0

نکاتی درباره سئو طراحی سایت

نکاتی درباره سئو طراحی سایت دوست دارم مسافرت کنم زیرا همیشه در سفرهای خود گنجینه های غیر منتظره ای پیدا می کنم. یک کتابفروشی کوچک و گرد و غبار در شیکاگو ، یک کافی شاپ در لندن ، بهترین ناسی زندگی من در یک قهوه بدون نسخه در سیاتل است. من عاشق این شگفتی های کوچک هستم. آنها مرا با احساس رضایت درونی پر می کنند که معمولاً فقط وقتی استراتژی جدید را در طراحی سایت امتحان می کنم من یک بار بیش از دلار برای لباس های جدید خرج کردم.

اما توانستم سرمایه گذاری خود را سه برابر کنم اگر تا زمانی که من در یک شعبه خاص بوده اید ، دیگر هیچ تعجبی را تجربه نمی کنید نکات شگفت انگیز سئو به هیچ وجه تعجب آور نیست. فرقی نمی کند سال است که با سئو کار کرده اید ، یا راه خود را پیدا کرده اید. وقتی استراتژی پیدا کردید که کار کند ، به آن در طراحی سایت بپیوندید با این حال سئو به طور مداوم در حال تغییر است و اگر نتوانید با شرایط جدید سازگار شوید ، دست از دست خواهید داد.

 

طراحی سایت

 

به سوالات خوانندگان در طراحی سایت خود پاسخ دهید

چه چیزی به خواننده علاقه دارد آیا می توانید به او کمک کنید تا مقالات بهتری را بنویسد ، دفتر خود را سازماندهی کند ، شام را برای تمام خانواده آماده کند یا هر آنچه را که پیشنهاد می کنید شما باید دریابید که خوانندگان شما از چه سؤالاتی سوال می کنند تا بتوانند به آنها پاسخ دهند. به نظر می رسد بسیار ساده است. برای یافتن سؤالات متداول می توانید از پاسخ به عموم در طراحی سایت استفاده کنید اصطلاح جستجو را وارد کنید تا مرد تحریک شده.

بتواند چند سؤال را برای شما در بالا انتخاب کند وارد نحوه نوشتن پست های بهتر وبلاگ شدم در سمت چپ زبان خود را انتخاب می کنید. اگر می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید و می خواهید تعجب کنید در ادامه بخوانید در اینجا نکته سئو وجود دارد که به شما در دستیابی به نتایج بهتر در نتایج جستجو و مزایای جدید در طراحی سایت کمک می کند این برنامه سوال در مورد موضوع من پیدا کرد که به طور مکرر از آنها پرسیده می شود.

 

جذب مخاطبان به داستان پردازی در طراحی سایت

هنر داستان پردازی بسیار مؤثر است من از بارهای بی شماری برای کمک به مشاغل بزرگ و کوچک برای ایجاد ترافیک بیشتر استفاده کرده ام. با این حال ، یک چیز باید برای شما روشن باشد. خوانندگان نمی خواهند از طرف شرکتهایی که فقط علاقه به فروش دارند در طراحی سایت تبلیغات کنند. خوانندگان می خواهند با شرکت شما رابطه برقرار کنند. آنها می خواهند با افرادی که با آنها تجارت می کنند پیوند عاطفی برقرار کنند من عمداً گفتم مردم و نه مارک چگونه می توانید از هنر قصه گویی برای سود بردن از برند خود استفاده کنید

بخوانید!  آموزش کار با برگه ها در وردپرس

مقالات شما باید با لحنی مکالمه تدوین شود اصطلاحات فنی و اصطلاحات بسیار زیاد توصیه نمی شود مگر اینکه صنعت شما به آن نیاز داشته باشد به خواننده بگویید که چگونه محصول یا خدمات شما زندگی خود را در طراحی سایت تغییر داده است. از طرف دیگر ، می توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی دقیق را انجام دهید تا دریابید که کاربران شما به دنبال چه چیزهایی در طراحی سایت هستند و به چه چیزی نیاز و نیاز دارند همچنین می توانید نظر سنجی را انجام داده و از خوانندگان خود در مورد علایق آنها سؤال کنید. این دو مزیت اساسی دارد.

 

طراحی سایت

 

استفاده از تصاویر در طراحی سایت

حتماً متوجه شده اید که مقالات من همیشه حاوی تصاویر ، تصاویر و گرافیک زیادی است دلیل خوبی برای آن وجود دارد با تصاویر می توانید نظر خود را روشن کنید و مقالات طولانی را بیشتر بخوانید. همچنین می توانید ترافیک بیشتری در طراحی سایت ایجاد کنید و محتوای شما بیشتر اوقات به اشتراک گذاشته می شود. نمی دانید از کجا می توانید تصاویر را برای وسایل خود تهیه کنید در اینجا چند منبع خوب آورده شده است.

شما می توانید عکس های سهام رایگان را در سیستم عامل هایی مانند پیکسابای پیدا کنید. برای یک چیز ، شما می توانید مشکل خوانندگان خود را حل کنید. از طرف  مقاله شما می تواند بعنوان پیش نمایش در جستجوی گوگل در طراحی سایت نمایش داده شود شفاف باشید شما باید آمار را به اشتراک بگذارید و بینش پشت صحنه را ارائه دهید در اینجا یکی از مقاله های من است که حاوی تصاویر صفحه فیس بوک من ، صفحه اس ای جی من و حساب توییتر من است.

 

در طراحی سایت مختصر بنویسید

بیشتر افراد ابتدا به طول ویدیو نگاه می کنند چه اتفاقی می افتد اگر متوجه شوند فیلم شما دقیقه طول دارد بیشتر مردم دوباره آن را می بندند. هاب اسپات می گوید یک فیلم فیس بوک باید یک دقیقه یا کمتر باشد. فیلم های یوتیوب اگر کمتر از دو دقیقه طول بکشد ، نتایج بهتری را در طراحی سایت می گیرند. البته اگر می خواهید یک موضوع را با جزئیات بپوشانید ، ویدیوی شما نیز طولانی تر خواهد بود. توصیه فوق فقط یک قاعده کلی است.

بخوانید!  شش گام برای شروع کسب و کار آنلاین موفق

همیشه بخاطر داشته باشید که بیشتر افراد فیلم ها را بر روی تلفن های همراه خود مشاهده می کنند بنابراین باید تا حد امکان کوتاه باشند. طبق تجربه من ، بیشتر مباحث در دو دقیقه در طراحی وب سایت قابل بررسی است ، بنابراین فیلم های من بیشتر از دو دقیقه نیست. با چنین عکسهایی می توانید ارتباطی با خوانندگان خود در طراحی سایت برقرار کنید این جادویی خوانندگان را به خود جلب می کند ، زیرا نشان می دهد که شما در پس یک نام تجاری پنهان نیستید.

 

طراحی سایت

 

ایجاد پیوند در طراحی سایت

آیا این نتیجه چندانی ندارد اما نیل شما اکنون فکر می کنید چرا می خواهم مشتریانم را برای رقابت خودم بفرست البته شما آن را نمی خواهید. و اگر به مشتریان خود ارزش افزوده واقعی ارائه می دهید ، این اتفاق نمی افتد. شما نمی خواهید چیزی به رقابت خود بدهید. شما فقط می خواهید به مشتری آنچه نیاز دارد را بدهید. و اگر او فقط به یکی از رقبای شما به اطلاعات در طراحی سایت نیاز دارد ، پس آن را به او می دهید. برای به دست آورد.

اعتماد به آنها باید اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهید. در اینجا کلید موفقیت با این استراتژی است بلکه یک شخص واقعی هستید که مرا به نکته بعدی در طراحی سایت می رساند. شما می توانید تصاویر خود را ایجاد کرده و آنها را با متن و اطلاعات غنی کنید. می توانید از برای گرفتن تصاویر استفاده کرده و سپس جعبه های کوچک فلش یا متن اضافه کنید کمتر بنویسید بیشتر نشان دهید همانطور که مشهور است.

 

استراتژی طراحی سایت

نکته اصلی این است اگر می توانید در این زمینه به خوانندگان خود کمک کنید از اینکه به یکی از رقبای خود مراجعه کنید ، نترسید. شما همچنین باید از این فرصت استفاده کنید تا محتوای بهتری را برای کاربران خود ایجاد کنید. موارد کمتری نیز وجود دارد این امر به ویژه در مورد کد منبع و افزونه ها اعمال می شود آخرین باری که همه سایتهای افزونه را در طراحی سایت وردپرس خود مشاهده کردید چه زمانی بود.

بخوانید!  معرفی بهترین شرکت سئو در ایران و جهان

یا کد منبع فروشگاه آنلاین خود را بررسی کرده اید بیشتر مردم از این وضعیت غافل هستند اکثر قریب به اتفاق طراحی سایت ها به آرامی و طی سال های زیادی رشد می کنند. کمی تجدید نظر در طراحی در این مرحله ، اطلاعات جدید در آنجا بهتر می شود این متن منبع فوق العاده مانند لایه های گرد و غبار روی قفسه کتاب جمع می شود این پدیده توسط توسعه دهندگان به عنوان کد شکوفایی شناخته شده است و طراحی وب سایت شما را بسیار کند می کند.

 

طراحی سایت

پیوند های طراحی سایت

طبق گفته تکوپیدیا کد منبع افزایشی به شرح زیر است از طریق استفاده از کدهای اضافی ، استفاده از اصول طراحی شیء گرا در هنگام عدم نیاز به آنها ، و طرح هایی طراحی می شود که مشکل را برطرف نمی کند. یک تصویر بیش از هزار کلمه می گوید اما یک فیلم چقدر می گوید هاب اسپات می گوید ، احتمالاً حدود میلیون کلمه زیرا افراد زیادی هر روز فیلم ها را در فیس بوک مشاهده می کنند. فیلم ها به خودی خود چیز جدیدی نیستند اما به طور فزاینده ای در طراحی سایت محبوب می شوند آنها تقریباً سه چهارم از کل ترافیک آنلاین را تشکیل می دهند. اگر تمام انرژی خود را برای نوشتن عناوین متا و پیوندهای ساختاری بگذارید.

 

ساختر طراحی سایت

به چند گزینه خوب اجازه خواهید داد که انگشتان خود را در طراحی سایت بکشند. اگر رقیبی پیدا کردید که اطلاعات بسیار مفیدی را ارائه دهد که نمی توانید آنها را ضرب کنید ، سوراخی در استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت پیدا کرده اید حالا باید این سوراخ را با روش برایان دین ، ​​که به عنوان استراتژی آسمان خراش نیز شناخته می شود پر کنید. این روند شامل سه مرحله است محتوای مرتبط را پیدا کنید قبلاً آن را دارید محتوای حتی بهتری ایجاد کنید محتوای بهتر خود را به متخصصان صنعت ارسال کنید

 

 

 

نوشته نکاتی درباره سئو طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.