0

منظور از بازاریابی محتوا در طراحی سایت چیست؟

منظور از بازاریابی محتوا در طراحی سایت چیست؟ اصطلاح بازاریابی محتوا به خوبی شناخته شده است. هر کارآفرین جاه طلب قبلاً آن را شنیده یا حتی خود از آن استفاده می کند. اما همچنین غالباً مورد سوء تفاهم قرار می گیرد. موسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را به شرح زیر تعریف می کند این تئوری تعریف بسیار خوبی در طراحی سایت است اما در عمل متفاوت است افرادی هستند که فقط پست های وبلاگ را “محتوا” می نامند. برخی دیگر می گویند که پست های رسانه های اجتماعی نیز محتوا هستند هنوز دیگران شامل پادکست در طراحی سایت هستند.

نقش ترلو در طراحی سایت ترلو یک نرم افزار مدیریت پروژه همه کاره و بصری است. اگر دوست دارید روند کار خود را تجسم کنید و دوست دارید تمام مراحل را از ایده گرفته تا انتشار تصور کنید ، ترلو نرم افزاری مناسب برای شماست. با تشکر از سیستم نوآوری کارت ، می توانید به سادگی یک کارت را از یک ستون به ستون دیگر بکشید و بر کل این روش بر روند تولید خود در طراحی سایت نظارت کنید. روند یک وبلاگ می تواند چیزی شبیه به این باشد:

 

طراحی سایت

 

آسانا در طراحی سایت

یکی دیگر از نرم افزارهای عالی مدیریت پروژه است. می توانید از آنها برای سازماندهی استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. این نرم افزار به اندازه ترلو از نظر بصری متمایز نیست ، اما هنوز تقویم سرمقاله خوبی را ارائه می دهد. می توانید پروژه هایی ایجاد کنید و سپس وظایف خود را به این پروژه ها اختصاص دهید. این وظایف هر کدام می توانند شامل وظایف فرعی جزئی باشند. بنابراین می توانید پروژه “بازاریابی محتوا” را ایجاد کرده و سپس برای هر یک از قالب های خود که می خواهید در ماه های آینده در طراحی سایت منتشر کنید ، یک کار ایجاد کنید.

همچنین می توانید مهلت هایی را در اینجا تنظیم کرده و فرعی را برای کاربران مختلف اختصاص دهید. آسانا بر پیشرفت هر کار ایجاد شده نظارت می کند و در صورت عدم استفاده از مهلت های خود به کاربر اطلاع می دهد و همچنین نشان می دهد که هنوز چه تعداد کار هنوز باز است. با استفاده از تابع جستجو می توانید کارها و کارهایی که هنوز با سرعت بیشتری در حال انجام هستند پیدا کنید. اگر شما نیاز به کنترل یک تیم کامل از کارمندان دارید و لزوماً به یک برنامه بصری در طراحی سایت نیاز ندارید ، آسانا راه حل مناسب برای شماست. این برنامه تا ۱۵ کاربر رایگان است. شرکت های بزرگتر هر کاربر ۹٫۹۹ دلار در هر ماه پرداخت می کنند.

بخوانید!  بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت

 

هاب اسپات در طراحی سایت

همه هاب اسپات را می شناسند. نرم افزار جامع بازاریابی برای شرکت هایی با بودجه بیشتر در نظر گرفته شده است. این نرم افزار از ۴۶ یورو در ماه در دسترس است که در حال حاضر برای برخی از شرکت ها بسیار گران است. شاید وقتی بشنوید که این برنامه چه پیشنهادی دارد ، دوباره تجدید نظر کنید. هاب اسپات تمام داده ها ، برنامه های نرم افزاری و کل تیم شما را در طراحی سایت متمرکز می کند.

می توانید تعداد مشخصی از طرح ها را برای صفحات فرود ، پست های وبلاگ و ایمیل ایجاد کنید. شما حتی به عملکردهای مختلف جستجوگرها ، وبلاگ و رسانه های اجتماعی نیز دسترسی پیدا می کنید. با هاب اسپات می توانید بازاریابی خود را به صورت خودکار انجام دهید زیرا با اتوماسیون می توانید محتوای خود را بهتر سازماندهی کنید. هرچه مراحل کار بیشتر سازماندهی شود ، نتایج بهتری در کارزارهای بازاریابی محتوایی شما در طراحی سایت حاصل خواهد شد. می توانید نسخه آزمایشی را از اینجا درخواست کنید.

 

طراحی سایت

 

کاپوست در طراحی سایت

درست مانند ترلو ، شما همچنین می توانید روند کار خود را بصورت بصری با کاپوست سازماندهی کنید. می توانید روزها ، هفته ها ، ماه ها و حتی سالها پیشبرد برنامه استراتژی محتوا خود را برنامه ریزی کنید. با کمک گزارش های تحلیل می توانید به سرعت مشکلات را شناسایی و تصحیح کنید. با کاپوست می توانید تیم خود را سامان دهید و بهتر نظارت کنید. با تشکر از تقویم سرمقاله ، استراتژی بازاریابی محتوای شما در طراحی سایت همیشه سازمان یافته است. از گزارش های تجزیه و تحلیل می توانید ببینید که چند بار به اشتراک گذاشته می شود ، کلیک می شود یا بارگیری می شود. علاوه بر این ، می توانید مطالب خود را مستقیماً از برنامه در رسانه های اجتماعی جهت طراحی وب سایت به اشتراک بگذارید. متأسفانه نرم افزار بسیار گران است. قیمت ها از ۳۵۰۰ دلار در ماه شروع می شود.

اکنون می توانید برای هر مقاله نقشه ایجاد کنید که پس از اتمام فرآیند ، از یک ستون به ستون دیگر منتقل می شود. می توانید کارت ها را به کارمندان خاص اختصاص دهید تا همیشه بدانید چه کسی مسئول مقاله مربوطه است. شما حتی می توانید مهلت تعیین کنید. شما می توانید تابلوهای مختلفی را ایجاد کنید ، یکی برای هر یک از قالب های خود ، و از این طریق ترلو را به یک مرکز بازاریابی محتوا در طراحی سایت تبدیل کنید. با این حال ، تیم شما باید با استفاده از نرم افزار جدید آشنا شود تا روند کار به درستی انجام شود.

بخوانید!  چگونگی طراحی صفحه اول طراحی سایت

 

بریتپاد در طراحی سایت

یکی دیگر از برنامه های عالی برای مدیریت پروژه و سازماندهی محتوای شماست. می توانید پروژه هایی را با وظایف ایجاد کنید ، پروژه ها را در اولویت قرار دهید و اهداف را تعیین کنید. تقویم سرمقاله نیز وجود دارد. همچنین می توانید وظایف فردی را نمایش دهید. هر کاربر داشبورد مخصوص به خود را دارد ، بنابراین آنها همیشه می دانند چه کارهایی باید در طراحی سایت انجام شود. کاربران می توانند پروژه هایی را برای همکاری بهتر به اشتراک بگذارند و از این طریق روند ایجاد را بهینه کنند. سازمان برای موفقیت کمپین بازاریابی محتوای شما دارای اهمیت است. بریتپاد هم به شرکتهای کوچک و هم بزرگ کمک می کند تا کل مراحل خود را بهتر سازمان دهند. این برنامه برای حداکثر پنج کاربر با شروع ۲۹ دلار در ماه در دسترس است.

 

طراحی سایت

 

پیپی در طراحی سایت

ترلو بسیار شبیه نرم افزار مدیریت پروژه پیپی است. شما می توانید برای بخش های مختلف پروژه های مختلفی ایجاد کنید و به عنوان مثال یک پروژه برای بخش بازاریابی خود ایجاد کنید ، دیگری برای فروش و دیگری برای تیم تحریریه. مانند ترلو ، هر یک از این پروژه ها می توانند شخصی سازی شوند. می توانید روند کار را نظارت کنید ، مهلت تعیین کنید و کارهای خاصی را به کارمندان خاص جهت طراحی سایت اختصاص دهید.

سپس وظایف را می توان بعد از اتمام به تعویق انداخت یا به طور خودکار به یک کارمند جدید اختصاص داد. اما می خواهم به شما هشدار بدهم. پیپی یک برنامه دارد ، اما طراحی سایت سازگار با تلفن همراه نیست. اگر می خواهید از تلفن همراه پیپی استفاده کنید ، باید برنامه را بارگیری کنید. حداکثر ده کاربر می توانند از پیپی بصورت رایگان استفاده کنند تیم های بزرگتر با ۹ دلار در ماه شروع می شوند.

 

تقویم گوگل در طراحی سایت

شما احتمالاً از تقویم گوگل استفاده کرده اید. آیا تا به حال در مورد استفاده از تقویم خود برای بازاریابی محتوا فکر کرده اید؟ اگر می خواهید یک تقویم تحریریه رایگان ایجاد کنید ، تقویم گوگل برای این کار ایده آل است. با تقویم گوگل می توانید تقویم هایی را که می خواهید در طراحی وب سایت ایجاد کنید. اینها می توانند خصوصی یا در دسترس عموم باشند و همچنین می توانید تقویم خود را با برخی از کارمندان به اشتراک بگذارید.

بخوانید!  بر چسب عنوان یا title tag چیست ؟ چه تاثیری بر روی سئو دارد؟

 

طراحی سایت

 

نحوه استفاده از تقویم گوگل در طراحی سایت

اگر حساب ایمیل دارید ، باید با حساب خود وارد شوید. سپس بر روی مربع های کوچک در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اکنون یک منوی کشویی باز می شود. “تقویم” را انتخاب کنید. اکنون تقویم گوگل باز می شود. اگر می خواهید یک قرار ملاقات جدید را ثبت کنید یا یک قرار ملاقات موجود را در طراحی سایت به اشتراک بگذارید ، باید روی “ثبت نام” کلیک کنید. اکنون می توانید یک عنوان اضافه کنید.

جزئیات رویداد تقویم گوگل در طراحی سایت سپس می توانید بر روی “افزودن مهمان” کلیک کرده و آدرس های ایمیل شرکت کنندگان مورد نظر را وارد کنید. فراموش نکنید که ذخیره کنید. اکنون پست وبلاگ شما به عنوان قرار ملاقات وارد شده و با کارمندان مناسب به اشتراک گذاشته شده است. این مرحله را برای هر یک از پست های وبلاگ خود تکرار کنید. تقویم گوگل نمی تواند اتوماتیک باشد ، اما هنوز یک راه حل بسیار ساده و کارآمد در طراحی سایت است.

 

بافر در طراحی سایت

تبلیغات پست های وبلاگ برای بسیاری از شرکت ها و بازاریابان سردرد است. برخی افراد وسایل جدید را خیلی دیر تبلیغ می کنند ، برخی دیگر فراموش کردن آن را فراموش می کنند. بسیاری از مردم فراموش می کنند زیرا از این کار لذت نمی برند. شما می خواهید یک دکمه را فشار دهید و همین است. متأسفانه اکنون بسیاری از سیستم عامل ها و شبکه های اجتماعی جهت طراحی سایت وجود دارند که شما باید دکمه های زیادی را فشار دهید. خوشبختانه بافر وجود دارد. این نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی برنامه ریزی و مدیریت کلیه مشارکت ها و شبکه های اجتماعی را در یک برنامه واحد امکان پذیر می کند.

 

نوشته منظور از بازاریابی محتوا در طراحی سایت چیست؟ اولین بار در پدیدار شد.