0

استراتژی طراحی سایت برای بهبود کیفیت

استراتژی طراحی سایت برای بهبود کیفیت اینترنت یک بازار بسیار رقابتی است من هر روز احساس می کنم رقابت به خودی خود چیزی قابل فهم نیست وگرنه زندگی کسل کننده خواهد بود با این حال ، گاهی اوقات در مورد رقابت نیست گاهی اوقات شما باید پیشنهاد خود را بهبود بخشید و مزایای بیشتری را در طراحی سایت ارائه دهید. شما می توانید یک مقاله کلمه ای در مورد سئو بنویسید اما اگر این مقاله حاوی هیچ راهنمایی مفیدی نیست بی فایده است شما می توانید روزانه پنج پست وبلاگ ارسال کنید.

اما اگر آنها هدفی نداشته باشند شما فقط کمی بیشتر رفت و آمد دارید نه چیز دیگر انتشار بی معنی مطالب در طراحی سایت بی فایده است. مدتهاست که می نویسم پست های وبلاگ من در حال حاضر بسیاری از توصیه های خوب اما همچنین بسیاری از توصیه های بد دریافت کرده ام. من کامل نیستم ، اما چند نکته در مورد بهینه سازی وبلاگ آنلاین را درک می کنم. لازم نیست همه توصیه های من را دنبال کنید اما من از استراتژی های زیر برای بهبود وبلاگم است.

 

طراحی سایت

 

گزارش گیری در طراحی سایت

البته باید در مورد موضوعاتی که نزدیک به قلب شما هستند گزارش کنید نویسندگانی که با اشتیاق می نویسند نسبت به نویسندگانی که مقالات بی لیست می نویسند ، میزان ترافیک بیشتری در طراحی سایت ایجاد می کنند. با این حال ، شما نباید درباره هر موضوعی که یکی از احساسات شما است گزارش دهید. وبلاگ های موفق همیشه در یک مکان خاص قرار دارند این وبلاگها مباحثی را اثبات می کنند که به اثبات رسیده است.

چگونه می دانید مقالات شما این الزامات را برآورده می کند به صورت گام به گام با استفاده از زمان در طراحی سایت استفاده کردم. می توانید یک کلمه کلیدی را از یکی از پست های وبلاگ خود در جعبه جستجو تایپ کنید تا دریابید که این کلمه کلیدی چیست. یا می توانید از دسته ها برای جستجوی مستقیم موضوعات موضوعات استفاده کنید و سپس پست های وبلاگ را در این موضوعات بنویسید. اکنون نگاه دقیق تری به اصطلاح استراتژی های بازاریابی است.

 

انتخاب عناوین مناسب در طراحی سایت

محتوای خوب به یک تیتر قانع کننده نیاز دارد متخصص می گوید از وقت را باید برای نوشتن عنوان و فقط برای نوشتن مقاله صرف کنید. برای این کار می توانید از آنالیز استفاده کنید. عنوانی را وارد کنید و روی اکنون تجزیه و تحلیل کلیک کنید اکنون این عنوان رتبه بندی شده است. در زیر اطلاعات تکمیلی درباره طول و تعداد شخصیت های عنوان در طراحی سایت وجود دارد. برای بهبود نیز پیشنهاداتی دریافت خواهید کرد شما می توانید.

بخوانید!  آشنایی با بهترین ایده های طراحی سایت

اطلاعات مفیدی مانند رتبه بندی در مورد احساس سرخط خود و کلمات کلیدی مورد استفاده را در طراحی سایت بدست آورید. برای مشاغل کوچک در طراحی سایت می اندازم همچنین می توانید این اصطلاح جستجو را در گوگل وارد کنید و دریابید که مقالات در بالا قرار دارند. اگر می خواهید دریابید که یک موضوع خاص چقدر محبوب است ، می توانید یو آر ال مقاله را با بازسامو در طراحی سایت بررسی کنید.

 

طراحی سایت

 

انتخاب فرم مناسب در طراحی سایت

موضوع و عنوان خوانندگان را به خود جلب می کند. قالب خوانندگان را نگه می دارد. مقالات من به دلایلی از بخش های کوچک و قابل مدیریت متن و زیر نویس تشکیل شده است. مقالات من به راحتی قابل اسکن است و به راحتی قابل خواندن است. چگونه می توانید تعیین کنید که آیا این کالا به راحتی قابل اسکن است می توانید از کریزی اگ برای ایجاد یک نقشه گرما استفاده کنید تا متوجه شوید که خوانندگان از زیر عنوان ، زیرنویس ها و موارد دیگر در طراحی سایت استفاده نمی کنند.

برای بهبود عنوان خود از بینش های به دست آمده استفاده کرده و دوباره آن را آزمایش کنید. این دومین آزمایش من است می توانید عنوان را هر چند وقت که دوست دارید مرور کنید تا اینکه نتیجه مورد نظر خود را بدست آورد. اگر نمی توانید به چیزهای خوبی فکر کنید ، می توانید از فرمول های تیتر آزمایش شده و آزمایش شده هاب اسپات در طراحی سایت استفاده کنید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی مورد استفاده برای سئو ، طول عنوان است.

 

نقشه گرمایی در طراحی سایت

می توانید از نقشه گرما استفاده کنید تا دریابید که خواننده به چه مناطقی توجه دارد یک نقشه گرما برای تحلیل محتوای آن ایجاد کرده است. این شرکت دریافت که خوانندگان فقط تا درصد پست های خود را می خوانند و بعد از آن پرش می کنند. سپس این قالب تنظیم شد که منجر به پیشرفت چشمگیر شد. وقتی صحبت از قالب بندی می شود ، باید به موارد زیر توجه ویژه ای جهت طراحی وب سایت داشته باشید آیا آن را به طور کامل در شبکه های اجتماعی نمایش داده می شود.

بخوانید!  ۴ کمپین تبلیغاتی موبایل که بازدهی دارند

این احساس را که عنوان برای خواننده ایجاد می کند. ادعا کنید ، فرض کنید یا نکات عملی را پیشنهاد کنید. اگر عنوان را به اندازه کافی جالب نبینید ، خوانندگان شما آن را به اندازه کافی در طراحی سایت جالب نمی یابند نکات مهم باید در زیر نویس ها مورد تاکید قرار گیرد شما باید جملاتی کوتاه و آسان برای درک بنویسید هر از گاهی از گلوله ها و عناصر دیگر استفاده کنید تا جریان متن قطع شود. برای این کار می توانید از تصاویر نیز استفاده کنید.

 

طراحی سایت

 

افزایش ترافیک طراحی سایت

من همیشه می گویم اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید باید پست های مهمان بنویسید. با اجازه دادن کمک های مهمان از نویسندگان دیگر ، می توانید کیفیت وبلاگ خود را بهبود بخشید. البته ، شما نمی توانید هر سهمی را بپذیرید. شما باید متخصصان صنعت را پیدا کنید که قبلاً مقاله های خوبی را نوشته و منتشر کرده اند. این نه تنها اعتبار وبلاگ شما را افزایش می دهد ، بلکه نویسنده به احتمال زیاد با پیوندی به طراحی سایت شما مراجعه می کند.

این یک مزیت سئو برای هر دو طرف است. چگونه متخصصان واجد شرایط صنعت را که آماده نوشتن مقالات مهمان هستند پیدا می کنید حتماً متوجه شده اید که تصاویر زیادی را در مقاله های خود قرار می دهم.مقالات شما باید خوانا باشد و منظورم از قالب نیست. مقاله شما باید به آسانی قابل درک باشد. می توانید از ابزار تست خوانایی برای بررسی خوانایی مقالات خود استفاده کنید. اکنون یکی از پست های وبلاگم را آزمایش می کنم.

 

ایجاد تصاویر با کیفیت در طراحی سایت

حال ما باید از طراحی مقالات شما مراقبت کنیم شما زمان زیادی را در عنوان خوب و در تماس با نویسندگان میهمان گذرانده اید ، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید زیبا سازی محتوای شماست. البته برای این کار به عناصر گرافیکی عالی احتیاج دارید. تصویر جلد اولین چیزی است که خوانندگان شما هنگام باز کردن مقاله شما می بینند. این تصویر همچنین به عنوان پیش نمایش در وبلاگ شما و دیگر نقاط اینترنت نمایش داده می شود.

همچنین وقتی مقاله شما در رسانه های اجتماعی در طراحی سایت به اشتراک گذاشته می شود ، ظاهر می شود تصویر جلد باید جلوه ای ایجاد کند و با کیفیت بالا باشد باید آنقدر خوب باشد که بتواند در پینترست ، اینستاگرام ، فیس بوک یا طراحی وب سایت های دیگر به اشتراک گذاشته شود که تأکید ویژه ای بر زیبایی دارند. تصویر باید به معنای واقعی کلمه بر روی من کلیک کن جیغ کشیدن دارد اما لازم نیست ساعت ها صرف ایجاد تصویر کامل شوید.

بخوانید!  چند نکته که شما را به یک توسعه دهنده فرانت اند حرفه ای تبدیل می کند!

 

طراحی سایت

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

لزوماً نیازی به نوشتن مقاله ندارید در عوض می توانید یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. اینفوگرافیک ها بسیار محبوب هستند. می توانید از آن برای تجسم داده ها استفاده کنید و آن را قابل درک تر کنید. کاربران بهتر به محتوای تصویری پاسخ می دهند. چه نوع اینفوگرافی باید ایجاد کنم اگر خلاق نیستید یا وقت خود را برای ایجاد اینفوگرافیک ندارید ، می توانید یک گرافیست مستقل را استخدام کنید. یک وبلاگ سنتی می تواند با اینفوگرافیک فوق العاده تجدید شود.

چنین گرافیکی نیز در طراحی سایت بسیار پرطرفدار است عکس های بسیار عالی را می توانید در طراحی سایت های عکس سهام مشاهده کنید من تصاویر خود را نیز در پایگاه های داده می یابم. اگر یک خط خلاق دارید ، مطمئناً می توانید خودتان عکس بگیرید. سپس مقاله رتبه بندی می شود و درجه می دهد. تا الان خیلی خوب به نظر می رسد سپس می توانید به نتایج دقیق تر نگاه کنید تا دریابید که چند کلمه و جمله پیچیده گنجانده شده است.

 

نتیجه گیری

البته شما نباید مقاله خود را بیش از حد در طراحی سایت ساده کنید اما درک و متناسب بودن با گروه هدف خود بسیار آسان است. همیشه به یاد داشته باشید ساده تر و بهتر شاید شما در حال حاضر چند متخصص مناسب را می شناسید در غیر این صورت مجبورید بعضی از آنها را پیدا کنید. می توانید برای این کار از ذکر استفاده کنید. برای یک آزمایش رایگان ثبت نام کنید و نام شرکت یا مارک خود را در طراحی سایت وارد کنید.

اکنون از شما سؤال خواهد شد که کدام شرکتها باید تحت نظارت باشند این مرحله اختیاری است. سپس به داشبورد می روید ، از آنجا می توانید چندین کانال را ذکر کنید. با این روش می توانید بفهمید که چه کسی شرکت و محتوای شما را به اشتراک گذاشته و از آنها یاد می کند. اگر یک متخصص در این لیست پیدا کنید ، او به سرعت در طراحی سایت قانع می شود ، زیرا او شما را از قبل می شناسد.

 

 

نوشته استراتژی طراحی سایت برای بهبود کیفیت اولین بار در پدیدار شد.