0

چگونه وب سایت گالری هنری داشته باشیم

طراحی سایت

برای داشتن یک گالری هنری مجازی بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

۱.آثار هنری خود را انتخاب کنید

مهمترین آثار هنری خود را انتخاب کنید که نمایانگر سبک و دید شما باشد. اگر فقط کارهای هنری مجازی را به نمایش می گذارید ، دیگر نگران این نیستید که چقدر می توانند در گالری مجازی مشاهده شوند. از طرف دیگر ، اگر کارهای هنری “دست ساز” خود را ارائه می دهید ، در نظر داشته باشید برخی از آنها را برای گالری ها یا نمایشگاه ها ذخیره کنید ، زیرا نمایش آن ها در فضای مجازی همیشه تأثیر یکسانی نخواهد داشت. با این حال ، می توانید عکس های خوبی از آن آثار خود بارگزاری کنید. حتماً عنوان ، ابعاد ، قیمت و سایر جزئیات را که به بینندگان شما در تصمیم گیری کمک می کند ، فهرست کنید.

۲٫ از آثار هنری خود عکسهایی با کیفیت بالا بگیرید و یا تصاویر هنری مجازی خود را با وضوح بالا بارگذاری کنید

در هر صورت ، نیاز است که شما  از کار خود به درستی و با استفاده صحیح از نور و موقعیت عکاسی کنید. اگر عکاس نیستید ، ممکن است باید از یک حرفه ای بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. عکس ها باید در نور مناسب گرفته شوند. حداقل یک یا دو عکس جزئی از هر اثر گرفته شود. این مسئله به ویژه اگر شما یک مجسمه ساز هستید از این جهت بسیار مهم است و به پس زمینه ، زاویه های مختلف و همچنین چندین دیدگاه نیاز دارید. همچنین ، مطمئن شوید که هر عکس حداقل ۷۲ DPI (نقطه در اینچ) یا بیشتر داشته باشد.

۳٫  یک وب سایت ، نرم افزار یا برنامه را انتخاب کنید

هر پلت فرم دیجیتالی یا وب سایت به رزولوشن های مختلفی نیاز دارد . بنابراین مورد دلخواه خود را انتخاب کنید . ثبت نام کنید و دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. برخی از سولوشن های گالری هنری مجازی با نرم افزار مدیریت ارائه می شود. به عنوان مثال ، ARTDEX ابزاری مبتنی بر مدیریت وب سایت و یک برنامه موبایل است. همچنین یک شبکه اجتماعی است که در آن می توانید هنرهای دیجیتال از مجموعه هنرهای مجازی و فیزیکی را ایجاد و به اشتراک بگذارید. خواه یک علاقه مند به هنر ، هنرمند ، گردآورنده ، فروشنده / گالری ، یا کیوریتور باشید . می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و از موانع جغرافیایی عبور کنید. هنرمندان همچنین می توانند یک گالری هنری مجازی در Google Slides یا Google Data Studio ایجاد کنند.

به عنوان یک هنرمند ، به راحتی می توانید گالری هنری مجازی خود را مدیریت کنید. شما می توانید تصاویر آثار هنری را برای فهرست بندی آثار هنری خود بارگذاری کنید ، سپس آنها را به اشتراک بگذارید و با سایر اعضای هنرمند، شبکه شوید. برخی از این سیستم عامل های آنلاین به شما امکان می دهند تا در آن ها را پیگیری کنید و اعتبار خود را در جامعه هنری افزایش دهید. اگر برنامه موبایلی وجود داشته باشد ، می توانید از تصاویر هنری عکس بگیرید و به صورت فوری پوشه های مجموعه هنری خود را به روزرسانی کنید. علاقه مندان به هنر می توانند آثار هنری مورد تحسین را در مجموعه های متنوع بیابند و ذخیره کنند . همچنین می توانند آثار هنری مد روز و هنرمندان جدید را کشف کنند.

۴٫ هنر بازاریابی

قبل از اینکه گالری هنری مجازی خود را شروع کنید ، باید در مورد بودجه بازاریابی خود تصمیم بگیرید. آیا می خواهید یک وب سایت اختصاصی با گالری مجازی ایجاد کنید یا برای یک حساب کاربری در یک بستر گالری هنری مجازی ثبت نام کنید؟ انتخاب خود را بر اساس بودجه و فناوری مد نظر خود قرار دهید.

راه اندازی یک وب سایت ایده بسیار خوبی برای هنرمندانی است که می خواهند خود را با گالری ها و مجموعه داران بازاریابی کنند. شما باید یک وب سایت بسازید ، هزینه یک دامنه را بپردازید و کار و اطلاعات خود را بارگذاری کنید. البته در ابتدا به سرمایه بیشتری نیاز است اما هزینه های طولانی مدت کمتری دارد.

از طریق یک سرویس رایگان ، یک گالری هنری مجازی ایجاد کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که یک سرویس معتبر باشد که در آن امنیت هنر مجازی شما تامین شود. اگر می ترسید کسی بدون اجازه شما از آن استفاده کند ، لوگوی خود را به هنر مجازی تان اضافه کنید. به مجموعه ای بپیوندید که در حال حاضر به مشتری آنلاین هنری بیشتری دارد. برخی رایگان هستند ، برخی نیاز به اشتراک ماهیانه دارند و برخی دیگر نیاز به دعوت نامه دارند. هنگامی که یک گالری هنری مجازی ایجاد کردید و نمونه کارهای خود بارگذاری کردید ، می توانید با خبرنامه های ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، عکس های استودیویی ، وبلاگ ها و موارد دیگر آثارتان را به بازار عرضه کنید.

گالری های هنر مجازی – روش های جدید نمایش / فروش هنر

ظهور فروشندگان آنلاین هنر که فقط در قالب دیجیتال هستند ، یکی دیگر از تحولات جالب و مهیج است. پلتفرم و نمایشگاه های هنری دیجیتال وجود دارد که علاقه مندان به هنر را قادر می سازد برای نسخه های محدود رایانه و … خود هنرهای محدود خریداری کنند. هنگامی که شخصی قطعه ای را خریداری کرد ، گواهی اصالت نیز دریافت می کند و می تواند در هر زمان به مجموعه هنری مجازی خود دسترسی پیدا کند. آنها همچنین می توانند مجموعه خود را در پلتفرم برای دیگران قابل مشاهده کنند. گالری هنری مجازی ابزاری است که به طور گسترده توسط هنرمندان ، کیوریتورها و سایر متخصصان دنیای هنر مورد استفاده قرار می گیرد (به عنوان مثال دانشجویان هنر ، مجموعه داران هنر ، متصدیان امور هنری ، صندوق های هنری ، موزه های کوچک ، دانشگاه ها ، ناشران چاپ ، ارزیابی کنندگان املاک ، مشاوران هنری ، فروشندگان خصوصی و گالری ها و موارد دیگر).

نوشته چگونه وب سایت گالری هنری داشته باشیم اولین بار در . پدیدار شد.

بخوانید!  آموزش نصب وردپرس روی ساب فولدر دایرکت ادمین