0

نحوه ایجاد طرح اینفوگرافیک در طراحی سایت

نحوه ایجاد طرح اینفوگرافیک در طراحی سایت ایجاد یک طرح اینفوگرافیک ممکن است روشی بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد. اگر واقعاً می خواهید توجه مشتری و پتانسیل های خود را به طراحی سایت جلب کنید ، آماده سازی مناسب و اجرای آگاهانه یک ضرورت است. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم به شما کمک کنیم و یک راهنمای طراحی اینفوگرافیک را برای شما تهیه کنیم. این راهنما شما را در مراحل ایجاد طرح اینفوگرافیک شخصی خود و رسیدن به اهداف خود در طراحی سایت راهنمایی می کند.

تعیین اهداف در طراحی سایت این اولین و اساسی ترین مرحله در روند ایجاد یک طرح اینفوگرافیک است که تبدیل می شود. آن را برای خودتان پاک کنید تا بعداً برای مخاطبانتان مشخص شود. هدف از طراحی اینفوگرافیک شما چیست آیا می خواهید مخاطبان خود را در مورد موضوعی خاص آموزش دهید آیا می خواهید آمار و تحقیقات جدیدی را در طراحی سایت ارائه دهید هدف اینفوگرافیک موفقیت شما را تا حد زیادی تعیین می کند.

اصول کلی طراحی سایت

 

طراحی سایت

 

انتخاب مخاطب هدف در طراحی سایت

دومین گام مهم در فرایند تهیه این است که مشخص کنید مخاطب هدف شما کیست. چه کسی برای اینفوگرافیک در نظر گرفته شده است جنسیت ، وضعیت اجتماعی ، علایق ، سرگرمی ها را تعریف کنید. مشخصات مخاطب مورد نظر شما در تعیین لحن و سبک نوشتن اینفوگرافیک به طراحی سایت شما کمک می کند. آیا باید صدایی رسمی یا غیررسمی داشته باشد چه رنگهایی با لحن مطابقت دارند گزینه های احتمالی را در نظر بگیرید و دیگران را مستثنی کنید.

به عنوان مثال ، اگر مخاطب هدف شما مرد باشد ، صورتی روشن انتخاب مناسبی در طراحی وب سایت نخواهد بود فقط برای تفریح یک دلیل زیبا است اما به شما قول موفقیت نمی دهد. در وهله اول انگیزه های منطقی خود را برای ایجاد یک طرح اینفوگرافیک در طراحی سایت بدانید. جمع آوری داده ها در طراحی سایت مردی با ذره بین اگر می خواهید برای مخاطبان خود ارزشی به ارمغان بیاورید که ما اعتقاد داریم که در طراحی سایت شما انجام می دهید.

 

ایجاد طرح مناسب در طراحی سایت

با این وجود عجله نکنید تا طراحی واقعی را انجام دهید یک مداد و یک کاغذ بگیرید به این فکر کنید که چگونه ارتباط با اطلاعات بهتر خواهد بود. کدام نوع طرح بیشترین کار را برای طراحی سایت شما خواهد کرد اگر از یک جدول زمانی استفاده می کنید ، باید از شماره گذاری استفاده کنید ، آیا بخش های طراحی کاملاً مشخص و یا چیز دیگری را ممکن بود داشته باشید طول طراحی اینفوگرافیک شما با اطلاعاتی که می خواهید درج کنید در طراحی سایت تهران تعیین می شود.

بخوانید!  راه های پیشرفت سریع فروشگاه اینترنتی چیست؟

این طرح باید حول اطلاعات ساخته شود و نه از طرف دیگر باید اطلاعات خود را با خردمندانه جمع آوری و اصلاح کنید در صورت لزوم ، با یک متخصص موضوع تماس بگیرید تا به شما در حل مسئله کمک کند. یک کارشناس موضوع شخصی شخصی است که موارد و معلولیت های یک موضوع خاص را می شناسد.

 

طراحی سایت

 

ایجاد یک سیم فریم در طراحی سایت

خوب ، شما در مورد طرح اینفوگرافیک خود تصمیم گرفته اید وقت آن است که شروع به پخش سیم کشی کنید قاب سیم تقریباً یک نسخه سیاه و سفید خشن از طراحی شما در ابعاد دقیق اینفوگرافیک شماست. اکنون زمان آن رسیده است که متن واقعی را بر روی طرح اینفوگرافیک توزیع کنید اندازه ها و فاصله دقیق بین عناصر را در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن تعیین کنید اطمینان حاصل کنید که فضای منفی کافی بین بخش های متن و عناصر باقی مانده است.

خوانایی را تقویت کرده و اجازه دهید تا طراحی نفس بکشد توصیه می شود از شبکه استفاده کنید تا همه بخش ها به طور دقیق مرتب شوند. همچنین می توانید از برخی از این قالب رایگان اینفوگرافیک فتوشاپ استفاده کرده و آنها را متناسب با نیاز خود در طراحی سایت اصلاح کنید. آنها می توانند یک معلم ، یک همکار ، به سادگی یک حرفه ای در این زمینه باشند اگر شما متخصص موضوع اینفوگرافیک هستید اطلاعات خود را با خردمندانه مدیریت کنید.

 

انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

انتخاب یک طرح رنگی به همان اندازه مهم است که می توانید اطلاعات را برای اینفوگرافیک خود جستجو کنید. رنگ ها چگونگی درک بینندگان از اطلاعات شما را تعیین می کنند. خود را با روانشناسی رنگها در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت آشنا کنید. رنگهای مختلف احساسات متفاوتی را منتقل می کنند. علاوه بر این ، مهم است که رنگها به صورت پاستیل یا روشن باشند ، به عنوان مثال صورتی رنگ صورتی دخترانه در نظر گرفته می شود اما یک رنگ صورتی روشن تهاجمی تر است.

بخوانید!  آموزش بخش coverage سرچ کنسول جدید گوگل

در حالی که یک رنگ صورتی پاستلی بی گناهی را منتقل می کند درباره راهنمای رنگ دقیق توسط راهنمای جن ریویوز درباره رنگهای مختلف جهت طراحی سایت بیشتر بدانید. همچنین اگر نماینده یک شغل هستید ، بهتر است در طراحی خود از رنگ های برند استفاده کنید ، بنابراین مخاطبان شما بلافاصله طراحی اینفوگرافیک را با برند شما مرتبط می کنند بدانید که قسمت های اساسی کدام است و مطمئن شوید که روی آنها در طراحی سایت تمرکز می کنید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از نمودار داده ها در طراحی سایت

اگر می خواهید شماره و آمار ارائه دهید فکر کنید کدام یک از نمودارها داده های شما را به بهترین وجه ترسیم می کنند به عنوان مثال ، نمودارهای نوار برای مقایسه بسیاری از دسته ها و نمودارهای نوار انباشته بسیار عالی است و برای مقایسه آهنگ ها در طول زمان. نمودارهای پای به طراحی سایت شما کمک می کند تا ترکیب را نشان دهید و نمودارهای پیراشکی به شما کمک می کند تا یک نسبت ساده را نشان دهید.

پس از تصمیم گیری در مورد نوع طراحی عناصر مورد نیاز ، می توانید آنها را خودتان طراحی کنید یا از عناصر طراحی پیش ساخته اینفوگرافیک برای این منظور در طراحی سایت و سئو سایت استفاده کنید. اگر از منابع دیگری برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می کنید ، فراموش نکنید که آنها را در پایین ذکر کنید. هنگامی که تمام اطلاعات را در طراحی سایت جمع آوری کنید ، تصمیم بگیرید که کدام قسمت های آن باید شامل شود ، و کدام یک اختیاری است.

 

انتخاب قلم های مناسب در طراحی سایت

قلم ها چیزی نیستند که از آن غفلت کنند زیرا آنها مسئول خوانایی طرح اینفوگرافیک شما هستند قلم های فانتزی تا زمانی که خیلی دور از ذهن یا خواندن آن سخت نباشند خوب نیستند. از طراحی قلم های عجیب و غریب که نامه های آنها فوراً قابل تشخیص نیست در طراحی سایت خودداری کنید. تزئین بیش از حد بر روی قلم در عنوان قابل قبول است که عموماً بزرگ و آسان برای خواندن است اما در بدنه طراحی اینفوگرافیک نیست.

احساس راحتی کنید تا حداکثر قلم را در کنار هم جمع کنید و مراقب باشید زیبایی طراحی کلی را از دست ندهید. انتخاب رنگ قلم های شما نیز مهم است. مطمئن شوید که رنگ قلم با پس زمینه متضاد است بدون اینکه به چشم آسیب برساند. به عنوان مثال ، از رنگ های نئونی باید پرهیز شود ، زیرا برای خواندن خیلی ناراحت کننده هستند اندازه قلم نیز مهم است طبیعی است که باید از فونت هایی با اندازه های بزرگتر برای عناوین و زیرنویس ها در طراحی سایت در تهران استفاده شود.

بخوانید!  منظور از بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت

 

طراحی سایت

 

نقش تصاویر در طراحی سایت

تقریباً هر طراحی اینفوگرافیک شامل تصاویر است محتوای تصویری ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد اطلاعات خود را بهتر ارتباط دهید و از کلمات کمتری در طراحی سایت استفاده کنید. در اینجا انواع محتوای بصری وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد طرح اینفوگرافیک مفیدترین ها در طراحی سایت بیمه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که بیشتر افراد ابتدا طرح اینفوگرافیک شما را اسکن می کنند و این همان متنی است که آنها می خوانند.

اطمینان حاصل کنید که این مستقیماً به یک نکته است بلکه کنجکاوی را برانگیخته است تصویرگری در طراحی سایت مصورها در اینفوگرافیک ها یا اینفوگرافیک های کاملاً مصور بسیار جذاب هستند و همیشه از جمع تماشا می کنند. استفاده از تصاویر برای طراحی های شما می تواند مقدار متن اضافی را برای طراحی سایت شما صرفه جویی کند و به شما در برقراری ارتباط مفهوم خود کمک کند تصاویر اینفوگرافیک در طراحی سایت است.

 

آزمون و خطا در طراحی سایت

در حال حاضر ، حتی هنگامی که شما تمام شد، شما واقعاً انجام نمی شود طرح های رنگی مختلف و یا حتی طرح های مختلف را امتحان کنید و ببینید طراحی اینفوگرافیک شما چگونه به نظر می رسد. فقط مطمئن شوید که لهجه روی قطعات اطلاعات اصلی در طراحی سایت فروشگاهی باقی می ماند. یک ترفند جالب برای این کار این است که به عقب برگردید و با چشمانتان تا حدودی بسته به اینفوگرافیک خود نگاه کنید. عناصر طراحی که هنوز هم می توانید.

به وضوح ببینید عناصری است که مخاطبان طراحی سایت شما در ابتدا مشاهده خواهند کرد. استفاده از عکاسی در طراحی اینفوگرافیک به اندازه استفاده از تصاویر معمول نیست ، اما هنوز یک رویکرد بسیار مؤثر است. عکس ها می توانند به عنوان پس زمینه یا عناصر طراحی سایت استفاده شوند. یک ایده جالب این است که بخشی از عکس های خود را به عنوان عناصر طراحی جداگانه برش دهید.

نوشته نحوه ایجاد طرح اینفوگرافیک در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.