0

شعبه آنلاین کسب و کار شما چه چیزی در مورد شما می گوید؟

طراحی سایت

شاید کسب و کار شما در حوزه بازاریابی یا حوزه های مرتبط به طراحی نباشد ، اما باز هم این دلیلی بر آن نیست که وب سایت شما از نظر طراحی ضعیف باشد. با توجه به اینکه این روز ها کسب و کارها به سمت دیجیتال شدن پیش می روند و هر روز بیشتر از پیش شاهد ادغام کسب و کار های سنتی با روش های مدرن و هوشمند امروزی هستیم ، اهمیت ندادن به شعبه آنلاین کسب و کار و وجه کسب و کار در دنیای دیجیتال امروزی می تواند سبب شود که کسب و کار شما هر روز بیشتر از گذشته عقب مانده و توجه مردم را از دست دهد.

وب سایت شما به عنوان شعبه آنلاین کسب و کار ، اولین ارتباط را با مراجعه کننده برقرار می کند. بنابراین در اغلب موارد تنها شانس شما برای این است که بتوانید توجبهه مراجعه کننده را جلب کرده و موفق شوید او را به یک مشتری جدید تبدیل کنید. در این صورت اگر شعبه آنلاین کسب و کار شما نتواند پتانسیل مجموعه و کسب و کار شما را به درستی معرفی کند، دقیقا مانند شرایط سنتی ، مشتری بالقوه شما از جستجو صرف نظر کرده و مجموعه را ترک خواهد کرد. این بسیار مهم است که بتوانید مراجعه کنندگان را برای مدت طولانی در وب سایتتان نگه دارید و آن ها را مجاب کنید که از محتوا و محصولات و خدمات شما دیدن کنند. کسب این مهارت با شناخت مراجعه کنندگان ممکن میشود، اگر چه که ممکن است فرآیند طولانی باشد.

بخوانید!  چگونه مصرف cpu وردپرس را کاهش دهیم؟

بنابراین اگر شما نگران آن هستید که آیا وب سایت شما بعنوان شعبه آنلاین کسب و کار به درستی مجموعه شما را معرفی می کند یا خیر ، در ادامه این نوشتار بخوانید که یک وب سایت کارآمد باید چه مواردی را به مخاطب القا کند و چگونه می توان این موارد را بررسی کرد.

معرفی وب سایت

یک معرفی خوب دقیقا به اندازه کیفیت یک کالای خوب مهم است. اگر شما بهترین کیفیت را در میان دیگر رقبای فعال در این حوزه داشته باشید اما وب سایت شما قدیمی باشد و با تکنولوژی های روز همخوانی نداشته باشد ، هیچکس به اندازه کافی وقت نخواهد گذاشت که درباره شما و کسب و کارتان جستجو کند.

بخواهید قبول کنید یا نه ، واقعیت این است که مردم به سرعت با تکنولوژی ارتباط برقرار می کنند و از آنجایی که ورود تکنولوژی روند اجرای بسیاری از کار ها را آسان ساخته است ، چسبیدن به راهکار های قدیمی و سنتی تنها موجب نارضایتی خواهد بود.

به این مثال توجه کنید:

مجموعه فروشگاه هایی را در نظر بگیرید که از نظر کیفیت در حوزه خود جز برترین ها است. از آنجایی که مشتریان با تکنولوژی همگام شده اند به جای آنکه وقت زیادی برای جستجو گذاشته و به فروشگاه مراجهه کنند به شعبه آنلاین کسب و کار مراجعه کرده و قصد ثبت خرید به صورت اینترنتی را دارند. اما با وب سایتی رو برو می شوند که صرفا مدل ها در آن موجود می باشد و امکان ثبت خرید اینترنتی وجود ندارد. یا حتی بدتر از آن ، اطلاعات به روز نیستند و قیمت های قدیمی نمایش داده می شود!

بخوانید!  طراحی سایت روانپزشکی

شاید در یک برهه زمانی،  داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار کافی بود اما در صورتی که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییری در سایت ایجاد نشود ، آیا باعث نارضایتی نخواهد بود؟

عملکرد کارآمد وب سایت

برای بررسی عملکرد سایت باید از دید مراجعه کنندگان به وب سایت خود نگاه کنید . آیا مراجعه کنندگان به راحتی می توانند اقدامی که مد نظر شما است را انجام دهند؟

به دو نکته دقت کنید:

  • شما انتظار دارید مراجعه کننده وب سایتتان پس از ورود به سایت شما چه عملی انجام دهد؟
  • مراجعه کننده شما تمایل دارد این عمل را چگونه انجام دهد؟

رمز موفقیت وب سایت شما در این دو نکته خلاصه می شود. به این مثال توجه کنید:

اگر وب سایت شما یک وب سایت تجارت الکترونیک باشد، مطمئنا شما قصد دارید که از حضور مراجعه کننده به سایت ، کسب درآمد کنید. بنابراین اقدام به خرید می تواند هدف شما باشد. اما مشتری شما تمایل دارد این عمل را چگونه انجام دهد؟

سرعت اینترنت ، کاربران اینترنتی را به افراد کم صبری تبدیل کرده است. مشتری شما می خواهد در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کند. بنابراین در صورتی که مراحل خرید پیچیده نباشد و نهایی سازی فرآیند خرید به آسانی و سرعت انجام شود، عملکرد وب سایت ، کارآمد خواهد بود.

یکی از خدمات آژانس دیجیتال آن است که با توجه به نوع کسب و کار و جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبین و جامعه هدف کسب و کار ، وب سایت مجموعه را آنالیز کرده یا به طور اختصاصی اقدام به طزاحی سایت برای مجموعه مذکور می کند.

بخوانید!  آموزش انتقال رکوردهای dns کلودفلر به ابر آروان

نوشته شعبه آنلاین کسب و کار شما چه چیزی در مورد شما می گوید؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.