0

چه اقداماتی باعث رونق کسب و کار تجارت الکترونیک شما در سال ۲۰۱۸ می شود!

درگزارش قبل ۴ مورد از فعالیت ها در حوزه کسب و کار تجارت الکترونیک که انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ طرفداران بیشتری داشته باشند یا به اصطلاح ترند شوند را به شما معرفی کردیم.

در بخش دوم این گزارش هم به سراغ ۳ مورد از  اقداماتی که به کسب و کار تجارت الکترونیک شما در  سال ۲۰۱۸ رونق می بخشد خواهیم رفت و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

تولید ویدئو های جذاب در حوزه کسب و کار تجارت الکترونیک

تولید ویدئو های جذاب در حوزه کسب و کار تجارت الکترونیک

ویدئو، ویدئو و ویدئو، این چیزی است که فیس بوک و اغلب شبکه های اجتماعی در سال های اخیر رواج می دهند. استقبال از ویدئو در فضای مجازی هم به سرعت رو به افزایش است.

شما حتما روند رو به گسترش استفاده از ویدئو برای پیام های تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی خود مشاهده کرده اید، به عنوان مثال ویدئو های ۹۰ ثانیه ای تبلیغاتی به وفور در فیس بوک یافت می شود و روزبه روز در حال افزایش هم هست.

کسب و کار تولید ویدئو های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۸ بسیار رونق خواهد یافت، اگر شما می توانید محتوای جذاب ویدئویی تولید کنید انتظار می رود کسب و کار پررونقی داشته باشید.

اغلب کاربران شبکه های اجتماعی این روز ها با استفاده از تلفن همراه خود به مشاهده ویدئو هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند می پردازند.

فیس بوک همچنین فرمت تلویزیون مانند خود را با چاشنی تبلیغات تست می کند تا در صورت موفقیت از ویدئو ها هرچه بیشتر استفاده کند.

بخوانید!  افزایش امنیت صفحه پرداخت فروشگاه با ویرایش صفحات پیشفرض ووکامرس

تبلیغات راه کسب درآمد این سرویس خواهد بود والبته به دلیل علاقه مردم به ویدئو احتمالا استفاده از آن گسترش خواهد یافت.

بنابراین استفاده از ویدئو در و ب سایت های وابسته به کسب و کار تجارت الکترونیک در آینده نزدیک به شکل چشم گیری افزایش خواهد یافت. اگر بتوانید به این حوزه وارد شوید قطعا ثروتمند خواهید شد.

به هر حال فیس بوک تنها جایی نیست که در آن می توان از ویدئو برای کسب درآمد بیشتر استفاده کرد، خرده فروش ها با جادوی ویدئو می توانند به افزایش فروش محصولات خود کمک کنند.

درحال حاضر گزینه های مختلفی برای به اشتراک گذاری ویدئو وجود دارد و کسب و کار ها می توانند از ویدئو ها در صفحات معرفی و فروش محصولات خود هم بهره ببرند تا مشتریان بهتر بتوانند با محصولات آن ها آشنا شده و از کاربرد های آن ها مطلع شوند.

ویدئو های کوتاه و کم حجم در این راستا می توانند بسیار مفید باشند.

ویدئو های چند ثانیه ای در ابتدای فیلم های سرگرم کننده، جذاب و یا آموزنده هم می توانند در امر تبلیغات به ویژه در شبکه های اجتماعی راه گشا باشند. تولید کنندگان این محتوا قطعا درآمد خوبی را در سال ۲۰۱۸ تجربه خواهند کرد.

تولید آگهی هایی که تبلیغات به نظر نمی آیند

تولید آگهی هایی که تبلیغات به نظر نمی آیند

تبلیغات در همه جای دنیا ممکن است سبب شود مردم نسبت به آن واکنش نشان داده و در مقابل آن گارد بگیرند.

باید اعتراف کنم کسی دوست ندارد ویدئو های تبلیغاتی وسط ویدئو هایی که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم قرار بگیرند.

بخوانید!  طراحی یک وب سایت فروشگاه کامپیوتر

این پیام های تبلیغاتی، به همان اندازه که پیام های بازرگانی میان سریال ها و فیلم های ما پخش می شوند آزار دهنده هستند موجب آزار مخاطب خواهند بود.

از این رو متخصصان امر تبلیغات باید راه هایی برای پیشگیری از رنجش مخاطب پیدا کنند. در سال پیش رو فرصت خوبی برای کسب و کار تجارت الکترونیک است که دست به ابتکار در این حوزه بزنند. مطمئنا در کوتاهترین زمان نتیجه آن را خواهند دید و سود زیادی از این راه کسب خواهند کرد.

یکی از راه حل های بکار گرفته شده استفاده از تبلیغات بومی است. فیس بوک این مشکل را با کمک اخبار تکمیلی یا پست های خبری خود برطرف کرده است.

درحال حاضر در بسیاری از وبلاگ ها مشاهده می کنیم پست های تبلیغاتی درست مشابه پست های اصلی سایت و وبلاگ نمایش داده می شوند. پذیرش پست میهمان یکی از راه های کسب درآمد در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

مخاطب با این روش ممکن است به سایت های دیگری وارد شده مطالب آن ها را بخواند و دوباره به سایت اصلی باز گردد بدون اینکه متوجه تغییر بین سایت های کسب و کار تجارت الکترونیک شود، این روش برای کاهش رنجش مخاطبان چندان هم بد نیست و شما را هم پولدار خواهد کرد، البته به شرطی که محتوای پست های تبلیغاتی و پست های میهمان ارزشمند بوده و برای مخاطب مفید باشد.

درست است که هیچ کدام از ایده هایی که در بالا مطرح کردیم چندان جدید نیستند اما شما در سال ۲۰۱۸ هم شاهد رشد و تکمیل این ایده ها خواهید بود.

بخوانید!  افزایش امنیت سایت با غیرفعال کردن xml-rpc وردپرس

متخصصان داستان سرایی

این شیوه تبلیغات در واقع پیوندی از تبلیغات ویک سبک زندگی است.

شرکت ها در سال ۲۰۱۸ به دنبال شیوه های سبز داستان سرایی خواهند رفت. اگر شما بتوانید در این زمینه به شرکت ها مشاوره بدهید و کمپین های خوبی تعریف کنید قطعا درآمد خوبی خواهید داشت.

سبک زندگی که کمپانی ها در سال ۲۰۱۸ ترویج می کنند ممکن است باعث تغییر زندگی ماشود.

دنیای کسب و کار تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۸ با هدف ایده آل گرایی،آینده نگری و دستیابی به پیشرفت های روز افزون تغییر خواهد کرد. دراین سال آگهی ها باید آگهی به نظر نرسند! بنابراین در سال ۲۰۱۸ منتظر اتفاقات غیرقابل پیش بینی باشید. لذت ببرید.

نوشته چه اقداماتی باعث رونق کسب و کار تجارت الکترونیک شما در سال ۲۰۱۸ می شود! اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.