0

چرا ما کار با شرکت های ساختمانی را دوست داریم؟

اگر در جستجوی کمک در مورد پروژه طراحی وب سایت ساخت و ساز خود هستید ، جای درستی آمده اید! ما کار با شرکت های ساختمانی را دوست داریم. از نظر مزایای اصلی که به مشتریان طراحی وب سایت  ساخت و ساز ارائه می شود، شباهت هایی وجود دارد. در اینجا ویژگی های اصلی را ارائه خواهیم داد :

پروژه های خود را برجسته کنید

هنگامی که مشتریان بالقوه به وب سایت شما می آیند می خواهند بدانند که شرکت شما چه خدماتی می تواند ارائه دهد. به طور معمول اولین کاری که بازدید کننده هنگام مرور وب سایت شرکت سازنده انجام می دهد بازدید از صفحه پروژه ها برای بررسی کار شما است. با طراحی تمیز ، افزایش جذابیت بصری و بیشتر کردن تصاویر به مشتریان خود کمک می کنید که بهترین قدم را یردارند(مردم این روزها خواندن را دوست ندارند.) همچنین ، برای هر پروژه از فیلترهای چند دسته استفاده کنید که بازدیدکنندگان بتوانند بر اساس نوع پروژه ، مانند لوله کشی ، سازه ، هیدروونیک و غیره فیلتر کنند … یا بتوانند براساس صنایع مانند دولتی ، تجاری و مسکونی جستجو کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت نمونه کارهای پروژه شما را فیلتر کرده و به نوع خاصی از پروژه مورد علاقه خود برسند.

به راحتی در Google جستجو شوید

اگر مشتریان شما مانند بیشتر مشتریان دیگر باشند ، احتمالاً بیشترین فعالیت جدید ساخت و ساز خود را از طریق مراجعه ، گفتگو و ارتباطات شخصی به دست خواهید آورد. اما آیا خوب نیست که وب سایت جدید شما بتواند جریان کاملا جدیدی از تجارت ایجاد کند ؟  همانطور که احتمالاً می دانید صنعت ساخت و ساز کمی از زمان بازاریابی آنلاین عقب است. به همین دلیل کسب رتبه برتر برای جستجوی کلمات کلیدی در محدوده شما چندان دشوار نخواهد بود.

ریسپانسیو موبایل

آیا می دانید تقریباً ۲۵٪ از کل بازدید وب سایت از طریق تلفن همراه حاصل می شود؟ همه وب سایت های ساختمانی که طراحی می شود باید کاملاً ریسپانسیو موبایل داشته باشند. برای آیفون ، iPad و سایر دستگاه های تلفن همراه سازگار باشند.  همچنین صفحات پروژه و خدمات شما را به گونه ای طراحی می شوند که در موبایل به راحتی مشاهده شوند ، زیرا این صفحات بیشترین بازدید را دارند.

سایت جذاب

هدف اصلی هنگام کار با مشتری این نیست که برای آنها یک سایت زیبا طراحی کنیم . درست شنیدید طراحی هدف شماره یک نیست. اما در نهایت هدف یک وب سایت ایجاد تجارت جدید است. به همین دلیل است که همه سایت ها باید برای خود فرم تماس مناسب طراحی کنند تا بازدیدکنندگان وب سایت را مجبور کنند فرم تماس را پر کنند یا تلفن را بردارند و اقدامی انجام دهند.

منبع : توماس دیجیتال

بخوانید!  طراحی سایت زومیت

نوشته چرا ما کار با شرکت های ساختمانی را دوست داریم؟ اولین بار در . پدیدار شد.