0

افزایش بازدیدکنندگان وب سایت – راه های موثر برای افزایش ترافیک سایت کدام اند؟

طراحی سایت

آیا شما از عملکرد وبسایتتان راضی هستید؟

دسترسی به اینترنت امروزه از همه جا امکان پذیر شده است. کاربران اینترنت از طریق لپ تاپ، تلفن های هوشمند و حتی تلویزیون به اینترنت دسترسی دارند و به جستجو در فضای مجازی می پردازند. امروزه کاربران اینترنت در ایران از مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشته است. وب سایت های شرکتی و شخصی زیادی در حال فعالیت هستند و بسیاری این حوزه را به قدری جذاب می دانند که به وبلاگ نویسی به عنوان یک سرگرمی نگاه می کنند. اما جالب است بدانید که با وجود اقشار مختلفی که در این حوزه با اهداف مختلفی فعالیت می کنند ، دغدغه مشترکی دارند. دغدغه آن ها همان افزایش بازدیدکنندگان وب سایت می باشد.

اگر شما هم جز کسانی هستید که دغدغه افزایش بازدیدکنندگان وب سایت تان را دارید، با ما همراه باشید تا با راه هایی برای جذب بازدیدکننده برای وب سایت آشنا شوید.

وضعیت سئو سایت خود را جدی بگیرید!

اگر افزایش بازدیدکنندگان وب سایت را می خواهید، در مرحله اول باید وضعیت سئو سایت تان را بررسی نمایید. اینکه کلمات کلیدی که فعالیت شما را مشخص می کند در موتور های جستجو چه رتبه ای را دریافت می کنند، نشان دهنده این است که وب سایت شما چه مقدار پتانسیل جذب بازدیدکننده از طریق موتور های جستجو را دارد!
موتور های جستجو یکی از اصلی ترین بستر ها برای هدایت کاربران اینترنتی به سمت وب سایت ها هستند. بنابراین با بهینه سازی وب سایت می توانید به مقدار قابل توجهی بازدیدکنندگان وب سایتتان را افزایش دهید. (آشنایی با مفهوم سئو سایت)

بخوانید!  نحوه افزودن کاربر در وردپرس و بررسی نقش های کاربری

سرعت بارگذاری وب سایت شما چگونه است؟

با بهبود کیفیت و سرعت اینترنت کشور مان ، امروزه کاربران اینترنتی دیگر صبر گذشته را برای بارگذاری صفحات وب ندارند. از این رو سرعت بارگذاری یا سرعت لود سایت در افزایش بازدیدکنندگان وب سایت می تواند بسیار مهم باشد.
شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که زمانی که در حال جستجو مطلب مورد نظرتان در فضای مجازی هستید ، با وب سایتی رو به رو شوید که سرعت لود پایینی دارد. در بسیاری از مواقع صفحه مربوطه را بسته و شاید دیگر هرگز به وب سایت مورد نظر رجوع نکرده باشید. پس اگر نمی خواهید که بازدید کننده شما نیز تجربه مشابهی داشته باشد ، لازم است که از وضعیت لود صفحات وب سایت تان آگاه باشید. سرعت لود مناسب صفحات وب بین ۳ الی ۸ ثانیه می باشد و در صورتی که این زمان بیشتر باشد لازم است که برای بهبود سرعت بارگذاری سایت اقدام کنید.

دلیل اهمیت محتوای وب سایت شما در چیست؟

کارشناسان به کرات از اهمیت سئو سایت و افزایش سرعت سایت صحبت کرده اند. اما باید بدانید که با تمام اهمیت موارد گفته شده ، در صورتی که محتوا وب سایت مناسب نباشد بازدید کننده وب سایت شما افزایش نخواهد یافت.
در صورتی که بازدیدکننده سایت قادر به دستیابی به هدف مورد نظر از طریق سایت شما نباشد، خیلی زود وب سایت شما را ترک خواهد کرد. برای بررسی کیفیت محتوای سایت می توانید نرخ پرش سایت را بررسی نمایید. در صورتی که نرخ پرش سایت شما بالا باشد ، بدان معنی است که محتوا سایت شما به قدر کافی جذاب و قانع کننده نبوده است که کاربر را همراه نگه دارد و او را به بررسی صفجات دیگر وب سایت ترغیب کند.

بخوانید!  ویژگی های محتوای یک طراحی سایت

جالب است بدانید که سئو سایت و محتوای سایت کاملا با هم مرتبط هستند و در افزایش بازدیدکنندگان وب سایت با یکدیگر همکاری می کنند! در صورتی که سئو سایت خوبی داشته باشید می توانید بازدید کننده را جذب کنید. و در صورتی که محتوای مناسبی داشته باشید بازدید کننده را به کاربر سایت تبدیل می کنید. از طرفی تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی سایت است که رتبه سئو سایت را افزایش می دهد!

فعالیت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید!

امروزه کمتر کاربر اینترنتی است که از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها استفاده نکند. شبکه های اجتماعی یکی از بستر های مناسب برای معرفی فعالیت شما هستند. فقط کافی است که در مورد مخاطبتان کمی اطلاعات کسب کنید و با انواع شبکه های اجتماعی آشنا باشید. برای مثال در صورتی که فعالیت شما جنبه علمی دارد یا برای افرادی با مهارت های خاص مناسب است ، شاید فعالیت در شبکه Linkedin برای شما مناسب تر باشد.

نوشته افزایش بازدیدکنندگان وب سایت – راه های موثر برای افزایش ترافیک سایت کدام اند؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.