0

طراحی سایت برندها چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟

طراحی سایت برندها به موضوع مهمی در حوزه کسب و کارها تبدیل شده است. امروه همه شاهد گذر از دنیای کسب و کارهای  سنتی به سوی کسب و کارهای الکترونیکی هستیم و سرعتی که در پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات وجود دارد، تاثیر بسزایی روی این موضوع داشته است. تا چندی قبل صاحبان مشاغل دلهره این را داشتند تا صبح اول وقت  سر کار حاضر شوند تا ساعات مفید روز را از دست ندهند. اما غافل از این که کسب و کارها به خصوص برندهای موفق با طراحی وب سایت خوب به طور جدی در دنیای مجازی و اینترنت حاضر شدند و با ارائه محصولات و خدمات خود  در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون وقفه، توانستند مشتریان بیشتری را جذب کنند و تعداد مشتریان وفادار خود را افزایش دهند. آن دسته از صاحبان مشاغل که موضوع را جدی نگرفته بودند،  برای عقب نماندن از رقبای خود تصمیم گرفتند در دنیای مجازی حضور جدی تری پیدا کنند.

هدف از طراحی سایت چیست؟

تا چندی قبل که درصد نفوذ اینترنت و دنیای مجازی به شکل امروزی نبود، صاحبان مشاغل تسلط بیشتری روی بازار هدف و مشتریان خود داشتند. ولی امروز شاهد آن هستیم میلیون ها نفر در طول شبانه روز از اینترنت و شبکه های مجازی استفاده می کنند. در اینجا هر کسب وکاری که حضور بهتر و فعال تری در این عرصه داشته باشد، در معرفی و فروش محصولات خود گام های موثرتری را بر می دارد. پس می توان گفت یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت برندها ، دسترسی بهتر و سریعتر به تعداد زیادی از مشتریان و بازار هدف است. شناخت مشتری و بازار هدف، کاری که تیم متخصص طراحی وب سایت ما با دقت و بررسی های زیاد آن را انجام داده سپس اقدام به طراحی و پیاده سازی آن می کنند.

بخوانید!  مدیریت زمان در کسب و کار؛ ساعت کسب و کارت را کوک کن!

طراحی سایت برندها

طراحی سایت برندها

بدون شک یکی از اهداف مهمی که صاحبان مشاغل از طراحی وب سایت به دنبال آن هستند، معرفی و رشد بیشتر برند شان است. هر کسب و کاری می کوشد تا جایگاه برند خود را درمیان رقبای خود بالا ببرد. از طرفی تصور اینکه برند فقط شامل یک لوگو یا یک طرح گرافیکی است، اشتباهی بیش نیست. این را فقط می توان یک قسمت از وظیفه یک برند موفق دانست، که در جایگاه خود دارای اهمیت خاصی است. همه بارها دیدیم برندهای موفق با توجه به درصد بالای موفقیتشان باز هم از هیچ کوششی در جهت گسترش برند، حضور گسترده و مستمر خود چشم پوشی نمی کنند. اگر سری به وب سایت این برندها بزنید از نزدیک شاهد تلاش آنها خواهید بود.

برندینگ

برند از یک اسم، لوگو، طرح و رنگ بندی که ترکیبی از همه این ها است تشکیل شده است. اما تعریف برندینگ بحث پیچیده تری را به دنبال خود دارد. برندینگ شناساندن تفاوت ها و وجه تمایزهایی محصول شما نسبت به محصول رقبایتان است. برای داشتن این تفاوت ها و وجه تمایزها صاحبان برندها از قبل برای شناخت مشتریان و نیازهایشان تلاش ها انجام دادند و سعی کردن با ارائه  محصول جدید خود همه اینها را پوشش دهند. در چنین موقعیت و زمانی مشتری برای رفع نیاز خود قطعاً از شما خرید خواهد کرد. به طور مثال به محض شنیدن برند آدیداس چه حسی به شما دست می دهد؟ کفشی راحت و سبک، قیمت مناسب شاید هم عمر طولانی کفش.

در حال حاضر مجبور هستید برای جا انداختن برند خود همیشه در کمترین زمان خودتان را در دسترس مشتری قرار دهید و یکی از راه هایی که می توانید همیشه بدون محدودیت در دسترس آنها قرار بگیرید و به مشتریان گوشزد کنید در محصول جدید نیازهایشان مرتفع شده است، طراحی سایت است که می تواند تاثیر بسیار مثبتی در گسترش و معرفی برندینگ شما داشته باشد.

بخوانید!  الگوریتم های اینستاگرام + ۹ قدم تا رسیدن به اکسپلور

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

از اهمیت حضور در دنیای مجازی گفتیم و تاثیر گذاری آن را روی کسب و کارها و برندها را بررسی کردیم. حال برای فروش محصولات و خدمات خود بدون شک نیاز به یک بستر مناسب دارید تا به هدف نهایی خود فروش و کسب در آمد بیشتر برسید. این قسمت از کار بر عهده فروشگاه اینترنتی است. اگر سری به سایت آمازون و یا دیجی کالا زده باشید از روند رو به رشد بسیار خوب آنها در چند سال اخیر اگاه هستید. پس داشتن یک فروشگاه شما را در ارائه ارزان محصولات، حضوری مستمر و سریع، ارتباط مستقیم با مشتریان و حذف واسط ها کمک فراوانی خواهد کرد. تا چندی پیش برای معرفی محصولات خود مجبور بودید مبالغ بالایی را صرف تبلیغات کنید، اما اکنون به راحتی هر لحظه که اراده کنید محصولات قدیمی و جدید خود را روی فروشگاه اینترنتی خود قرار می دهید. تیم داده پردازان راستین متخصص در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی حاضر است تا شما را در معرفی بیشتر محصولات، خدمات و حضور مستمر یاری رساند.

مشتری مداری

 

مشتری مداری

بدون شک وب سایتی موفق خواهد بود که در طراحی سایت توجهات لازم را به مشتریان (کاربران) خود کرده باشد. یکی از مهم ترین موارد مهمی که باید حتما به آن توجه لازم شود ارائه محصولات خوب و با کیفیت است. پاسخگویی به موقع و صریح، پشتیبانی همه جانبه مانند: مشاوره قبل از خرید، رفع مشکلات احتمالی حین خرید، پشتیبانی و ارائه خدمات بعد از خرید موارد مهمی است که در جذب مشتری بیشتر کمک زیادی به وب سایت ها و صاحبانشان خواهد کرد.

بخوانید!  ۷ علت ایندکس نشدن سایت در گوگل

یکی از مواردی که باعث رضایتمندی مشتریان است، تعامل و گفتگوی آنلاین است. گوش شنوا داشتن در مورد انتقادات و پیشنهادات از سمت مشتریان لازم و ضروری است و صاحبان کسب و کار را در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان یاری خواهد کرد. در حال حاضر نمی خواهیم وارد بحث فنی سایت ها بشویم اما هر چه مشتریان در فرآیند خرید بتوانند خرید خوب و بدون درد سری را پشت سر بگذارند، رضایتمندی آنها از سایت شما بالا می رود. پیشنهاد ما در کنار یک سایت خوب، داشتن یک باشگاه مشتریان است. با توجه به تجارت خوب گذشته تیم متخصص ما با طراحی باشگاه مشتریان مناسب کسب و کارتان سعی در وفادار کردن و رشد مشتریان شما را دارد.

نوشته طراحی سایت برندها چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.