0

رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی که واژه ی لاتین آن Advertisement Reporting است به گزارش تبلیغاتی گفته می شود که یکی از برترین شیوه های تبلیغات در دنیای اینترنت و طراحی سایت می باشد. در واقع معنی کلی رپورتاژ آگهی معرفی خدمات و محصولات شما و منتشر کردن در طراحی سایت های پر بازدید و معتبر می باشد.رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در سئو سایت شما داشته باشد. از ویژگی های مهم مثبت لینک رپورتاژ می توان به شناخته نشدن اسپم ، احذف نشدن از طراحی سایت لینک دهنده ، به لینک از نوع Follow و افزایش آمار بازدید طراحی سایت اشاره کرد.

و اما اشتباه رایجی که در رپورتاژ آگهی می شود این است که به متن های طولانی و حوصله سر بر روی می آورند هرگز از کوتاه نویسی ترسی نداشته باشید کوتاه نویسی در عین حال جذاب و مفید متن مقاله اصلا نباید طوری باشد که حوصله مخاطب را به سر ببرد.

نحوه ی نوشتن تبلیغات در طراحی وب سایت های خبری و معتبر دارای نکات ریز و خاصی است که باید رعایت شود مثلا وقتی می خواهید تبلیغی در طراحی سایت خبری ارائه دهید فقط نوشتن یک تبلیغات ساده جذاب نیست چرا که بازدید کنندگان وقتی وارد طراحی سایت خبری می شوند برای خواندن اخبار می آیند پس چه بهتر که شما در مسیر ارائه خبر کوتاهی وارد شوید و در عین حال به تبلیغات خود بپردازید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکته مهم در رپورتاژ آگهی

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محتوا یا آگهی فقط مختص متن نیست بلکه از تصاویر خاص که در جذب بازدید کننده بسیار موثر است می توانید استفاده کنید . پس با رپورتاژ نویسی هوشمندانه می توانید یک ارتباط خوب با بازدید کننده بر قرار کنید ،رپورتاژ اگر هوشمندانه باشد می تواند بسیار کمک به یک ارتباط دو طرفه و دوستانه با مخاطب کند و در نهایت تاثیر آنرا در کسب و کارتان و از همه مهمتر فروش بیشتر مشاهده کنید.

بخوانید!  خطای ۴۰۴ در طراحی سایت

طراحی سایت فارس نیوز

 

بعضی نکات دیگری که بهتر ارائه دادن رپورتاژ کمک ویژه ای می کند و تاثیر مثبتی در جذب مشتری می کند عبارتند از:

  • از قرار دادن فضای سفید در نوشتار غافل نشوید. با این کار ضمن خسته نکردن ذهن مشتری نظرشان را بیشتر در خواندن به ادامه مطلب جلب می کنید .
  • از کلمات ساده استفاده کنید.
  • با برانگیختن کنجکاوی، خواننده را به مطالعه تا انتها دعوت کنید.
  • در بیان نوشته‌هایتان یک سیر منطقی در پیش بگیرید. خود را جای بازدید کننده قرار دهید و سوال هایی که ممکن است برایشان پیش بیاید را تا جایی که امکان دارد سعی کنید در متن خود به آن ها پاسخ دهید.
  • سند معتبری برای اثبات ادعاهایتان رو کنید.

 

نوشته رپورتاژ آگهی اولین بار در پدیدار شد.