0

آشنایی با قابلیت ریسپانسیو در طراحی سایت

آشنایی با قابلیت ریسپانسیو در طراحی سایت کاربران اینترنت با تلفنهای همراه خود در اینترنت گشت و گذار می کنند این میلیارد نفر است که احتمالاً با یک دستگاه همراه به طراحی سایت شما مراجعه می کنند. در نتیجه ، وب سایت شما برای استفاده از موبایل باید بهینه شود. باور کنید چیزی بدتر از قیف فروش وجود ندارد که برای استفاده موبایل طراحی نشده باشد من هشت روش برتر برای طراحی موبایل انتخاب کردم تا کمی در این زمینه به شما کمک کنم.

برای بهبود تجربه کاربری مشتریان و بهینه سازی قیف فروش خود برای همه دستگاه ها از مثال های این مقاله در طراحی سایت استفاده کنید فهرست منو را در طراحی سایت حذف کنید فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است تلفن همراه شما مانند یک آپارتمان اجاره ای در منطقه عابر پیاده یک مرکز شهر است اجاره بالاست و هر پیکسل هزینه دارد ببینید منوی پیمایش چقدر فضای لازم را در طراحی سایت می گیرد.

 

طراحی سایت

 

ناوبری موبایل در طراحی سایت

بنابراین شما باید از فضا به خصوص استفاده کنید برای صرفه جویی در فضا ، به عنوان مثال با منوی ناوبری توزیع شود. منوی رایانه شخصی یا لپ تاپ بسیار مفید است زیرا بازدید کننده می تواند به راحتی از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شده و مطالب مورد نظر خود را سریعتر پیدا کند. با این حال ، در تلفن همراه ، فضای منویی فضای زیادی را اشغال می کند که در واقع می تواند از تصاویر ، متن ها یا سایر مطالب بهتر در طراحی سایت استفاده شود.

اکنون شما به طور قطع از خود می پرسید که چگونه کاربر می تواند راه حل خود را در وب سایت تلفن همراه شما بدون پیمایش پیدا کند. یک راه حل وجود دارد یکی از این راه حل ها ، منوی به اصطلاح همبرگر است. این فهرست کوچکتر است و می تواند در گوشه بالای صفحه قرار گیرد. هنگامی که کاربر روی نماد کلیک می کند ، برابر می شود. شاید یک طراحی سایت همراه برای شرکت شما نیز بهتر باشد  بنابراین به هیچ وجه به منو احتیاج ندارید.

 

دسترسی به عناصر مهم در طراحی سایت

چه مدت زمان را صرف تلفن های همراه می کنید احتمالاً کاملاً مثلاً اگر مجبورید دوباره منتظر اتوبوس باشید یا برای خرید قهوه در صف بایستید. شاید شما حتی این مقاله را از طریق تلفن خود بخوانید چگونه تلفن همراه خود را نگه دارید احتمالاً از انگشت شست خود برای حرکت استفاده خواهید کرد. طبق مطالعه جدیدی که استیو هوبر متخصص راهنمای کاربر تلفن همراه انجام داده است از کاربران با شست خود در طراحی سایت حرکت می کنند.

بخوانید!  راه های پیشرفت سریع فروشگاه اینترنتی چیست؟

اگر اینگونه نباشد منوی همبرگر بهترین راه حل اتصویر زیر از قبل استاندارد بوده و نحوه استفاده کاربران تلفن همراه از تلفن های همراه خود را برای پیمایش استفاده می کند. محتوای طراحی سایت تلفن همراه شما باید متناسب با آن درج شده و بهینه سازی شود. با این وجود ، همیشه تغییراتی در رفتار کاربر و البته در فناوری نیز وجود دارد صفحه ها بزرگتر می شوند اما دست ما اینطور نیست اکنون تلفن همراه خود را کمی متفاوت نگه داریم.

 

طراحی سایت

 

توابع کلیدی صفحه تلفن جهت طراحی سایت

موقعیت عناصر شما به کاربر امکان می دهد تا به راحتی در صفحه شما حرکت کند. توابع اولیه را می توان با انگشت شست به دست آورد ، در حالی که سایر کارکردها برای دستیابی به آنها دشوارتر است و نیاز به تلاش کمی بیشتر از طرف کاربر در طراحی سایت دارد. به همین دلیل به اصطلاح نقاط داغ تغییر کرده اند اکنون به جای گوشه های بیرونی در مرکز صفحه حرکت می کنیم. به همین دلیل اکنون مجبوریم صفحات موبایل خود را دوباره تنظیم کنیم.

عناصر مهم را در وسط قرار دهیم توابع و عناصر بی اهمیت در لبه ها و گوشه ها جهت طراحی سایت قرار می گیرند. بهینه سازی فایل ها در طراحی سایت شما احتمالاً از قبل آگاه هستید که تصاویر موجود در طراحی سایت شما باید اندک باشند و باید بهینه سازی شوند ، زیرا آنها تأثیر زیادی بر زمان بارگذاری وب سایت شما دارند که این به نوبه خود تأثیر خود را بر تجربه کاربر و رتبه بندی جستجوی شما خواهد گذاشت.

 

پیوندها در طراحی سایت

بهینه سازی تجربه موبایل در درجه اول مربوط به بهینه سازی تجربه کاربر است کاربر برای رسیدن به نتیجه باید تا حد امکان چند قدم را انجام دهد. برای بازدید از طراحی سایت خود خرید یک محصول یا تماس با ما می توانید از عملکردهای خاصی استفاده کنید. هنگامی که مشتریان برای سفارش محصول شما نیاز به تماس دارند باید این تماس را تا حد امکان برای مشتریان خود انجام دهید. زمان بارگذاری سریع بسیار مهم است.

اتصال اینترنت تلفن همراه اغلب بد است و کاربران تلفن همراه بسیار بی تاب هستند اگر صفحه به اندازه کافی سریع در طراحی سایت بارگیری نشود کاربران طولانی صبر نخواهند کرد به عنوان مثال ، می توانید شماره تلفن خود را در صفحه مخاطب قابل کلیک کنید. هیچ کس نمی خواهد بین چند ویندوز پرش کند تا شماره تلفنی شماره گیری شود و هیچ کس نمی خواهد به طور تصادفی محتوای کل طراحی سایت را برای شماره تلفن کپی کند.

بخوانید!  چطور محصولات ویژه با تخفیفات زمان دار به فروشگاه خود اضافه کنیم؟

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت پاسخگو

اگر می توانید زمان قبل از ظهور وب سایت های تلفن همراه را به یاد بیاورید می دانید که بسیاری از طراحی سایت ها مجبور بودند یک طراحی و یک طرح کاملا جدید تهیه کنند تا بتوانند در صفحه های کوچک تلفن های همراه قدیمی نمایش داده شوند. این وب سایت ها حاوی تصاویر کمتری و متن زیادی هستند تا بتوانند سریعتر بارگذاری شوند زیرا بیشتر کاربران وای فای ندارند باور کنید یک شماره تلفن قابل کلیک با وزن آن در طلا ارزش دارد.

حالا ده سال بعد همه چیز دوباره متفاوت به نظر می رسد صفحه های موبایل بزرگتر می شوند ، اتصالات اینترنت سریعتر می شوند و تبلت هایی نیز در آن وجود دارد. این پیشرفت ها و پیشرفت های فنی در طراحی جلویی به عنوان مثال سی اس اس راه را برای طراحی های پاسخگو و انعطاف پذیر هموار کرده است. اختلافات کوچک و ظریف وجود دارد اما اصل همان است می توانید یک طراحی وب سایت ایجاد کنید.

 

نکات مهم در طراحی سایت

اندازه تصاویر تصاویر البته مهم هستند به همین دلیل باید در دستگاه های تلفن همراه نیز نمایش داده شوند. تصاویری که فقط از عرض صفحه نمایش را روی رایانه شخصی می گیرند نیز ممکن است در دستگاه تلفن همراه خیلی کوچک نمایش داده شوند و باید در طراحی سایت تنظیم شوند. که به طور خودکار با کاربر و اندازه صفحه نمایش استفاده شده سازگار باشد. قالب و ویرایشگر صفحه فرود شما باید این عملکرد را داشته باشند.

بطور خودکار یک نسخه موبایل از طراحی سایت خود ایجاد کنند تا نیازی به انجام دستی آن نباشد چیدمان ترتیب محتوا ممکن است محتوای شما به اشتباه در نسخه موبایل طراحی سایت شما نمایش داده شود یا به طرز عجیبی قرار داده شود شما باید طرح را قبل از انتشار بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید انیمیشن ها انیمیشن هایی که در رایانه شخصی به نظر می رسند ممکن است کار کنند ممکن است در تمام دستگاه های تلفن همراه نباشد.

بخوانید!  افزودن فیلد جستجو داخلی در نتایج گوگل

 

طراحی سایت

 

بهینه سازی فروم ها جهت طراحی سایت

آیا تا به حال با تلفن همراه خود اقدام به خرید کرده اید و در نتیجه بسیاری از زمینه های مختلفی که مجبور به پر کردن آن هستید ، کاملاً اذیت می شوید این به لطف معرفی برای ورود آسانتر متن بهبود یافته است اما هنوز هم کامل نیست. این سیستم هنوز به شدت به تصحیح خودکار متکی است و تایپ کردن با انگشت شست فقط سرگرم کننده نیست ما از این چه می آموزیم فرم های طولانی به صبر و حوصله زیادی در طراحی سایت نیاز دارند.

این آزار دهنده است بنابراین فرم های تلفن همراه باید کوتاه شوند. بنابراین بهتر است قبل از انتشار صفحه آنها را بر روی تلفن همراه خود بررسی کنید. فیلم ها قوانین پرونده های کوچک نیز در اینجا اعمال می شود شاید بهتر باشد فیلم را روی نسخه موبایل مخفی کنید یا حذف کنید. اگر خیلی بزرگ و سنگین باشد ، طراحی سایت شما را کند می کند جاوا اسکریپت عالی است اما همیشه روی دستگاه های تلفن همراه کار نمی کند این نیز باید قبل از انتشار بررسی شود.

 

نتیجه گیری

پاپ آپ ها کاربران تلفن همراه را منحرف می کنند و پیمایش در صفحه کوچک را مشکل تر می کنند. محتوای پوشیده شده است و دیگر نمی توان آنرا کلیک کرد. به همین دلیل ، گوگل طراحی سایت های تلفن همراه را که از پاپ آپ استفاده می کنند مجازات می کند و رتبه آنها را پایین می آورد به طوری که ترافیک کمتری دریافت می کنند. آیا راه حلی برای این مشکل وجود دارد هیچ پاپ آپ در طراحی وب سایت های تلفن همراه وجود ندارد واقعاً بهتر است آنها را کاملاً خاموش کنید.

بنا بر گزارش ها ، چند نفر از پاپ آپ جریمه نمی شوند اما من نمی توانم هیچ اطلاعاتی را برای تأیید این بیانیه پیدا کنم بنابراین بهتر است خطرات لازم را نکنید. اگر پنجره بازشو برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توانید به سادگی محتوای پاپ آپ های خود را به عنوان محتوای اضافی مستقیماً در صفحه تلفن همراه قرار دهید ترجیحا در قسمت صفحه قابل مشاهده به این ترتیب شما توسط گوگل مجازات نخواهید شد و رتبه شما در طراحی سایت رنج نخواهد برد.

نوشته آشنایی با قابلیت ریسپانسیو در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.