0

۴۳ نمونه شگفت انگیز از طراحی وب سایت تجارت الکترونیک (بخش اول)

اگر شما یک فروشگاه  آنلاین داشته باشید ، می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما به خوبی نشان دهد ، چه کسی هستید  و چه کاری انجام می دهید. به هر حال ، این شانس شماست که بتوانید روی مشتریان خود تأثیر بگذارید و اگر این کار را درست انجام دهید ، می توانید ماندگار شوید.

به همین دلیل است که هنگام شروع یک تجارت آنلاین ، طراحی وب سایت یکی از مهمترین موارد است. نکات و ترفندهای تجاری بسیاری نیز به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است. اما ، در این مقاله ، ما به طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی خواهیم پرداخت.

۴۳ تجارت عالی تجارت الکترونیکی پیدا کردیم که فکر می کنیم از مابقی متمایز هستند. خواهید دید که نکته اصلی در بیشتر این طراحی های وب سایت تجارت الکترونیکی که در اینجا نشان داده شده ، عکاسی است. عکس ها در هر وب سایتی که سعی در فروش آنلاین محصولات دارد نقش مهمی دارند.

برای گرفتن عکس های خیره کننده لزوماً به تجهیزات دکوراسیون فانتزی احتیاج ندارید. ما یک دوره عکاسی را ارائه می دهیم که فقط با استفاده از یک تلفن هوشمند به گرفتن عکس با کیفیت می پردازد. همچنین شامل نکاتی در مورد نحوه ویرایش عکس ها به گونه ای است که گویی توسط یک فرد حرفه ای گرفته شده است.

بیایید تک تک این نمونه های وب سایت تجارت الکترونیکی را بررسی کنیم.

۱٫ hebe

وب سایت هبه زیبا است. چیزی که بیشتر از همه در وبسایت به چشم می خورد عکاسی است. عکسهای با کیفیت بالا هنگام راه اندازی مشاغل تجارت الکترونیکی آنلاین مهم هستند ، به خصوص اگر یک وب سایت لباس باشد. تایپوگرافی آنها نیز عالی است. ضخامت قلم فقط کمی بیشتر از آنچه معمولاً به صورت آنلاین می بینید است. این باعث می شود طراحی وب سایت حتی بیشتر برجسته شود.

بخوانید!  تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت

۲٫ Bliss

این وب سایت تجارت الکترونیکی انرژی خود را از طریق طراحی وب سایت خود منتقل می کند. رنگ های روشن ، احساس بسیار شادی به شما می دهد. علاوه بر این ، آنها کار فوق العاده ای در زمینه عکاسی انجام داده اند. عکس های بزرگ در صفحه اصلی آنها احساسی متفاوت نسبت به طراحی هایی که تا کنون دیده اید ، ایجاد می کند.

۳٫ Dress Up

Dress Up یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه است که محصولات مد روزی را عرضه می کند. آنها از رنگ های متضاد و متن های بزرگ و پررنگ برای برجسته ساختن ورود کاربر جدید ، فروش یا تبلیغات فصلی استفاده می کنند. آنچه در وب سایت آنها جالب است گزینه “چت با ما” است که برای فروشگاه های آنلاین مد معمول نیست ، اما قطعاً یک امتیاز مثبت است!

۴٫ Bohemian Traders

اگر به دنبال الهام از نحوه طراحی وب سایت لباس هستید ، Bohemian Traders مکان خوبی برای شروع است. بازدیدکنندگان این وب سایت تجارت الکترونیکی با کمی آشنایی بوهمیایی به طراحی وب سایت ، می توانند بر اساس جدیدترین ها ، مناسبت ها ، لوازم جانبی یا اقلام فروشی ، بین کالاهای لباس جابجا شوند.

۵٫ ambsn 

در اینجا وب سایت دیگری برای فروش پوشاک بر بنای تجارت الکترونیک داریم. این فروشگاه خاص پر از نقش و نگارهای رنگارنگ روی کت ، شلوارک و تی شرت آن هاست. بنابراین جای تعجب نیست که طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی آنها نیز پر از رنگ های پررنگ است. آنها همچنین از نارنجی زیادی استفاده می کنند ، که در برابر پس زمینه مینیمالیستی سایت برجسته است.

بخوانید!  طراحی سایت ایده آل

۶٫ RYDER

رایدر به دلیل استفاده عجیب (اما جالب) از طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی در این لیست است. صفحه اصلی آنها مانند اکثر فروشگاههای آنلاین نیست. اما این یک امتیاز محسوب می شود . زیرا طراحی وب آنها خلاقانه است. خلاقیت به برجسته بودن فروشگاه ها کمک می کند. طراحی که کمی متفاوت بنظر بیاید می تواند به نتیجه کار شما بسیار کمک کند.

۷٫ POGG

POGG ، یک مارک پای سیب زمینی شیرین است که در به تصویر کشیدن بافت محصولات خود در سایت تجارت الکترونیکی کار عالی انجام داده است . شما می توانید یک الگوی سفید زیبا را که از طریق پالت های صورتی و طلایی پخش شده است ، ببینید که کاملاً عکس های با کیفیت محصول را تکمیل می کند. طرح دارای یک ساختار مجله مانند با یک رابط کاربری ظریف است که با کلیپ های ویدئویی بی نقص در داخل بلوک های معلق در سراسر سایت قرار گرفته است.

ادامه دارد ..

نوشته ۴۳ نمونه شگفت انگیز از طراحی وب سایت تجارت الکترونیک (بخش اول) اولین بار در . پدیدار شد.