0

۱۲ ایده برای شروع کسب و کار آنلاین بدون سرمایه یا با سرمایه اندک

کمبود سرمایه اولیه برای شروع یک کسب و کار همواره از دغدغه های کارآفرینان بوده است. اما کسب و کار های آنلاین به سبب استفاده از پلتفرم ها و فضای مجازی می توانند با سرمایه کمتری کسب و کار خود را آغاز کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی ایده راه اندازی استارت آپ و کسب و کار آنلاین بدون سرمایه یا کسب و کار آنلاین با سرمایه کم بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

۱- مشاور شبکه های اجتماعی

مشاور شبکه های اجتماعی یک کسب و کار آنلاین بدون سرمایه است. چه کسی است که فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را دوست نداشته باشد؟ توییتر و گوگل در میان سایر سیستم عامل ها، دوره های حرفه را کامل با گواهی نامه شناخته شده ارائه می دهند که نیاز به پول هم ندارد. رسانه های اجتماعی کسب و کاری است که دارای ظرفیت نامحدود با مشتری نامحدود است که می تواند در سراسر جهان گسترش یابد. این روند بعید است که به زودی از بین برود چرا که هر ساله سیستم عامل های جدید منتشر می شود و این امکان را برای گسترش بی حد و حصر شبکه های اجتماعی فراهم می کند. شما می توانید برای راحت تر کردن کار خود از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

۲- بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته بسیار آسان است و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دیگر از طریق گرفتن کمیسیون درآمد کسب کنید. اساس کار این کسب و کار آنلاین بدون سرمایه به این صورت است که شما یک محصول را انتخاب می‌کنید، آن را تبلیغ می‌کنید و هر فروشی که از تلاش های بازاریابی شما حاصل شد شما از آن سود می‌برید. شروع بازاریابی وابسته بسیار آسان است به طوری که:

  • شما باید یک وبلاگ یا وبسایت برای خود داشته باشید.
  • می توانید موفقیت خود را از طریق آمار بازدید کننده ثابت کنید.
  • اگر شما قبلا موفق به انجام بازاریابی وابسته شده اید می‌توانید آن را به مشتریان بالقوه خود به عنوان تبلیغ کار نشان دهید.
بخوانید!  تولید محتوای مفید برای طراحی سایت

۳- خدمات منشی گری آنلاین

خدمات منشی گری از راه دور یا منشی گری آنلاین به تجربه کمتری نسبت به منشی گری واقعی نیاز دارد و یک کسب و کار آنلاین بدون سرمایه و با درآمد خوب است. همه آنچه شما احتیاج دارید این است:

  • مهارت های سازمانی قوی
  • مهارت های ارتباطی خوب
  • مدیریت زمان خوب
  • سطح بالایی از استقلال و اعتماد به نفس

وظایف روزمره شما به عنوان یک منشی آنلاین تقریبا شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت جلسات
  • برنامه ریزی زمان ها و تاریخ ها
  • پاسخ به ایمیل ها
  • هماهنگی سخنرانی ها
  • پاسخ دادن به تماس های تلفنی

۴- توسعه دهنده وب سایت

ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و هر کسب و کار نیاز به وب سایت و گرفتن ترافیک دارد تا بتواند در فروش موفق باشد. اگر مهارت آن را داشته باشید می‌توانید وارد صنعتی شوید که هرگز از بین نخواهد رفت و یک کسب و کار بدون سرمایه عالی خواهد بود. شما می‌توانید در ابتدا با ساخت وب سایت در پلت فرم هایی مثل ووردپرس شروع کنید.

۵- مشاور امنیت اینترنت

هک کردن، کلاهبرداری و ویروس ها امروزه تنها برخی از تهدیدات امنیتی در اینترنت هستند. اگر شما در این زمینه اطلاعات و دانش خوبی دارید می‌توانید کسب و کار مشاوره ای خوبی به خصوص برای مشتریانی که اطلاعات حساس دارند و می‌خواهند آنها را تا حد امکان حفظ کنند.

۶- طراح گرافیک

شرکت ها همیشه به دنبال برند و نام تجاری هستند که بتواند مردم را از کاری که آن‌ها می‌کنند آگاه کند. اگر شما بتوانید دستورالعمل های شرکت و نیازهای مشتری را دنبال کنید، همه چیزهایی که برای شروع این کسب و کار آنلاین بدون سرمایه نیاز دارید یک رایانه و یک برنامه کاربردی مثل فتوشاپ است. انواع کارهایی که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌توانید مسئولیت آن را به عهده بگیرید عبارتند از:

  • لوگوها
  • خبرنامه ها
  • مجلات
  • نامه ها
  • آگهی ها
بخوانید!  ۴ نکته در خصوص ساختار و نحوه اجرای برنامه وفادار سازی مشتری

۷- مشاور مالیاتی

شرکت های بزرگ و کوچک پول خوبی برای آماده سازی اظهار نامه های مالیاتی پرداخت می‌کنند. این کار به آنها فرصت می‌دهد تا بر عملیات روزمره خود بیشتر تمرکز کنند. اگر تجربه کافی در این کار را داشته باشید می‌توانید خود را به عنوان یک مشاور مالیاتی آنلاین معرفی کنید، با این حال می‌توانید در این زمینه آموزش هایی را نیز از طریق شرکت در دوره های مختلف کسب کنید.

۸- نویسنده رزومه

مهم نیست که تجربه این کار را دارید یا خیر، تعداد کمی از افراد وجود دارند که از نوشتن رزومه لذت می‌برند یا در نوشتن خوب هستند اگر شما جزو این عده کم هستید می‌توانید از همین امروز کسب و کار آنلاین بدون سرمایه خود را شروع کنید. بسیاری از افراد پول خوبی می‌پردازند تا رزومه و اطلاعات شخصی آنها به بهترین شکل نوشته شود. این کسب و کار هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت و هنگامی که شما وارد آن شوید می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

۹- مترجم

ترجمه یکی از ساده ترین و سودآورترین صنایع است که اگر بیش از یک زبان را بدانید می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. طبق مقیاس جهانی، مترجمان برای شروع کار نیاز به سرمایه گذاری ندارند و می‌توانند در سال حداقل حقوق و دستمزد را داشته باشند. همه چیز بسته به قراردادهایی است که شما به عنوان یک مترجم می‌بندید و مدت زمان پروژه ها.

۱۰- مشاور مالی

اگرچه تعداد افرادی که کسب و کار برای خود راه اندازی می‌کنند روز به روز بیشتر می‌شود اما هنوز عده بسیاری هستند که نمی‌دانند مسائل مالی کسب و کار خود را چگونه سازماندهی کنند. اگر تجربه کافی داشته باشید و از قبل این کار را انجام داده باشید می‌توانید با مشاوره دادن به افراد شروع کنید و با گذراندن دوره های تخصصی و گرفتن مدرک های معتبر کار خود را برای سازمان های بزرگتر گسترش دهید.

بخوانید!  بخش های مهم تولید محتوا در طراحی سایت

۱۱- عکاسی حرفه ای

مردم پول خوبی برای عکاسی حرفه ای پرداخت می‌کنند و شما اگر عکاس خوبی هستید می‌توانید در زمینه عکاسی عروسی، خانوادگی و یا عکاس بازاریابی و تبلیغاتی به خوبی کسب درآمد کنید. اگر شما قبلا دوره های حرفه ای عکاسی را دیده اید تنها سرمایه ای که شما نیاز دارید دوربین شما است.

۱۲- آموزش خصوصی

آیا قبلا به عنوان یک معلم تدریس کرده اید؟ آیا در تدریس زبان دوم مهارت دارید؟ آیا ریاضی، علوم و یا سایر موضوعات دیگر را مطالعه کرده اید و در مورد آن دانش دارید؟ اگر اینگونه است شما می‌توانید بزرگسالان و کودکان را از طریق آنلاین آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. این کار برای شما هیچ هزینه و سرمایه ای در بر نخواهد داشت و یک کسب و کار آنلاین بدون سرمایه برای خود راه اندازی کنید.

نوشته ۱۲ ایده برای شروع کسب و کار آنلاین بدون سرمایه یا با سرمایه اندک اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.