استفاده کنند و به طور بالقوه بازدید و فروش بیشتری را به سمت تجارت شما سوق دهند. با توجه به یک نکته عملی تر ، برقراری ارتباط با اعضای اصلی حلقه نزدیک شما به آنها دلیلی می دهد تا در آینده حتی بیشتر به شما کمک کنند. این کار می تواند به صورت فرد به فرد انجام شود یا حتی از طریق ایمیل تسهیل شود.

این پنج مرحله ساده را برای ایجاد کسَب و کار اینترنتی موفق دنبال کنید و مطمئناً پایه ای برای یک تجارت طولانی مدت ، پایدار و سودآور ایجاد خواهید کرد.

منبع :  small business

بخوانید!  زندگی نامه نویسنده هری پاتر، خودکار چند میلیارد دلاری

نوشته راه حل ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق اولین بار در . پدیدار شد.