0

استراتژی های هک رشد در طراحی سایت

استراتژی های هک رشد در طراحی سایت راه اندازی جدید مارک بازاریابی اغلب غیرممکن به نظر می رسد. تلاش برای کوچکترین سهم بازار بسیار زیاد است. تقریباً به نظر می رسد که هر پنج دقیقه یک برنامه جدید راه اندازی می شود. و این حتی صادق است ، زیرا شركت جدید هر ساعت فقط در بریتانیا تأسیس می شوند اما هنوز هم امید وجود دارد فقط باید کمی خلاق باشید شرکت های نوپا همیشه باید چیز جدیدی بدست آورند و ایجاد مشتری نمی تواند.

هزینه زیادی نیز در طراحی سایت داشته باشد هنگامی که کریزی اگ را تأسیس کردم ، فقط با بودجه بازاریابی دلاری توانستیم بیش از کاربر را جذب کنیم. این هک رشد است ، به طوری که شرکت راه اندازی می تواند سرعت بالا ببرد و سودآوری کند. رشد هک مربوط به رشد کاربر در سریعترین زمان ممکن است. در این حالت قیف فروش در طراحی سایت بهینه شده است اما این خیلی بیشتر از بازاریابی است.

 

طراحی سایت

 

عملکرد طراحی سایت

قبل از مراجعه به توصیه های من ، می خواهم به سرعت تفاوت بین عملکرد و رشد را توضیح دهم. عملکرد همیشه اولین قدم است. شما وقتی اولین کاربرانی که از محصول شما استفاده می کنند انجام می دهید و بازخورد می دهید. آیا محصول را خریداری می کنید به نظر شما در طراحی سایت عالی است آیا پیشنهادی برای بهبود دارید شرکت شما مانند شیر آب است شما به آرامی مشتری های خود را بدست می آورید.

اما برای پرداخت قبض های خود کافی نیست رشد برعکس است در این حالت ، شیر را به طور کامل روشن کنید و سینک را پر کنید. اما رشد فقط در صورت عملکرد ممکن است اتفاق بیفتد. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با نکاتی در این مقاله کاری انجام دهید. شما می توانید از آنها برای بدست آوردن اولین نتایج و اجرای آنها در طراحی سایت استفاده کنید شما می توانید از آنها برای به دست آوردن مشتریان اول خود استفاده کنید.

 

اهداف روشن را در طراحی سایت تعیین کنید

تحقیقات نشان داده است که اگر اهداف خود را یادداشت کنید می توانید نتایج بهتری کسب کنید برتر موفق ترین کارآفرینان افرادی هستند که اهداف خود را یادداشت می کنند و بعد به دنبال آنها می روند. یک هدف مبهم مانند پول درآوردن یا کسب مشتری بیشتر در طراحی سایت کافی نیست. شما باید خاص باشید و دقیقاً آنچه را که می خواهید به دست بیاورید و چه زمانی فرموله کنید. در بیشتر موارد ، در صورت زنده ماندن شرکت است.

بخوانید!  آشنایی با خدمات سئو در طراحی سایت

اهداف ثابت اجتناب ناپذیر است ممکن است برای پرداخت قبض خود تا پایان سال به مشتری پرداخت کننده نیاز داشته باشید. شاید شما فقط از قرمز خارج شوید و می خواهید اکنون رشد کنید تا در نهایت سود کسب کنید. انگیزه شما هرچه باشد ، باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را در طراحی سایت مشخص کنید. در آن زمان ما با دیوانه تخم مرغ خود هدف بسیار جاه طلبی قرار دادیم ما می خواستیم در اسرع وقت هزار کاربر را به دست آوریم.

 

طراحی سایت

 

ایجاد لیست ایمیل در طراحی سایت

این یک استراتژی کلاسیک هک رشد است آیا می دانید جمله پول در لیست است این لیست ، لیست تماس مشترکان ایمیل و یکی از مهمترین بخش های شرکت راه اندازی شما در طراحی سایت است. مخاطبین موجود در لیست شما برخلاف فیس بوک یا یوتیوب ، متعلق به شماست. اگر فیس بوک دیگر نباشد ، دیگر نمی توانید به طرفداران خود برسید. احتمالاً این شبکه خیلی سریع از بین نخواهد رفت ، اما شما هرگز نمی دانید.

اطلاعات مشترکین شما متعلق به شماست منظورم بد نیست الان می خواهم بگویم که می توانید داده ها را به عنوان یک فایل بارگیری کنید و آن را در رایانه خود ذخیره کنید. داده ها امن هستند ، حتی اگر ارائه دهنده ایمیل ورشکسته شود. شما می توانید با ارسال بازدید کنندگان به صفحه فرود ، لیست خود را در ابتدا رشد دهید. صفحه فرود یک صفحه ویژه است که تنها یک هدف دارد تبدیل هر چه بیشتر بازدید کنندگان به مشترکین است.

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

بازدید کنندگان اولین نظر خود را در مورد سایت شما در مدت زمان ثانیه تشکیل می دهند هر چه بیشتر صفحه فرود خود را مرور و آزمایش کنید ، نتایج شما بهتر خواهد شد. با آزمایشات منظم ، تقریباً احتمال اینکه صفحه شما بیش از درصد کاربران را در طراحی سایت تبدیل کند ، سه برابر خواهید شد. من یک ویدیو ساختم که نشان می دهد چگونه لیست ایمیل خود را ساختم ، با ارتقاء محتوا و خروجی از پنجره های بازشود.

در اینجا این است در صورت ایجاد لیست ، می توانید بلافاصله پس از اتمام ، محصول خود را در اختیار گروه هدف جهت طراحی سایت قرار دهید. در اینجا یک مرور کلی عالی در طراحی سایت وجود دارد که نشان می دهد چه چیزی باعث یک صفحه فرود موفق می شود. یک صفحه فرود خوب و خوب به نظر نمی رسد. شما باید طراحی سایت را اغلب آزمایش کنید تا دریابید که کدام استراتژی می تواند بهترین نتیجه را به شما بدهد.

بخوانید!  چرا هاست من مسدود شده است؟

 

طراحی سایت

 

استراتژی رشد در طراحی سایت

استراتژی رشد مؤثر دیگر ، کار با شریک تجاری است به عنوان مثال با یک برنامه یا یک محصول دیگر برای تبلیغ پیشنهاد خود سامسونگ و دراپ باکس نمونه ای عالی از چنین همکاری هستند. در سال ، دراپ باکس گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را برای مشتریان سامسونگ فراهم کرد که یک تلفن یا دوربین جدید را به مدت دو سال در طراحی سایت خریداری کردند معمولاً ، یک حساب کاربری رایگان فقط شامل گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

دراپ باکس انتظار دارد که کاربران از گیگ عادت کرده و پس از طی دوره دو ساله دسترسی خود را بپردازند. تا به هدف بلند مدت خود در فروش شرکت برسیم. اگرچه ما توانستیم کاربران را برنده شویم ، اما هدف خود را بعد از آن تنظیم کردیم این نیز کاملاً خوب است تغییرات می توانند در هر زمان بر استراتژی بلند مدت شما تأثیر بگذارند. با این حال ، برای تصمیم گیری خوب شما باید اهداف مشخص و واضحی داشته باشید.

 

ارائه محصولات در طراحی سایت

این استراتژی برای ارتقاء یک محصول و گسترش دسترسی آن به پول کمی بسیار مؤثر است. وبلاگ نویسان و تأثیر گذاران آنلاین ، دارایی اصلی یک برنامه وابسته موفق هستند. این برنامه در ابتدا بسیار پر تلاش است زیرا ابتدا باید تأثیرگذار مناسبی را در طراحی سایت پیدا کنید. شما باید یک لیست تهیه کنید و سپس در تماس باشید ، محصول خود را معرفی کنید و آنفلوانزا را متقاعد کنید که به برنامه وابسته بپیوندد.

شما همچنین می توانید از این وظیفه خارج شوید و شخص دیگری را برای این کار انجام دهد. این شخص حتی می تواند با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید آژانس بازاریابی را استخدام کنید. آژانس ها معمولاً سریعتر عمل می کنند زیرا می توانند همزمان صدها تأثیرگذار بالقوه را بنویسند. در هر دو مورد ، برای دسترسی به لیست مخاطبین تأثیرگذار ، باید هزینه این سرویس را بپردازید اگر ترجیح می دهید خودتان با ما تماس بگیرید.

بخوانید!  چرا موفقیت کمپین سئو وب سایت ، بیشتر در مورد نرخ تبدیل سایت است ؟

 

طراحی سایت

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

اگر به وبلاگ نویس و ده گزارش درباره برنامه خود بنویسید ، نتیجه خوبی است. در این حالت ده بک لینک و بررسی جدید برای محصول خود در طراحی سایت دریافت می کنید. بهترین بخش این است که این نوع تبلیغات رایگان است زیرا شما مجبور نیستید تا زمانی که کسی محصول شما را خریداری کند ، کمیسیون پرداخت نکنید. اطمینان حاصل کنید که حاشیه سود شما فضای کافی را برای کمیسیون فراهم می کند.

برنامه های وابسته و تأثیرگذار عالی هستند ، اما می توانید از شبکه موجود خود نیز برای جذب دوستان و دوستان خود استفاده کنید. دراپ باکس همچنین مثال خوبی در اینجا دارد. شما به راحتی می توانید از طریق ایمیل یا توییتر محصول را با دوستان و مخاطبین خود جهت طراحی سایت به اشتراک بگذارید. می توانید به سادگی یک ایمیل به آنفلوانزا ارسال کنید ، محصول خود را در طراحی وب سایت ارائه داده است.

 

نتیجه گیری

پیوندی را برای نسخه آزمایشی رایگان ارائه دهید لازم به ذکر است که به دنبال شرکت کنندگان در برنامه های وابسته خود هستید و سپس از آنها سوال می کنید که آیا علاقه مند هستند یا خیر حتی اگر بعداً در طراحی سایت تغییر کنند. با این حال ، قبل از اینکه بتوانید اجازه دهید شرکت شما واقعاً رشد کند ، ابتدا باید بازخورد مشتریان اول را در طراحی سایت جمع آوری کنید با هک شدن رشد ، شما باید روی خرید مشتری متمرکز شوید. اگر راه اندازی شما گیر کرده است.

می توانید پنج نکته زیر را در طراحی سایت امتحان کنید تا دوباره به حرکت درآید از طرف دیگر ، می توانید برنامه وابستگی خود را شروع کنید برای اجرای یک برنامه وابسته ، باید شبکه ای از شرکت ها و مشتریانی را در طراحی وب سایت ایجاد کنید که محصول شما را برای شما تبلیغ می کنند. اگر کاربر بر روی یکی از لینک های وابسته شما در طراحی سایت شریک زندگی خود کلیک کند ، با اتمام فروش کمیسیون دریافت می کند. در صورت تمایل نوعی هزینه نقل و انتقالات.

 

نوشته استراتژی های هک رشد در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.