0

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ در دوره ی اینترنت یکی از مهمترین امکانات هر کسب و کاری که باید دارا باشد داشتن طراحی سایت می باشد که در آن افراد و مشتریان به سایت رفته و با امکانات امروزه که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و حتی به رزرو میز مورد نظر بپردازند.پس اگر می خواهید که سایت شما بیش تر شناخته شود پیشرفت روز افزون خود را مشاهده کنید حتما اقدام به طراحی سایت توسط تیم مجرب و حرفه ای کنید.

شاهد طراحی سایت های حرفه ای زیادی می باشیم که هر کدام دارای امکاناتی می باشد که بیش تر در نظر مشتریان جذاب می باشند شما هم باید ایده های جالبی را ارائه کنید تا نسبت به رقیبانتان چیزی برای ارائه داشته باشید و جلوتر از آن ها پیش روید.

 

طراحی سایت

 

امکاناتی که طراحی سایت رستوران و کافی شاپ باید داشته باشند:

 

درباره ی ما

در بخش درباره ی ما به معرفی رستوران ها و سوابق کاری رزومه ای از آن جا بیان می شود تا مشتریان بیش تر با آن ها آشنا شوند.

 

ارتباط با ما

در این بخش به قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس دقیق و حتی با قرار دادن نقشه مکان به راحتی افراد به پیدا کردن آدرس بپردازند و همچنین اگر بخواهند با شما تماس برقرار کنند به راحتی به اطلاعات تماستان دسترسی داشته باشند.

 

بخش گالری

در این بخش شما می توانید به قرار دادن عکس و ویدیو های کوچک از رستوران و کافی شاپ مورد نظر برای کسانی که می خواهند به آن جا بیایند بسیار جذاب می باشد

بخوانید!  چطور مشکل عدم انتشار محتوای زمان بندی شده در وردپرس را رفع کنیم؟

 

بخش نظر سنجی

در این قسمت شما می توانید با قرار دادن بخش نظر سنجی و قرار دادن افرادی که تجربه ی صرف غذا را در آن جا دارند نظر خود را بدهند و افراد دیگری از تجربه ی آن ها استفاده کنند

 

مقالات

در این بخش طراحی سایت می توانید با قرار دادن مقالات جذاب که برای بازدید کنندگان و مشتریان مفید باشد و استفاده مفیدی از آن کنند بسیار تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

بخش مشاهده منو

در این بخش افراد به دیدن منوی شما و جزئیات آن ها و قیمت ها اقدام به سفارش کنند و یا آنلاین و یا حضوری به صرف آن غذا بپردازند.

 

بخش سفارش آنلاین

در این قسمت طراحی وب سایت افراد به سفارش غذای مورد نظر خود به صورت آنلاین می پردازند

 

بخش پشتیبانی

در طراحی سایت خود بهتر است بخش پشتیبانی را ایجاد کنید تا کسانی که می خواهند به اضافه و یا حذف کردن سفارش خود بپردازند با بخش پشتیبانی در ارتباط بوده و درخواست خود را مطرح کنن.

 

ارائه تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه برای مشتریان

در این بخش می توانید تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه ای را که برای مشتریان خاص و…. دارید را بیان کنید و مشتریان را به سمت کار خود جذب کنید.

 

طراحی سایت

 

نکات فنی که طراحی سایت شما باید حتما آن را داشته باشد:

 

انتخاب هاست و دامنه مناسب

هاست و دامنه مناسب یکی از ضروریات طراحی سایت می باشد دامنه نام سایت شما است که در انتخاب آن بسیار دقت کنید و هاست هم فضایی است که بسته به حجم مورد استفاده ی شما از آن به انتخاب آن می پردازند.

بخوانید!  پشتیبانی سایت و ضرورت داشتن آن

 

سئو و بهینه سازی عالی

یکی از مهمترین بخش طراحی سایت داشتن سئو سایت و بهینه سازی بالا و خوبی است که یکی از ملزومات هر سایتی می باشد چرا که افراد جستجوی خود را از طریق گوگل و موتورهای جستجو انجام می دهند و وقتی سایت شما اولوت گوگل باشد افراد با سایت شما مواجه می شوند و با وجود امکانات خوبی که دارد جذبتان می شوند.

 

سرعت بارگذاری بالای سایت

یکی از مواردی که در نظر افراد بسیار موضوع مهمی می باشد داشتن سرعت بارگذاری بالای طراحی سایت می باشد افراد حوصله منتظر ماندن برای اینکه سایت در مدت زمان زیادی بالا بیاید را ندارند به همین منظور اگر سرعت بارگذاری سایتتان پایین باشد آن را می بندند.

 

گرافیک خوب طراحی سایت

داشتن گرافیک عالی متناسب با طراحی سایتتان می تواند می تواند در دید اولی که بازدید کننده وارد طراحی سایت شما می شود بسیار تاثیرگذار باشد برای داشتن گرافیک عالی و حرفه ای از گرافیست حرفه ای و مجرب کمک بگیرید تا بهترین گرافیک را برای شما ارائه دهد.

 

ریسپانسیو بودن

بعد از طراحی سایت حتما باید طراحی متناسب با نمایشگرهای کوچک مانند تبلت و گوشی را در نظر بگیرید تا کسانی که با گوشی و تبلت های خود به جستجو می پردازند با مواجه با سایت شما به مشکل بر نخورند.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

با وجود دنیای اینترنت و تکنولوژی کسب و کارها هم رفته رفته خود را با دنیای مدرن وقف می دهند برای همین اقدام به طراحی وب سایت کنند تا افراد که همه ی کارهای روزمره ی خود را با استفاده از اینترنت انجام می دهند مشتریان زیادی را جذب سایت خود کنند.

بخوانید!  8 نکته طلایی برای عکس پروفایل حرفه‌ای اینستاگرام

 

نوشته طراحی سایت رستوران و کافی شاپ اولین بار در پدیدار شد.