0

راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول چه مزایایی دارد؟

لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های سال ۲۰۱۷ است که به دلیل محبوبیت فراوان ممکن است نظر شما راهم جلب کرده باشد، از این رو بسیاری در پی راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول هستند.

توسعه دهندگان متخصص فریم ورک لاراول را به عنوان فریم ورک آینده توسعه وب در نظر می گیرند.

راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول به دلیل اینکه چارچوب منبع باز خوبی داشته که از وب سایت های ساده تا پیچیده ترین وب سایت ها را در بر می گیرد پر طرفدار است. لاراول شامل توابعی نظیر ثبت نام کاربر، پروفایل های خاص، پیام های داخلی و غیره است.

لاراول چیست؟

Laravel یک چارچوب وب قابل تنظیم PHP جهت  توسعه امنتر از سایر قابهای موجود در بازارهای وب است.راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول با اجرای سریع به روز رسانی ، تغییر از پلاگین های پیچیده ساختار کد سازمان یافته امکان تکامل آینده را فراهم می آورد.

لاراول استفاده از افزونه ها را محدود ساخته و در عوض فرصت اینکه ویژگی ها به طور مستقیم به کد منبع پی اچ پی تبدیل شوند را فراهم می آورد.به این ترتیب استارتاپ ها کارآمد تر و ساده تر خواهند بود.

چرا لاراول را برای توسعه وب انتخاب می کنند؟

انتخاب اینکه برای راه اندازی استارتاپ با فرم ورک لاراول کار کنیم و به سراغ PHP  برویم و یا اینکه یک سیستم مدیریت محتوا مثل ورد پرس رابکار بگیریم یک انتخاب بسیار مهم است.

آیا به یک وب سایت با قابلیت وبلاگ نویسی، تغییرات محتوایی و اخبار نیاز دارید؟ یا شاید یک وب سایت می خواهید که سیستم کاربر،تایید هویت، پروفایل و دسترسی داخلی می خواهد. وب سایت هایی از گروه دوم جهت راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول مناسب هستند.

بخوانید!  طراحی سایت متخصص دندان پزشکی

مزایای عمده لاراول جهت توسعه وب سایت راه اندازی شده است. محدودیت های مختلف ناشی از نصب پلاگین هاکه ثبات و امنیت وب سایت شما را به خطر می اندازد در راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول وجود ندارد.

وب سایت ها و استارتاپ هایی که از ابتدا با لاراول راه اندازی شده اند می توانند از هر بخش سیستم با توجه به رویکرد خود و مسیریابی لاراول استفاده کنند.

۵ استارتاپ موفق که با لاراول راه اندازی شده اند

کدام شرکت های مطرح جهان از لاراول استفاده می کنند؟ کدام استارتاپ ها Laravel را انتخاب کرده اند؟ راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول برای کدامیک با موفقیت همراه بوده است؟

بسیاری از پروژه های مطرح جهان با لاراول راه اندازی شده اند در این نوشتار به ۵ کسب و کار موفق که با لاراول راه اندازی شده اند اشاره می کنیم:

Laracast.com

Laracast

این وب سایت یکی از محبوب ترین وب سایت ها در حوزه آموزش آنلاین است که دوره های آموزشی مختلف برنامه نویسی مثل PHP open source ویا Laravel راهم به خوبی آموزش می دهند. این وب سایت برای راه اندازی و توسعه خود از لاراول استفاده کرده است.

Laracast.com برای توسعه دهندگان وب به صورت روزانه به روز رسانی می شود. این سایت در شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری دارد به عنوان مثال ۱۰،۰۰۰+ فالوئر در فیس بوک و ۲۵،۰۰۰ در توییتر آمار نسبتا بالایی است.

Globaldietarydatabase.org

Globaldietarydatabase.org یک وب سایت اطلاعاتی است که توسط فریم ورک لاراول توسعه یافته است. راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول برای این مجموعه بسیار مثبت بوده چراکه کاربران از سراسر جهان از طریق این وب سایت می توانند برنامه های رژیم غذایی خود را به اشتراک بگذارند.

بخوانید!  چگونه میتوان محصولات ووکامرس را با دو عنوان نمایش داد؟

این وب سایت در دانشگاه توفت برای دانشکده علوم و سیاست تغذیه فریدمن توسعه یافته و فریم ورک لاراول را برگزیده است.

بودجه این پروژه از بنیاد بیل و ملیندا گیتس تامین شده است،هدف این پروژه دریافت اطلاعات مربوط به تغذیه و رژیم غذایی از سراسر جهان است. این داده ها با استفاده از پایگاه داده های بیماری جهت برقراری ارتباط بین رژیم های غذایی و انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه لاراول قابلیت های بسیاری را در راستای ردیابی و نگهداری داده ها و اطلاعات به صورت خودکار دارد.

Startups.co

این وب سایت یک پلتفرم جهت راه اندازی استارتاپ است که راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول را برگزیده است.

یافتن مشتری، بودجه بندی، مشاوره مطبوعاتی و خدمات مشاوره از راهکارهای ارائه شده توسط این وب سایت است.

بیش از ۸۲۵،۰۰۰ استارتاپ از خدمات این وب سایت استفاده می کنند و بیش از ۱۳ میلیون کاربر در این پلتفرم ثبت نام کرده اند.

خدمات این وب سایت در سطح ایالات متحده و جهان است. دفتر این وب سایت در اوهایو آمریکا مستقر است.

Toyotahalloffame.com

یک وب سایت است که به برگزاری یک رقابت فوتبال به صورت فانتزی برای بیش از ۳۰ میلیون کاربر در سراسر ایالت متحده آمریکا و کانادا می پردازد. برترین برند های مطرح جهان مثل تویوتا و یاهو از این وب سایت حمایت می کنند.

این وب سایت با فریم ورک لاراول راه اندازی شده و به معرفی فوتبال فانتزی به جهانیان می پردازد، افراد مشهوری از آن استفاده می کنند و به شهرت فوتبال کمک کرده است.

بخوانید!  چرا هاست من مسدود شده است؟

Invictawatch.com

Invictawatch.com یک پروژه پیچیده در حوزه کسب و کار است که راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول را برگزیده است.

این وب سایت از کمک تصاویر و ویدئو ها جهت موفقیت خود استفاده می کند.

راه اندازی استارتاب با فریم ورک لاراول می تواند برای شما مزایای زیادی داشته و برای کاربران و پرسنل شما بسیار سودمند باشد. سادگی این فریم ورک به کمک شما آمده وانجام پیچیده ترین کارها را امکان پذیر می کند.

نوشته راه اندازی استارتاپ با فریم ورک لاراول چه مزایایی دارد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.