0

معرفی سرویس جدید اینستاگرام به نامIGTV  یا همان تلویزیون اینستاگرام

اینستاگرام سرویسی برای رقابت با غول یوتیوب را رونمایی کرد که به کاربران خود اجازه میدهد ویدئو هایی با زمان ۶۰ دقیقه ای آپلود کنند ! با سرویس IGTV یا همان تلویزیون اینستاگرام آشنا شوید:

در ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ طی مراسمی کوین سیستروم، بنیان‌گذار و مدیرعامل اینستاگرام  با دو اطلاعیه حاظر شد ابتدا آماری از کاربران خود با این عنوان ارائه کرد: در حال حاظر اینستاگرام جامعه ای جهانی با بیش از یک میلیارد عضو میباشد ، خبر دوم هم از سرویس جدید خود با عنوان اینستاگرام تی‌وی یا تلویزیون اینستاگرام (IGTV) رونمایی کرد .

اینستاگرام نسبت به رسانه هایی مانند یوتیوب اینستاگرام از کاربران جوان تری بهره مند میباشد. کوین چنین اظهار نظر کرد : نوجوانان ساعات کمتری به تماشای تلویزیون می‌نشینند؛ اما همین کاربران زمان بیشتری برای تماشای ویدیو در سرویسی مثل اینستاگرام اختصاص می‌دهند.

IGTV (تلویزیون اینستاگرام ) به دوصورت در دسترس کاربران قرار گرفته است. یک اپلیکیشن مجزا و همچنین از طریق اپلیکیشن اینستاگرام .

سرویس تلویزیون اینستاگرام طراحی ساده ای دارد. به سادگی روشن کردن تلویزیون! درصورتی که شما از اپلیکیشن IGTV  استفاده کنید شما برای مشاهده محتوا الزامی به دنبال کردن افراد ندارید !  برای شما برنامه هایی بر اساس سلیقه شما پخش خواهد شد همچنین میتوانید بین صفحات این نرم افزار مانند “برای شما” ، “دنبال شونده ها” ، “محبوب ترین ها” و ” ادامه مشاهده ” سوئیچ نمائید . شما میتوانید ویدئو ها را لایک کنید ، کامنت بگذارید و یا برای دوستان خود دایرکت کنید.

ظاهر اپ تلویزیون اینستگرام

برخی از ویژگی های سرویس تلویزیون اینستاگرام یا IGTV

  • ارائه شده برای دو سیستم عامل android و iOS
  • امکان اشتراک گذاری ویدئو تا ۶۰ دقیقه ( برای اکانت های پر طرفدار یا تائید شده )
  • کاربری آسان مثل روشن کردن تلویزیون
  • همانند تلویزیون ، IGTV  دارای کانال هایی میباشد
  • هر فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام صاحب یک حساب کاربری (account) باشد ، می تواند کانال ایجاد کند.
  • کانال افراد در اپلیکیشن اینستاگرام در صورتی برای شما نمایش داده می شود که اکانت افراد را دنبال (follow) کرده باشید.
  • بر خلاف سرویس live اینستاگرام ، تلویزیون اینستاگرام قابلیت آپلود ویدیو را از طریق اپلیکیشن فراهم می کند.
  • امکان آپلود ویدیو از طریق وب وجود دارد
بخوانید!  تفاوت بین ساب دامین، ادان دامین و پارک دامین چیست ؟

اینستاگرام برای بهبود کیفیت ویدیو هایی که در کانال ها منتشر می شود این امکان را فراهم آورده که کاربران بتوانند از طریق وب نیز ویدیو های خود را آپلود کنند.

اگر از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قصد دسترسی به کانال افراد را دارید ، کافی است به صفحه کاربر مراجعه کنید و بر روی آیکون مربوط به IGTV کلیک کنید.

محدودیت های شبکه های اجتماعی در کشور ما سبب شده است که شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط عموم کابران مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به رتبه الکسا اینستگرام ، که معمولا تا رتبه ۵ را در ایران دارد ، این شبکه اجتماعی به پلتفرم مناسبی برای معرفی کسب و کار ها در داخل ایران تبدیل شده است. حال با این سرویس جدید کسب و کار ها می توانند محتوای تولیدی خود را آسانتر از گذشته به دست مخاطبان برسانند. باید دید که کدام یک از کسب و کارها از سرویس IGTV بهترین استفاده را خواهند برد.

نوشته معرفی سرویس جدید اینستاگرام به نامIGTV  یا همان تلویزیون اینستاگرام اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.