0

سئو سایت و معرفی تکنیک کلاه سفید در طراحی سایت

سئو سایت و معرفی تکنیک کلاه سفید در طراحی سایت به طور کلی بحث سئو سایت به سه بخش تقسیم می شود که شامل کلاه سفید،  کلاه سیاه و کلاه خاکستری ست سئو کار کلاه سفید شخصی ست که تمام قوانین و مقرارت گوگل را رعایت می کند و در طول زمان فعالیتش به مشکلی بر نخواهد خورد در ادامه به معرفی این تکنیک و بیان ویژگی ها ی یک سئو کار کلاه سفید می پردازیم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

سئو کلاه سفید در طراحی سایت شامل چه مواری می شود؟

 

  • استفاده صحیح از کد ها و تگ ها

سعی کنید تا جایی که ممکن است تگ توضیحات را به گونه ای جذاب بنویسد تا کاربر را ترغیب کنید وارد آن شود اگر صفحه ی شما جایگاه مناسب در سرچ موتور های جستجو گر پیدا کند، در ادامه متن موجود درمتا تگ توضیحات نیز نمایش داده می شود .

 

  • بک لینک

زمانی که طراحی سایت دیگری لینک صفحات شما را در سایت خود قرار می دهد و کاربران خود را به شما ارجاع می دهد بک لیک طبیعی تولید می شود این مساله در طراحی سایت زمانی اتفاق می افتد که محتوای با کیفیت تولید کنید لازم است در این زمینه صبور باشید و به سمت خرید بک لینک نروید.

 

  • اشتراک گذاری مطالب

از جمله شبکه های اجتماعی که مورد توجه گوگل هستند می توان به گوگل پلاس، یوتیوب، توییتر و لینکدین اشاره کرد که البته یوتیوب و توییتر در ایران فیلتر هستند اصراری وجود ندارد که در این شبکه ها به فعالیت بپردازید فقط مطالب خود را به اشتراک بگذارید از تلگرام و آپارات در این زمینه بهره ببرید هرچند این دو پیام رسان خیلی مورد توجه گوگل نیستند اما به هرحال کاربران زیادی در آن فعالیت می کنند که می توانند در افزایش ورودی و سئو طراحی سایت تهران شما موثر باشند.

بخوانید!  معرفی الگوریتم فرد گوگل در طراحی سایت

 

  • سرعت

اطلاعاتی که کاربران شما به آنها نیاز دارند در سایت های مختلفی پیدا می شود پس این امر بسیار طبیعی ست که در صورت باز نشدن صفحه پس از چند ثانیه سایت شما را ترک کند در طراحی وب سایت خود سرعت را در نظر بگیرید ابزار های مختلفی وجود دارد که به وسیله آن می توانید سرعت طراحی سایت خود را بسنجید.

 

جمع بندی

امیدواریم با ارائه مطالب بالا و معرفی تکنیک کلاه سفید که یکی از تکنیک های سئو سایت محسوب می شود توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک در زمینه معرفی آن کرده باشیم هچنین امید است با بهره برداری مناسب از این روش گامی در جهت بهبود رتبه طراحی سایت و افزایش رنک شما در موتورهای جستجوگر برداشته باشیم. مزایای استفاده از وبلاگ در طراحی سایت که از جمله بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نوشته سئو سایت و معرفی تکنیک کلاه سفید در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.