0

نکات مهم در تولید محتوای طراحی سایت

نکات مهم در تولید محتوای طراحی سایت در مقاله های قبلی از اهمیت محتوا طراحی سایت گفتیم و در این مقاله قصد داریم تا ادامه ویژگی های محتوای مناسب در طراحی سایت را بیان کنیم. امیدواریم که مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار گیرد.

 

طراحی سایت

 

ویژگی های محتوای مناسب در طراحی سایت

 

  • اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت

باید دقت داشته باشید که کلید واژه ی درستی را انتخاب کرده و روی آن تمرکز کنید البته نا گفته نماند که نمرکز بیش از نیز مجاز نیست. برای مثال یک شرکت طراحی سایت می بایست تمرکز بیشتری روی عبارت طراحی سایت داشته باشد تا رتبه خوبی در کلید واژه مرتبط کسب کند. کسب رتبه در عباراتی که رقیب زیادی ندارند به مراتب کار راحت تری است اما تاثیر مثبت قابل توجهی ندارد.

 

  • متن محتوا طراحی سایت

افرادی که در طراحی وب سایت خود محتوای متنی ایجاد می کنند می بایست در نظر داشته باشند که تعداد کلمات متنشان تاثیر زیادی در موتور های جستجو دارد. برای مثال محتوا های زیر ۳۰۰ کلمه نزد گوگل ارزشی ندارد و هر چه تعداد کلمات از این مقدار بیشتر شود اعتبار محتوا برای گوگل افزایش می یابد.

 

  • نگارش محتوا طراحی سایت

تصور کنید که در حال مطالعه مقاله ای هستید و با غلط های املایی و اشتباهات نگارشی متعددی برخورد می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که نویسنده از سواد و دانش کافی برخوردار نیست و چه بسا که محتوا مقاله اعتبار چندانی ندارد. پس حالا اهمیت رعایت اصول نگارشی و املایی را به خوبی درک می کنید و اگر تمایل دارید وب سایت شما به عنوان سایتی منبع و مرجع شناخته شود باید این اصول را رعایت کنید.

بخوانید!  استاندارد w3c چیست و چراباید در طراحی سایت رعایت شود؟

 

  • استفاده از محتوای به روز در طراحی سایت

زمانی که تاریخ انقضای چیزی تمام می شود آن را چه کار می کنید؟ بله درون سطل زباله رها خواهید کرد. پس آگاه باشید که جای محتوای قدیمی با مطالبی تاریخ انقضا گذشته درون سطل زباله است و هیچ کاربری تمایلی به مطلعه این گونه مقالات ندارد به جای آن باید مطالب به روز شده انتشار دهید و علاوه بر این می توانید مطالب قدیمی طراحی سایت خود را هر از گاهی باز نویسی و آپدیت کنید.

 

  • امکان اشتراک محتوا طراحی سایت

حالا که زحمت زیادی برای محتوای طراحی سایت خود کشیده اید صد در صد علاقه دارید که بازدید کنندگان زیادی داشته باشد پس باید امکان اشتراک گذاری محتوا را برای مخاطبان طراحی سایت خود فراهم کنید تا بتوانند مطالب مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و محتوای شما بازدید کنندگان بیشتری جذب کند.

نوشته نکات مهم در تولید محتوای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.