0

اس اس ال و نقش آن در طراحی سایت

اس اس ال و نقش آن در طراحی سایت صفحه اصلی وبلاگ بازاریابی آنلاین خراب برای انتخاب یکی از گواهینامه اس اس ال را انتخاب کنید اگر می خواهید طراحی سایت شما مشروع و قابل اعتماد باشد به یک گواهینامه اس اس ال نیاز دارید. گواهینامه اس اس ال برای مغازه های آنلاین یا وب سایت هایی که کاربران مجبور به ایجاد یک حساب کاربری هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا هم از اطلاعات شما و هم کاربران محافظت شود. این یکی از دلایل زیادی است.

چرا تمام طراحی سایت های من دارای گواهینامه اس اس ال هستند گزینه های زیادی وجود دارد که انتخاب آن دشوار است ، به خصوص اگر نمی دانید گواهینامه های اس اس ال مختلف چیست. بنابراین می خواهم در این مقاله وارد گواهینامه های مختلف اس اس ال شوم تا بتوانید بهترین مورد را برای شرکت خود در طراحی سایت خریداری کنید من همچنین توضیح خواهم داد که قبل از خرید و چگونگی کار باید در نظر بگیرید.

 

طراحی سایت

 

منظور از گواهینامه در طراحی سایت چیست

گواهینامه های اس اس ال ارتباط بین طراحی سایت و مرورگر کاربر را رمزگذاری و امن می کنند. اس اس ال مخفف اسکوئر پروتکل رمزگذاری برای انتقال ایمن داده ها در اینترنت است. این پرونده های داده های کوچکی هستند که یک کلید رمزنگاری را به اعتبار یک شرکت وصل می کنند. نام دامنه و سرور و همچنین اطلاعات شرکت به عنوان مثال نام آن و مکان رمزگذاری می شوند. با این حال ، قبل از اینکه به موضوع بپردازیم.

می خواهم به سرعت به شما نشان دهم که چرا گواهینامه اس اس ال بسیار مهم است گواهینامه در صفحاتی که اطلاعات خصوصی کاربر جمع می شود نصب می شود به عنوان مثال. ب هنگام پرداخت در فرآیند پرداخت یا هنگام وارد کردن رمز ورود. شما باید گواهی اس اس ال را در صفحات دارای عملکرد پرداخت  ورود به سیستم ، فرمها و غیره نصب کنید. اگر رمزگذاری موجود باشد قفل فعال می شود و این باعث می شود.

 

اهمیت اس اس ال در طراحی سایت

به راحتی می توانید صفحاتی را که دارای گواهی اس اس ال هستند شناسایی کنید آنها با یک کمربند کوچک مشخص شده اند تا به شما نشان دهند که این یو آر ال یک ارتباط امن است. طراحی سایت های محبوب و مشهور باید دارای گواهینامه اس اس ال باشند و براساس آن توسط گوگل مشخص می شوند. فروشگاه ها و طراحی سایت های آنلاین با سیستم ایمیل باید دارای گواهی اس اس ال باشند تا بتوانند خود را به کاربر معرفی کنند.

بخوانید!  طراحی سایت انجمن نیکوکاری ماونداد

گواهینامه اس اس ال توسط هر کاربر قابل مشاهده است و حاوی اطلاعات مهم شرکت است. همانطور که قبلاً نیز گفته شد گواهینامه های اس اس ال از اطلاعات پرداختی کاربران ، نام کاربری و رمزعبورها و همچنین داده ها محافظت می کنند سایر کاربران از فعالیت آنلاین صفحه دیدن نکنند و این باعث می شود در طراحی سایت ارتباط برقرار شود اطلاعات کارت اعتباری ورود رمز عبور و داده ها در برابر هکرها محافظت می شوند.

 

طراحی سایت

 

گواهینامه های معتبر دامنه در طراحی سایت

گواهینامه های اس اس ال معتبر دامنه نشان می دهد که دامنه ثبت شده متعلق به اپراتور طراحی سایت است. بدنه مجوز معمولاً می تواند این موضوع را از طریق ایمیل دی ان اس یا اچ تی تی پی اس بررسی کند. اگر اعتبار سنجی از طریق ایمیل صورت گیرد اپراتور وب سایت ایمیلی را دریافت می کند که حاوی پیوندی با درخواست برای تأیید گواهینامه است با تأیید دی ان اس اپراتور طراحی سایت می تواند وب سایت است.

خود را با استفاده از ورودی دی ان اس که به وب سایت وصل شده است تأیید کند ورودی دی ان اس یک فایل متنی با آدرس دامنه ثبت شده است مرور ایمن نیز در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است در صورت اعتبار اچ تی تی پی اس ، اپراتور طراحی سایت باید با ایجاد یک فایل متنی کنترل خود را بر دامنه نشان دهد و سپس آن را در فهرست عمومی ریشه دامنه وارد کند. به محض اینکه گواهی توسط بدنه مجوز بررسی و تأیید شد.

 

مزایای گواهی اس اس ال در طراحی سایت

آنها ارزان هستند به راحتی می توانید آنها را بخرید و هزینه کمی برای آنها در طراحی سایت هزینه کنید. طولی نمی کشد. گواهینامه اس اس ال در مدت چند دقیقه قابل تأیید است و دیگر نیازی به ارسال اسناد برای تأیید اطلاعات شرکت نیست. اتصال ایمن اچ تی تی پی اس در مرورگر ظاهر می شود. با این حال ، گواهینامه های دی وی فقط گواهی های رمزگذاری شده هستند که فقط ثابت می کند که شما مالک قانونی طراحی سایت هستید.

بخوانید!  نقش اسلایدر در طراحی سایت

از آنجا که به راحتی می توانید این گواهینامه ها را خریداری کنید آنها مزایا و معایب مختلفی دارند. معایب گواهی اس اس ال در طراحی سایت آنها مانند سایر گواهینامه های اس اس ال ایمن نیستند. هر هکری می تواند گواهی اس اس ال معتبر دامنه را خریداری کند تا هویت خود را مبدل کند. می توانید به سرورهای دی ان اس خود حمله کنید با داشتن گواهی شما نمی توانید هویت واقعی اپراتور طراحی سایت را بیش از هر چیزی تردید کنید.

 

طراحی سایت

 

مجوزهای معتبر اس اس ال در طراحی سایت

برای داشتن گواهی اس اس ال متقاضی باید مالکیت شرکت را از طریق اسناد اثبات کند. گواهینامه به همان مدارکی که گواهینامه های دی وی و او وی دارند نیاز دارد به علاوه اثبات اینکه این شرکت ثبت شده است. این گواهی همچنین نشان می دهد که شرکت درخواست گواهی اس اس ال را در طراحی وب سایت می شناسد و تأیید می کند. اعتبار سنجی بسته به نیاز دستگاه صدور گواهینامه مربوطه می تواند چند روز یا هفته طول بکشد.

این وب سایت از اعتبار کمتری برخوردار است زیرا شرکت مجبور نبود هویت خود را با اسناد اضافی اثبات کند. مشتریان بالقوه با داشتن این گواهینامه احساس امنیت نمی کنند و دوست ندارند اطلاعات کارت اعتباری خود را به اشتراک بگذارند برای تأیید هویت شرکت باید مدارکی ارائه دهید مرجع صدور گواهینامه تنها پس از دریافت مداركی كه دو چیز را اثبات می كند چنین گواهینامه هایی صادر می كند وجود شركت است.

 

گواهینامه های مربوط به نام میزبان در طراحی سایت

گواهینامه های اس اس ال برای نام میزبان فقط از یک زیر دامنه منفرد محافظت می کند اگر می خواهید از زیر دامنه ای که بعداً اضافه شد محافظت کنید این گواهینامه توصیه می شود. همچنین می خواهم به طور خلاصه با گواهی نامه های کارت ویزیت مقابله کنم زیرا آنها از چندین زیر دامنه یک دامنه در طراحی سایت محافظت می کنند. برای این نوع محافظت به یک گواهی اس اس ال چند دامنه احتیاج دارید. محل شركت است.

انسجام هر دو اطلاعات فقط در این صورت سازمان صدور گواهینامه مجوز صحیح را برای شرکت و طراحی سایت صادر می کند به همین دلیل این گواهی امن ترین گواهینامه اس اس ال است. اکنون می خواهم به شما نشان دهم که چگونه گواهینامه های اس اس ال برای چندین دامنه و زیر دامنه کار می کنند گواهینامه های چند دامنه در طراحی سایت گواهینامه های چند دامنه از چندین دامنه مختلف با رمزگذاری اس اس ال محافظت می کنند.

بخوانید!  چطور دامنه مناسب سایت خود را انتخاب کنم؟

 

طراحی سایت

نحوه خرید گواهینامه اس اس ال در طراحی سایت

اگر گواهی اس اس ال مناسبی پیدا کرده اید باید قبل از خرید از دو چیز مراقبت کنید شما به یک آدرس آی پی نیاز دارید برای هر گواهی که می خواهید از آنها استفاده کنید باید یک آدرس جداگانه داشته باشید ، در غیر این صورت مرورگرها و دستگاههای قدیمی ممکن است نتوانند طراحی سایت شما را به درستی نمایش دهند. اگر از چندین زیر دامنه با یک آدرس آی پی استفاده می کنید می توانید یک گواهی کارت ویزیت خریداری کنید.

یک گواهینامه چند دامنه می تواند برای محافظت از چندین نام میزبان از دامنه های مختلف به طور همزمان در طراحی وب سایت استفاده شود. اکنون گواهینامه های اس اس ال مختلف را می شناسید بعد من به شما نحوه خرید آنها را نشان می دهم. شما همچنین به درخواست امضای گواهینامه سی اس درخواست امضای گواهینامه آلمانی نیاز دارید این یک فایل متنی است که باید در وب سرور شما ارائه شود تا بتوانید یک گواهی خریداری کنید.

 

نتیجه گیری

می توانید این فایل متنی را خودتان ایجاد کنید بدنه گواهینامه به اطلاعات موجود در پرونده متنی دسترسی پیدا می کند به عنوان مثال نام دامنه کلید عمومی نام شرکت برای صدور گواهینامه خود اگر می خواهید یک دامنه را خریداری کنید سازمان صدور گواهینامه بررسی می کند که آیا شما مالک قانونی آن دامنه در طراحی سایت هستید.

ممکن است گواهی نامه را خریداری کند باید مدارک شرکت خود را در دست داشته باشید تا بتوانید فوراً آنها را برای بررسی در طراحی سایت ارسال کنید. نهادهای صدور گواهینامه همچنین می توانند برای بررسی اینکه آیا شرکت شما ثبت شده است از ثبت رسمی تجاری دیدن کنند.

 

نوشته اس اس ال و نقش آن در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.