0

تکنیک های شخصی سازی ایمیل در طراحی سایت

تکنیک های شخصی سازی ایمیل در طراحی سایت ایمیل ها مهم هستند اما احتمالاً این موضوع را می دانید اما آنها بسیار مؤثرتر از آن هستند که شما از آن آگاه باشید. ایمیل برای کسب مشتری برابر بهتر از رسانه های اجتماعی در طراحی سایت کار می کند. اما شما باید آن را درست انجام دهید. همانطور که احتمالاً می دانید اگر می خواهید مشتریان جدید را با بازاریابی ایمیل متقاعد کنید شخصی سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حال ممکن است فکر کنید که فقط باید بگیرند.

ایمیل را با نام خود نامگذاری کنید این کار می کند اما بهترین یا تنها شکل شخصی سازی نیست علاوه بر این ، این در حال حاضر استاندارد شده است. اگر ایمیل های خود را شخصی سازی نکنید تنها نیستید شرکت های بسیار کمی ایمیل و خبرنامه خود را در زمان واقعی شخصی می کنند ، حتی بسیاری از آنها نیز نه این احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از شرکت ها نمی دانند که اطلاعات مربوطه را برای شخصی سازی در کجا بدست آورند.

 

طراحی سایت

 

استفاده از نام های زیاد در طراحی سایت

وقتی اسم خود را می شنویم گوش می دهیم آیا نام شما قبلاً خوانده شده بود فقط به این نتیجه رسیدید که منظور شخص دیگری است یا اینکه کسی در کلاس مدرسه شما اسم مشابه خودش را داشته است وقتی شخصی نام ما را صدا می کند فوراً احساس می کنیم که شخصاً مورد خطاب قرار گرفته و تمام توجه خود را به آن شخص اختصاص می دهیم. همین موضوع در مورد ایمیل ها نیز صدق می کند. اگر نام ما در خط موضوع یا در سلام باشد ظاهر می شود.

ما بیشتر محتوا طراحی سایت را می خوانیم یا آنها نمی دانند چگونه از داده ها به درستی در طراحی سایت استفاده کنند. با دانش صحیح و یک استراتژی خوب می توانید با شخصی سازی به نتایج بسیار خوبی برسید. در این مقاله هشت استراتژی برای شخصی سازی خبرنامه و ایمیل های شما که فراتر از نام گیرنده است ، به طراحی سایت شما نشان می دهم با این حال اگر بیش از حد از آن استفاده کنید گیرنده به سرعت اذیت می شود.

 

جمع آوری داده های مناسب در طراحی سایت

اگر اطلاعات اشتباهی را جمع آوری کنید شخصی سازی خبرنامه شما کار نخواهد کرد اطلاعات صحیح را در فرم ثبت نام جمع آوری کنید به عنوان مثال می توانید چند مشترک دیگر از مشترکین جدید بپرسید که فراتر از نام و آدرس ایمیل آنها است در مورد محل زندگی تولد یا شغلش از او سؤال کنید. اما بیش از حد سؤال نکنید ، فقط مهمترین آنها در طراحی سایت می باشد در اینجا مثالی از تاپ شاپ آورده شده است حتی ممکن است.

بخوانید!  ابزار های محتوا نویسی طراحی سایت

برای او عجیب به نظر برسد شما خودتان احتمالاً ایمیل دارید در صندوق ورودی خود ، که در آن نام شما در خط موضوع یا متن ذکر شده است حداقل اینطور است که احساس می کنم با این حال اگر بیش از حد از آن در طراحی سایت استفاده کنید می توانید گیرنده را خاموش کنید ، بنابراین برای شخصی سازی ایمیل های خود باید از داده های دیگر و اطلاعات مشتری استفاده کنید این شرکت بدون اینکه زیاد مزاحم باشد و بازدیدکنندگان را ترساند.

 

طراحی سایت

 

پیاده سازی خطوط موضوع در طراحی سایت

خطوط موضوع بسیار مهم هستند با این حال این استراتژی نیز باید بویژه خوب اجرا شود. خطوط موضوع از صنعت به صنعت دیگر و گروه هدف تا گروه هدف متفاوت است ، بنابراین شما باید چند آزمایش را انجام دهید تا دریابید که کدام یک برای شما بهتر است. با دریپ می توانید خطوط موضوعی را آزمایش کرده و بدانید کدام یک از بهترین ها توسط گروه هدف شما در طراحی سایت دریافت می شود این برنامه بسیار آسان برای استفاده است.

شما می توانید خطوط موضوعی مختلف را آزمایش کرده و از داده های مشتری که قبلاً جمع آوری کرده اید استفاده کنید. بگذارید تنظیمات علاقه ها سن محل زندگی یا سایر اطلاعات گیرنده در خط موضوع جریان یابد. با استفاده از این استراتژی مطمئناً نرخ باز و کلیک شما را در طراحی سایت افزایش می یابد. همچنین می توانید چنین تست های را به طور مستقیم در اکثر برنامه های ایمیل انجام دهید این عملکرد در میل چیمپ است.

 

نقش ایمیل ها در طراحی سایت

ایمیل هایی که توسط رفتار کاربر ایجاد می شوند اغلب مربوط به محصول یا پیشنهاد شما هستند. این ایمیل ها خیلی خوب کار می کنند آینده بازاریابی ایمیل در این استراتژی نهفته است. با تشکر از این استراتژی شما به راحتی می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، مشتری های جدیدی به دست بیاورید یا ارزش عمر مشتریان فعلی را در طراحی سایت افزایش دهید ایمیل به دلایل مختلفی ایجاد می شود به عنوان مثال به عنوان یک پیام خوش آمدید.

بخوانید!  آموزش قدم به قدم سفارشی سازی صفحات ووکامرس

برای یادآوری مشتری از شرکت شما یا پیشنهاد محصولات اضافی وقتی موضوع کاملی پیدا کردید باید مراقب پیام های ایمیل های خود باشید. اطلاعات اضافی مربوط را درخواست می کند سپس می توانید از ادغام ها برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در طراحی وب سایت استفاده کنید اگر منابع خود را برای جمع آوری داده های اضافی ندارید  ادغام ایده آل است شما هم در این تنها نیستید براساس گزارشی از اکسپرین حدود از کل شرکت ها می گویند.

 

طراحی سایت

 

برچسب گذاری در طراحی سایت

با برچسب ها می توانید تماس های شخصی برای اقدام را به ایمیل ها و خبرنامه های خود اضافه کنید. همچنین می توانید از آن برای تحریک ارسال ایمیل استفاده کنید شما می توانید مشترکان را بر اساس تصمیمات آنها ، به عنوان مثال علامت گذاری کنید. اگر از صفحه خاصی خواسته اید یا روی پیوند کلیک کرده اید. سپس می توانید ایمیل هایی ایجاد کنید که فقط با همان برچسب ها برای مشترکین ارسال می شوند.

با استفاده از این استراتژی می توانید وقت زیادی را در طراحی سایت صرفه جویی کنید زیرا می توانید مخاطبین خود را تقسیم کرده و روند کار خود را با یک حرکت ساده کنید. این استراتژی همچنین بسیار شخصی است و بنابراین برای اهداف ما بسیار مناسب است برنامه های زیادی وجود دارد به عنوان مثال که می توانید از آنها برای ایجاد ایمیل هایی استفاده کنید که با رفتار مشتریان و بازدید کنندگان شما ایجاد می شود.

 

ایجاد سوالات مناسب در طراحی سایت

می توانید از مشتریان خود سؤال کنید تا آنها را به بخش های خاصی تقسیم کند در اصل این بسیار ساده است ، اما شما باید سوالات صحیح را مطرح کنید. به عنوان مثال از مشتری بپرسید که چه چیزی آنها را به سمت طراحی سایت شما سوق داده است یا چرا محصول شما را خریداری کرده اند. پاسخ ها به شما می گویند شما چه کاری درست انجام می دهید یا نادرست و می توانید برای شخصی سازی خبرنامه خود استفاده کنید.

سوالات شما لزوما عمومی نیستند همچنین می توانید سؤالات بسیار مشخصی را در طراحی سایت مطرح کنید که به عنوان فراخوان عمل است. با استفاده از این برنامه می توانید مخاطبین خود را بخش بندی کرده و سپس به آنها ایمیل ارسال کنید که با ترجیحات و رفتار آنها مطابقت داشته باشد. سپس می توانید از توابع اندازه گیری و بهینه سازی است برای اندازه گیری عملکرد ایمیل های خود در طراحی وب سایت استفاده کرده و نتایج تنظیمات است.

بخوانید!  افزودنی های پرکاربرد کروم مخصوص وردپرس کاران و طراحان سایت

 

طراحی سایت

توجه به ترجیحات مشتریان در طراحی سایت

من در حال حاضر بسیاری از استراتژی های شخصی سازی مفید برای ایمیل و خبرنامه خود را به شما نشان داده ام. اکنون می خواهم یک استراتژی برای کاربران پیشرفته به شما نشان دهم. اما نگران نباشید پیچیده نیست خبرنامه های شخصی شده را به مشترکان خود بفرستید و براساس خریدهای قبلی خود ، پیشنهادات جدید محصولات را به آنها در طراحی سایت ارائه دهید. آمازون به خاطر آن شناخته شده است. بنابراین همان ایمیل است.

تبلیغاتی را برای همه مخاطبین خود ارسال نکنید ، بلکه مخاطبین خود را بر اساس موضوع و مناطق مورد علاقه تقسیم کنید. این استراتژی در هر صنعتی کار می کند نگران نباشید محصولات اضافی یا اضافی را به مشتریان خود در طراحی سایت پیشنهاد دهید و تخفیف کمی به عنوان یک انگیزه برای آنها ارائه دهید اکنون باید از صفحه فرود خود مراقبت کنید تا مشترکان خود را به پیشنهاد مناسب بفرستید طراحی سایت خود را با تنظیمات است.

 

استفاده از صفحات فرود در طراحی سایت

شما می توانید با شخصی سازی ایمیل های خود میزان بازشدگی را افزایش دهید اما در نهایت ما به خرید مشتری توجه داریم زیرا می خواهیم تولید بیشتری داشته باشیم. صفحات فرود که گیرندگان خود را برای آنها ارسال می کنید باید با ایمیل مطابقت داشته باشند. چه اتفاقی می افتد اگر آمازون یک توصیه محصول را در طراحی سایت ارسال کند و سپس کاربر را به صفحه ای ارسال کند که محصولات کاملاً متفاوتی را نشان دهد این معنی نخواهد بود اینطور است.

جدید بهینه کنید که تقریباً کارمندان کافی برای جمع آوری و ارزیابی تمام داده های مشتریان خود ندارند بهتر است از کد های مایع و کدهای منبع پویا استفاده کنید این عملکرد در دریپ موجود است. اگر می خواهید یک چشم انداز را به مشتری پرداخت کننده تبدیل کنید ، می توانید از دریپ برای ایجاد یک کد استفاده کنید که بطور خودکار پیام های خاصی را به این مشتریان ارسال می کند و بر این اساس آنها را در طراحی سایت تطبیق می دهد.

 

 

نوشته تکنیک های شخصی سازی ایمیل در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.