0

عملکرد محتوای تصویری در طراحی سایت

عملکرد محتوای تصویری در طراحی سایت یک تصویر می گوید بیش از کلمه این یک چیز خوب است زیرا تنها با کلمات نمی توانید خیلی فاصله بگیرید. خوانندگان خیلی سریع علاقه را خیلی سریع از دست می دهند. تحقیقات مایکروسافت نشان داده است که طول توجه ما نسبت به ماهی قرمز کوتاه تر است. در سال ثانیه بود اما اکنون به ثانیه کاهش یافته است. این امر زندگی را برای ما بازاریابان دشوار می کند. جای تعجب نیست که از همه بازاریابان می گویند تولید محتوای جذاب تر یکی از اولویت های اصلی آنها در طراحی سایت است.

در حال حاضر شما باید خیلی سریع توجه مشتریان را جلب کرده و سپس آن را حفظ کنید تا رابطه خوبی با گروه هدف خود برقرار کنید. چگونه این کار را می کنید با محتوای تصویری مغز ما تصاویر را سریعتر از متن بار سریعتر برای دقیق پردازش می کند. خودم را مرتکب نشده ام بار سریعتر و اگر هنوز قانع نشده اید ، باید بدانید که ما انسان ها نیز اطلاعات بصری را در طراحی سایت بهتر به یاد می آوریم وقتی اطلاعات را می شنویم سه روز بعد فقط به یاد می آوریم.

 

طراحی سایت

 

نقش تصاویر در طراحی سایت

این دقیقاً به همین دلیل است که مقالات من حاوی تصاویر و گرافیک زیادی هستند. متأسفانه از کل بازاریاب ها کمتر از پنج ساعت در هفته را صرف تولید محتوای تصویری در طراحی سایت می کنند. ما از بهره مندی از پتانسیل محتوای بصری فاصله زیادی نداریم. خوشبختانه ، اولین تغییرات در حال حاضر دیده می شود. محقق رسانه اجتماعی می گوید که بازاریابان اکنون به معنای بیشتری به وبلاگ بصری می بخشند. بیشتر بازاریابان ،تقریباً وبلاگی را اداره می کنند.

با این حال اگر این اطلاعات را با یک تصویر ترکیب کنیم بعد از سه روز حدود در طراحی سایت به یاد می آوریم در سال بود بازاریابی بصری با دنبال کردن ، در سال هنوز در ایالات متحده است بنابراین بازاریابان متوجه شده اند که بازاریابی بصری اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. گزارش سال توسط سوشیال مدیا نشان داد که از کل بازاریابان به محتوای تصویری در رسانه های اجتماعی اعتماد می کنند در سال این میزان درصد بود و از کل بازاریابان می گویند.

 

از عکس های عمومی در طراحی سایت خودداری کنید

اول چیزها در صورت امکان از عکس های عمومی سهام خودداری کنید می توانید هر از چند گاهی از آن استفاده کنید تا ادویه ای به محتوای خود در طراحی سایت اضافه کنید ، اما مجبور هستید از آن کم مصرف استفاده کنید. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها از آن زیاده روی می کنند. از بازاریابها سؤال شد که از چه محتوای تصویری بیشتر استفاده می کنند پاسخ دادند عکسهای سهام. اگر فقط از عکس های سهام استفاده کنید ، مخاطبان خود را خسته می کنید.

بخوانید!  باید های ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت

اما در صورت استفاده صحیح نیز می توانند بسیار مفید باشند به عنوان یک قاعده کلی ، از عکس های بی معنی استفاده نکنید که محتوای بصری اکنون بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها در طراحی سایت است. سپس درصد وجود دارند که می گویند می خواهند بیش از یک سوم بودجه خود را برای تولید محتوای تصویری در آینده نزدیک جهت طراحی سایت سرمایه گذاری کنند عکس باید همیشه متن باشد راب هوارد برای مقاله خود در مورد نبوغ خلاق که از پیاده روی لذت می برند.

 

طراحی سایت

 

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت

در صورت امکان ، بهتر است از عکسهای خود عکس بگیرید. برای این کار لازم نیست متخصص باشید و نیازی به برنامه های پیچیده مانند فتوشاپ و ادوبی ندارید. این کمک می کند ، البته ، اما لازم نیست زیرا بسیاری از برنامه های رایگان وجود دارد که حتی یک لایه باز هم می تواند تصاویر حرفه ای را ترجیح دهد. کانوا یکی از این برنامه ها در طراحی سایت است. یک برنامه گرافیکی رایگان در اینترنت است.

این قالب برای بسیاری از قالب های قابل تصور از جمله آگهی ها ، کاورهای سی دی ، رزومه ها و کارت پستالها در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این برنامه همچنین دارای عکس ها و فیلترهای سهام است که می توانید از آنها استفاده کنید. و آیا می دانید بهترین چیست استفاده از آن در طراحی سایت آسان است. اکنون قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید با کانوا گرافیکی درست کنید از این تصویر زنی که در جنگل راه می رود در طراحی سایت استفاده می کند.

 

تعیین اهداف در طراحی سایت

همیشه می توانید از قبل الهام بگیرید بهترین راه برای این کار ، جستجوی پینترست برای تصاویر و گرافیک هایی است که با ایده های شما مطابقت دارند. من به دنبال پوسترهای پرنعمت هستم از قبل ایده های خود را دریافت کرده و سپس برنامه را باز کنید تا الگوهای مناسب را در طراحی سایت جستجو کنید. در سمت چپ لیست طولانی از تمام قالب هایی که در دسترس شما است مشاهده خواهید کرد. اگر نمی توانید به سرعت هر چیز مناسب را پیدا کنید.

بخوانید!  اهمیت رتبه بندی مشتریان در برنامه­ وفادارسازی

می توانید از عملکرد جستجو استفاده کنید تصویر به طور طبیعی مانند یک مشت روی چشم جا می گیرد و خواننده را نگه می دارد. اگر عکسی زیبا پیدا کردید ، باید مجوزها را مجدداً با دقت بررسی کنید. آنها را می توان در سمت راست پیدا کرد. همه تصاویر رایگان هستند و می توانند برای مقاصد تجاری استفاده شوند ، اما در صورت امکان باید از نویسنده نام برد با استفاده از عکس های سهام می توانید تجربه کاربری خوانندگان خود را در طراحی وب سایت بهبود بخشید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از فونت مناسب در طراحی سایت

متن را انتخاب کنید و یک فونت را از منوی کشویی انتخاب کنید شما می توانید با یک کلیک هر عنصر طراحی خود را تغییر داده و تنظیم کنید اگر می خواهید در مورد طراحی گرافیک بیشتر بدانید و آموزش خود را ادامه دهید ، کانوا منابعی را فراهم می کند مدرسه طراحی دوره های تعاملی را در طراحی سایت ارائه می دهد یک استودیوی عکس قابل حمل ساخته است فقط دلار هزینه دارد و از یک پس زمینه سفید  یک جعبه پلاستیکی شفاف است.

دو لامپ دو گیره برای لامپ ها و یک تکه از پلکسی گلاس تشکیل شده است اما تنها در صورت یافتن عکس های مناسب وقتی الگوی مناسبی پیدا کردید ، می توانید بر روی آن کلیک کنید تا این الگو باز شود. اکنون بر روی ویرایش این الگو کلیک کنید. در مرحله بعد می توانید یک عکس مناسب برای گرافیک خود جستجو کنید. من اکنون به دنبال مدل پرنعمت هستم و چند بازدید از آن دارم. اگر می خواهید تصویر را تغییر دهید می توانید یک فیلتر را روی آن قرار دهید.

 

ایجاد اینفوگرافیک در طراحی سایت

همه عاشق اینفوگرافیک هستند از سال تا اینفوگرافیک سریعترین استراتژی بازاریابی محتوای بود آنها از به افزایش یافت از بازاریابان می گویند که بهترین نرخ های نامزدی را با اینفوگرافیک دریافت می کنند. اما مرعوب نشو لازم نیست که برای ایجاد یک اینفوگرافیک زیبا طراحی گرافیکی را مطالعه کرده باشید. بوم دوباره به کمک ما در طراحی سایت هجوم می آورد. یک اینفوگرافیک به اندازه کافی به فضای سفید احتیاج دارد. باید خواننده از شما تشکر می کند برای گرفتن تصویری از کل صفحه نمایش خود با کامپیوتر باید همزمان همزمان سی ام دی و را فشار دهید.

بخوانید!  طراحی سایت گالری

برای این کار بر روی فیلتر کلیک کنید یکی را انتخاب کرده و شدت آن را در طراحی سایت تنظیم کنید با این حال ، این اتاق لازم نیست سفید باشد این فقط نامی است که فضای استفاده نشده در اطراف یک عنصر گرافیکی را توصیف می کند فضای سفید به بیننده این امکان را می دهد تا گرافیک ها را به گونه ای کار کنند که بتوانند اطلاعات موجود را بهتر و سریعتر پردازش کنند فضای سفید را در اینفوگرافیک زیر در طراحی وب سایت مشخص کردم باید خواننده از شما تشکر می کند.

 

طراحی سایت

 

استراتژی طراحی سایت

اینفوگرافیک می تواند برای ارائه اطلاعات پیچیده به صورت ساده استفاده شود. برای بهبود استراتژی محتوای بصری خود ، یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. عکس های صفحه را در پست های وبلاگ خود وارد کنید حتماً قبلاً متوجه شده اید من عاشق تصاویر هستم. با استفاده از تصاویر می توانید بخش های طولانی را به بخش های کوچکتر متن تقسیم کنید و موضوعات پیچیده را برای درک خواننده آسانتر کنید. اگر مقالات من را مرتباً می خوانید برای گرفتن تصویری از کل صفحه نمایش خود با کامپیوتر باید همزمان همزمان سی ام دی و را فشار دهید.

می توانید از این تکنیک در طراحی سایت استفاده کنید با استفاده از اینفوگرافیک واقعیت های پیچیده یا مقادیر زیادی از داده ها بهتر می توانند ساده تر توضیح داده و توضیح داده شوند. در صورت امکان همیشه باید اطلاعات را بصری پردازش کنید. به عنوان مثال می توانید از نشانه های بصری برای کمک به خواننده در پردازش اطلاعات خاص در طراحی سایت استفاده کنید ممکن است شما این جمله قدیمی را نیز بدانید نمایش حرف نزن من هر دو را در پست های وبلاگم انجام می دهم اگر بتوانید یکی از استدلال های خود را با عناصر بصری در طراحی سایت پشتیبانی کنید.

نوشته عملکرد محتوای تصویری در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.