0

چطور میتونی امسال اعتبار وبسایتت رو نابود کنی؟

فرایندی که در سال 1400 باعث نابودی وبسایت، زندگی و کسب و کار شما خواهد شد…
میخواهم یکسری افکار دروغ و آلوده را در این زمینه برای شما پرده برداری کنم زمانی که شما در چاه می افتید دیگر هیچ شرکتی نمی تواند به شما کمک کند. آیا می دانی چطور میتوانی اعتبار وبسایتت را نابود کنی؟ در ادامه صدای یک مشتری در دنیای وب را می شنوید که یک انتخاب اشتباه موجب نابودی کسب و کارشان شده است…

ماجرای کسب و کاری که در اثر یک انتخاب اشتباه نابود شده از زبان مدیر سایت:

از طرف جمعی از مدیران سایت های ایرانی صحبت می کنم اینکه حدود یک هفته می گذرد که سایت ما از دسترس خارج شده قبلا از یک مجموعه فوق العاده مطرح ایرانی برای میزبانی سایت هایمان هاست تهیه کردیم این هاست تقریبا جزء هاست های گران قیمت ایرانی هم بود الان یک هفته میگذرد که سایت ما از دسترس خارج شده است و وقتی از این شرکت ایرانی میزبان می پرسیم که مشکل چه چیزی است؟ اعلام می کنند دولت آلمان رای صادر کرده و برهمین اساس هاردهای موجود در رک و هاردهای بکاپ سایت ها را جدا کرده از طرفی ما نیز به هیچ بکاپی دسترسی نداریم و چون این سایت فوق العاده مطرح و معروف بود ما نیز از سایت خود بکاپی تهیه نکرده بودیم هفته ای از قطع شدن سایت می گذرد و این شرکت ایرانی میزبان هم پاسخگوی ما نیست و اعلام می کنند که صبر کنید ما هم نمی دانیم به کجا باید شکایت کنیم. اصلا دولت آلمان می تواند چنین کاری انجام دهد یا خیر؟ خیلی ممنون و تشکر از شما.

بخوانید!  تبلیغات گوگل ادز (ادوردز سابق) چیست؟ چگونه در آن تبلیغ کنیم؟

خطرناک ترین کاری که در سال 1400 می توانید انجام دهید این است که هاست خارج از کشور تهیه کنید. فرقی نمی کند هاست اروپا، هاست آمریکا و هاست  هرجایی خارج از ایران…. این خطرناک ترین کاری است که با خود می توانید انجام دهید…

انتخاب غلط میزبانی وب

کسانی که هاست اروپا را تبلیغ می کنند، کسی که می گوید هاست اروپا برای سئو بهتر است و… از شما سوء استفاده می کند چرا این قبیل افراد اصلا تجهیزات و تشکیلات و سروری در ایران ندارند که بتوانند داخل ایران از وبسایت شما میزبانی کنند بنابراین سایت شما را به دیتاسنترهای اروپایی منتقل می کنند برای اینکه میزان هزینه های ناشی از میزبانی وب خود را کاهش دهند و مجبور به تهیه سرور و سخت افزار نباشند در نتیحه هزاران ریسک را روی شانه شما قرار می دهند و در نهایت اعلام می شود که مسئولیت خرید هاست خارجی برعهده کاربر است.

  • تبلیغات سوء استفاده گرایانه
  • عدم مالیکت تجهیزات و سرور در ایران
  • استفاده از سرورها و تجهیزات اجاره ای خارج از کشور
  • قرار گرفتن کاربر در معرض خطر تحریم و مصادره هارد سرور میزبان

تخفف نوروزی میزبان فا

در نهایت باید بدانید تماس های متعدی از کاربران مبنی بر انتقال سایت از هاست خارجی به هاست های میزبان فا داشته ایم. چرا؟ چون دیتاسنتر خارجی سرور را تحریم کرده، هارد سرور را سوزانده اند و پلیس کشور مربوطه به دلیل مسائل تحریمی هارد را از دیتاسنتر خارج می کند و به همین سادگی وبسایت شما از دست می رود. در چنین شرایطی هیچکس نمی تواندسایت کاربر را نجات دهد. هاست خارج از ایران یعنی در چند ثانیه ممکن است اطلاعات وبسایت شما نابود گردد و هیچکس مسئولیت از دست رفتن اطلاعات و نابودی سایت شما را برعهده نمی گیرد.

بخوانید!  اسرار افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار

شما مسئول انتخاب های خود هستید، پس آینده نگر فکر کن تا سایتت در سال 1400 نابود نشه در آن لحظه هیچکس به فکر تو نیست…

پیج اینستاگرام میزبان فا

سایر ویدیوهای آموزشی و اطلاع رسانی را در پیج اینستاگرام میزبان فا دنبال کنید…

نوشته چطور میتونی امسال اعتبار وبسایتت رو نابود کنی؟ اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.