0

استفاده از مقالات کاربردی در طراحی سایت

استفاده از مقالات کاربردی در طراحی سایت صفحه اصلی وبلاگ بازاریابی محتوا از طریق مقالات چند زبانه ترافیک بیشتری ایجاد کنید آیا تا به حال یک جستجوی جستجو در گوگل انجام داده اید با کلیک بر روی نتیجه جستجو متوجه شدید طراحی سایت به زبان شما نوشته نشده است و سپس بلافاصله دوباره آن را بسته اید این اتفاق اغلب برای من افتاده است. وقتی دوباره در سال برای من اتفاق افتاد ، ناگهان متوجه چیزی شدم. من ترافیک زیادی را از دست می دهم زیرا مقالاتم به زبان های دیگر در طراحی سایت در دسترس نیست.

نقش کاربران در طراحی سایت براساس داده های فعلی چین و هند از ایالات متحده بهتر است. تقریباً یک میلیارد چینی از اینترنت استفاده می کند. فقط کاربر در ایالات متحده وجود دارد و هند دو برابر کاربران ایالات متحده است. اگر محتوای خود را به زبان های دیگر ترجمه نکردید ، احتمالاً ترافیک خواهید گرفت. این حقیقت سخت است. بازدید کنندگان وبلاگ به طور فزاینده ای نادر می شوند اکنون که تقریباً همه افراد مقالات عالی می نویسند.

 

طراحی سایت

 

افزایش ترافیک در طراحی سایت

اکنون می خواهم به شما نشان دهم که چرا این مهم است ، چگونه ترافیک خود را افزایش داده ام و چگونه بهترین ترجمه را داشته ام. چگونه توانستم به لطف ترجمه ها درصد ترافیک خود را افزایش دهم چرا می خواهم اکنون این را برای شما توضیح دهم. من به دنبال مطالب و ایده های جدید برای مقاله بعدی وبلاگ خود بودم. من در حال نوشتن کتاب الکترونیکی خود بودم و به برخی از الهامات نیاز داشتم. من یک طراحی سایت پیدا کردم.

روی پیوندی کلیک کردم که باید مرا به مقاله ای درباره و ترافیک سوق دهد. متأسفانه ، این مقاله به زبان دیگری نوشته شده است و ترجمه ای در آن وجود ندارد. بنابراین طراحی سایت برای من بی فایده بود بنابراین من هرگز آن را ترک نکردم. آهنرباهای سرب را در طراحی سایت ارائه می دهند جذب خواننده های جدید به وبلاگ خود به طور فزاینده ای دشوار می شود اما احتمالاً تعداد بازدید کننده از سایر کشورها دارید که به سرعت ترجمه طراحی سایت شما را ترک می کنند.

 

طراحی سایت شخصی

آیا بازدید کنندگان من از کشورهای دیگر آمده اند به زبان های دیگر صحبت می کنند و به دلیل اینکه به انگلیسی مسلط نیستند ، نمی توانند مقالات مرا بخوانند البته می خواستم نگاهی دقیق تر به آن داشته باشم ، بنابراین برخی از تحقیقات را انجام دادم. ابتدا برای یافتن کشورهایی که بیشترین میزان استفاده از اینترنت را داشتند ، به آمار اینترنت رفتم. کشورهای دیگر قبلاً مرا غافلگیر کرده اند. بنابراین سؤال کردم که آیا ترافیک خود را در طراحی سایت از دست می دهم.

بخوانید!  کدام هاست برای سئو بهتر است؟ هاست ایران یا هاست خارج؟

زیرا بازدید کنندگان من به دلیل ترجمه نکردن قادر به دسترسی به مطالب من نیستند زیرا مطالب و مقالات شما ترجمه نشده اند. من برای از بین بردن موانع زبان شروع به ترجمه وب سایت خود کردم تا بازدید کنندگان بیشتری بتوانند مقالات من را درک کنند. حالا حدس بزن چه اتفاقی افتاده است. ناگهان صفحه فهرست بندی داشتم. هزاران بازدید کننده از کشورهای دیگر به طراحی سایت من آمدند. من نمی توانم این جستجوها را درک کنم.

 

طراحی سایت

 

استراتژی طراحی سایت

من این را به شما نشان می دهم اطلاعاتی را پیدا کنید که بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند قبل از اینکه بتوانید مطالب خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید ، باید بدانید بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند. اگر بازدید کننده از کشورهای دیگر ندارید ، لازم نیست طراحی سایت خود را ترجمه کنید ، اما باز هم باید آن را در نظر بگیرید. چه کسی می داند شاید به زودی بازدید کنندگان جدیدی را از کشورهای دیگر جذب کنید.

در هر صورت نمی توان آن را در طراحی سایت رد کرد در هر صورت نباید خطر از دست دادن این ترافیک آینده داشته باشید. اما می بینم که استراتژی من پرداخت شده است. یک تغییر جزئی باعث ایجاد ترافیک بیشتر شد. حتی پست های وبلاگ من هم اکنون به زبان های دیگر نظر می دهند. من مجبورم بیشتر نظرات را ترجمه کنم ، اما این علامت آن است که استراتژی من کار می کند توانستم بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنم.

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

برای این رویکردهای مختلفی وجود دارد ابتدا گوگل آنالیزرا باز کنید افرادی هستند که می گویند گوگل آنالیز خوب نیست اما این درست نیست. این برنامه اطلاعات زیادی در مورد ترافیک طراحی وب سایت شما دارد. ترافیک شما به گروههایی از جمله تقسیم می شود. یک ترافیک مستقیم ، جستجوی ارگانیک و غیره اکنون برای به دست آوردن بینش های بعدی باید از بعد ثانویه استفاده کنید بعضی اوقات منبع کافی نیست به خصوص اگر می خواهید.

دریابید که بازدید کنندگان شما با چه زبانی صحبت می کنند و گزینه کشور را در زیر کاربر انتخاب کنید اکنون می توانید ببینید که بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند و کانال هایی که از آنها استفاده می کنند برای دسترسی به طراحی سایت شما برداشت های خود را بیشتر کنم نرخ کلیک من نیز در طراحی سایت افزایش یافته است. این داده ها برای ترجمه وب سایت شما مهم است اکنون می توانید ببینید که بازدید کنندگان شما در کجا زندگی می کنند.

بخوانید!  بهینه سازی سایت برای موبایل – عوامل موثر بر بهینه سازی سایت برای جستجو موبایل

 

طراحی سایت

 

جذب مشتریان جدید به طراحی سایت

ابتدا این مقاله را ترجمه کنید تا بیشترین بازده سرمایه گذاری را از نظر زمان صرف شده بدست آورید. بنابراین بازگشت به تجزیه و تحلیل در قسمت رفتار در زیر محتوای طراحی سایت روی همه صفحات کلیک کنید. سپس دوباره کشور را در بعد ثانویه انتخاب کنید تا ببینید بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند. اکنون می توانید ببینید که کدام صفحه ها محبوب ترین هستند و بازدید کنندگان کشورهای دیگر را به خود جذب می کنند اما این یک سیستم بی پروا نیست.

اگر متوجه شدید اکثریت قریب به اتفاق کاربرانی که از طریق جستجوی جستجو به وب سایت شما می آیند از کشور دیگری می آیند باید محتوای خود را به زبان مناسب آن کشور ترجمه کنید. اگر بیشتر این کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به طراحی سایت شما دسترسی دارند ، می توانید آنها را با بیتلی ردیابی کنید. با استفاده از بیتلی می توانید بک لینک های خود را به صورت رایگان کوتاه کنید من از این سرویس برای تهیه بک لینک های خود برای رسانه های اجتماعی در طراحی سایت استفاده می کنم.

 

نقش افزونه ها در طراحی سایت

همچنین می توانید نتایج را با زبانی که می خواهید فیلتر کنید اما باید اولویت ها را تعیین کنید ممکن است متوجه شوید که برخی از مقالات شما به طور فزاینده ای از کشورهای خاص مشاهده می شوند. ابتدا مقالات خود را به بهترین زبان هایی ترجمه کنید که این ترافیک از آن بدست می آید. زبان هایی که میزان کمی ترافیک دارند نمی توان نادیده گرفت زیرا آنها کلم را چربی نمی کنند با این حال ، مقالاتی که به طور مکرر توسط بازدید کنندگان است.

سایر کشورها با سایر زبانها قابل دسترسی هستند باید در طراحی وب سایت ترجمه شوند کشور و محل زندگی همیشه ارتباطی با زبان کاربر ندارد. افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند هنوز هم می توانند مسلط به اسپانیایی صحبت کنند ، اما باز هم ترجیح می دهند مقالات را به زبان انگلیسی بخوانند. بازدید کنندگان از کانادا ممکن است به فرانسوی صحبت کنند و فقط انگلیسی خراب باشند. حتی اگر بازدید کنندگان شما عمدتا از کشورهای انگلیسی زبان هستند.

بخوانید!  آموزش ایجاد دسته بندی نوشته ها در وردپرس

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت چند زبانه

وقتی در یک طراحی سایت که به زبانی که نمی فهمید نوشته شده است چه می کنید احتمالاً خیلی سریع این صفحه را ترک خواهید کرد ، زیرا به هر حال نمی توانید محتوا را درک کنید. اما شما روی پیوندی که شما را به این وب سایت هدایت کرده اید کلیک کرده اید ، بنابراین مطالب جالب خواهد بود. متأسفانه ، بسیاری از اپراتورهای طراحی سایت بازدید کننده هایی را که قادر به صحبت کردن یا درک زبان آنها نیستند از دست می دهند.

همه انگلیسی صحبت نمی کنند و حتی کمتر کسی آلمانی صحبت می کند. شما هنوز هم باید طراحی سایت خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید بسیاری از مترجمان مبلغ زیادی را پرداخت نمی کنند و با توجه به میزان ترافیک اضافی که می توانید بدست آورید ، حتی ممکن است یک معامله باشد. برنامه های افزونه و ترجمه کار نمی کنند زیرا نمی توانند پیچیدگی های یک زبان را به درستی باز تولید کنند. این ترجمه ها تقریباً همیشه پر از اشتباه است.

 

 

نتیجه گیری

این مسلماً باعث می شود بازدیدکنندگان شما را در طراحی سایت از بین برد بنابراین بهترین مطالب شما باید توسط یک مترجم خوب ترجمه شود. اگر طراحی سایت شما فقط به زبان آلمانی ارائه می شود مطمئناً ترافیک زیادی را از دست خواهید داد. من وب سایت خود را ترجمه کردم و توانستم با استفاده از این روش تقریبا ترافیک خود را افزایش دهم بازدید کنندگان بیشتری داشتم و نظرات بیشتری کسب کردم و توانستم نرخ کلیک خود را افزایش دهم.

اگر می خواهید ترافیک خود را حفظ کرده و ترافیک جدید کسب کنید ، باید محتوای خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید. ابتدا متوجه شوید که بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند. با استفاده از گوگل آنالیز می توانید متوجه شوید که بازدید کنندگان طراحی سایت شما با چه زبانی صحبت می کنند. سپس شما باید بهترین و محبوب ترین مقاله های خود را که توسط یک مترجم ترجمه شده است داشته باشید.

 

نوشته استفاده از مقالات کاربردی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.