0

با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB نقش رهبری شما تغییر می‌کند

طراحی سایت

زمانی که کسب‌وکار شما با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB به هدف خود می‌رسد، نقش رهبری شما به همراه آن تغییر می‌کند. در این مطلب برخی از نکاتی که برای سازگاری و تطبیق و همچنین اشتراک‌گذاری با رهبران خود نیاز دارید، ارائه می‌کنیم.

زمان آن فرا رسیده است که یک کارآفرین باشید

فضای ابری و مجازی شما را قادر می‌سازد که به آرایه‌ای شگفت‌انگیز از منابع و ابزارها دسترسی داشته باشید و در زمانی کوتاه ایده‌های بسیار خوبی وارد بازار کنید و به مشتریان بالقوه‌ای در جهان دست پیدا کنید. فارغ از صنعتی که در آن فعالیت دارید، شما این فرصت را در اختیار دارید که انرژی، شور و علاقه و اعتماد خود را برای ایجاد یک رقابت و شاید یک کمپانی موفق، به کار بگیرید. در طی این مسیر باید توجه داشته باشید که این مسیر شبیه یک دوی استقامت است و نه دوی سرعت. درست مشابه زمانی که در یک دوی استقامت در حال دویدن هستید، در طی مسیر گام‌های متفاوتی را تجربه می‌کنید که هر کدام از این گام‌ها چالش جدیدی را برای شما به عنوان یک رهبر نشان می‌دهد. شاید به طرز اغراق آمیزی سخت‌ترین مسائل ادراکی، گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB است. یکی از مشخصات رهبری که دارایی مهم و بزرگی نیز برای آن محسوب می‌شد، استعداد بود. ایجاد تغییر و تحول ممکن است به معنی تغییر استایل و سبک رهبری شما باشد؛ بدون این که ایده‌آل و برند خود را قربانی کنید یا حتی نقش دیگری را به عهده بگیرید در حالی که رهبری طولانی مدت کمپانی را به سایر افراد که توانایی ارائه‌ی آن را دارند واگذار کنید.

بخوانید!  تمام آنچه باید درباره الگوریتم های سئو گوگل و آخرین تغییرات آن بدانید!

یک کسب‌وکار جدید با خوشبینی و تلاش‌ها و پیگیری‌های موسس آن بنا می‌شود. زمانی که همه‌ی چیزی که شما دارید، یک ایده ، شاید یک نمونه کار اولیه و حتی یک یا دو مشتری باشد و همچنان در حال تلاش برای یافتن جایگاه مناسب در بازار هستید، شما یک استارت‌آپ هستید؛ در این مرحله، اشتیاق رهبری و قدرت ایده‌ای چیزی است که همه‌ی افراد را به هم متعهد و گرد یکدیگر جمع می‌کند. موسسین همچنین بسته به درگیری‌های مستقیمی که در اغلب جنبه‌های عملیات‌های روزانه دارند، نقش‌های مختلفی بر عهده می‌گیرند.

پس از تبدیل استارت آپ به SMB به چه چیزهایی باید توجه کنید؟

با این حال، زمانی که استارت‌آپ شما به طرز حیرت آوری بزرگ شود و گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB را بردارید، به طوری که دیگر نتوان از همان راهکار همیشگی برای ادامه‌ی مسیر استفاده کرد، نکته‌ای وجود دارد که باید به آن توجه کرد. زمانی که مشتریان شما بیشتر می‌شوند، به طوری که شخصا می‌توانید یک پایگاه بزرگ مشتریان را در فضای ابری رهگیری کنید، یا زمانی که شما دارای یک کسب‌وکار مقیاس پذیر هستید، کسب‌وکار شما به رتبه‌ی SMB تبدیل شده است.

این مسئله اغلب مربوط به زمانی است که خوشبینی بدون محدودیت و تمایل به مدیریت همه‌ی ابعاد کسب‌وکار می‌تواند به صورت شخصی به مسئولیتی برای بنیان گذار و کمپانی تبدیل شود. اکنون، کمپانی نیبه گسترش فرایندها و رویه‌های رسمی نیاز دارد. این امر نیازمند مدیریت یک نیروی کار در حال رشد است که ممکن است شامل دفاتر راه دور و حتی کارمندان متحرک باشد. برای بنیان گذاران بخش بزرگ و گسترده‌ای از امور و عملیات‌ها وجود دارد که باید بخشی تصمیم‌گیری‌ها و عملیات‌های آن‌ها باشند.

بخوانید!  آموزش تغییر دامنه سایت

در حالی که هرگز نباید روحیه‌ی خوشبینی خود را از بین ببرید، اکنون زمان ان فرا رسیده است که اندکی تواضع خود را گسترش بدهید تا جدیت نارس فاز استارت‌آپ را متعادل کنید. رهبران همچنین پیش از این که به قدری بزرگ شوند که بر بازار غلبه کنند و خواستار تصمیم‌گیری‌های دشوار باشند، می‌خواهند که آسیب‌پذیری‌های کمپانی را شناسایی کنند. کاری که شما برای تغییر کسب‌وکار خود به SMB انجام می‌دهید تا زمانی که آن را به یک شرکت و تشکیلات اقتصادی تبپیل کنید، در برگیرنده‌ی دست‌آوردها و تلاش‌های شما از هم اکنون تا سال‌های آینده است.

تاثیر تکنولوژی بر روی سرعت گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB

تکنولوژی می‌تواند به شما کمک کند تا در حین حفظ پرورش موثر و خوش‌بینانه تغییرات لازم را اعمال کنید. به دلیل این که شما نمی‌توانید در همه‌ی زمان‌ها با همه‌ی افراد به صورت رو در رو ارتباط برقرار کنید، از کانال‌های آنلاین استفاده کنید تا خطوط ارتباطات کاری خود را در میان سازمان و به صورت سلسله مراتبی حفظ کنید. جلسات ویدئو کنفرانس که به کارمندان راه دور این امگان را می‌دهد که ببینند و دیده شوند، می‌تواند به همه‌ی افراد کمک کد که در کنار یکدیگر کار کنند.

همچنین در این مرحله استفاده از ابر برای آنالیز داده‌ها و به دست آوردن نگرش‌ها نیز می‌تواند به شدت اهمیت داشته باشد. دسترسی به اطلاعات از طریق ابر شما را قادر می‌سازد که بازار، فرصت‌ها و تصمیمات را با اطمینان بیشتری ارزیابی کنید. زمانی که شما قادر به تصمیم‌گیری بر مبنای نگرش‌های اطمینان‌بخش و پشتیبانی شده با اطلاعات هستید، در رابطه با SMB خود بیشتر علاقه‌مند خواهید بود.

بخوانید!  به این ۸ دلیل شما نیاز به یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید

از دیدگاهی مهم‌تر، این تحولات مربوط به زمانی است که رهبران نیاز داشته باشند که مواضع بی بصیرت و کورکورانه‌ی خود را شناسایی کنند. در واقع این شخص فردی کمیاب است که می‌تواند تحولی موفق در تبدیل موسس استارت‌آپ به مدیر اجرایی یک کمپانی ایجاد کند. مهارت‌های مورد نیاز کاملا متفاوت هستند. از همین حالا شروع کنید که افرادی را به تیم رهبری خود جذب کنید که باهوش‌تر از شما باشند، تجارب بیشتری داشته باشند و پیش از این نیز در این نوع ا تحولات ایفای نقش کرده باشند یا حضور داشته باشند.

نتیجه گیری:

ممکن است که انجام این کار آسان نباشد. در طی این فرایند گیرنده‌ی همه‌ی موارد باشید، می‌تواند کار دشواری باشد. اما کاهش میزان تصمیم‌گیری‌ها در  سازمان، اعتماد به افراد برای انجام کارها و تیم رهبری توسعه یافته‌تان برای پشتیبانی از شما، مواردی هستند که به پیشرفت SMB شما کمک می‌کنند. اتخاذ تصمیمات درست، استفاده از تکنولوژی صحیح و داشتن صداقت در رابطه با محدودیت‌هایی که دارید، به سایرین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که شما دارای یک فرهنگ و کمپانی هستید که می‌تواند برای مدتی طولانی باقی میماند و به فعالیت‌های خودش ادامه بدهد.

نوشته با برداشتن گام‌های اولیه تبدیل یک استارت‌آپ به SMB نقش رهبری شما تغییر می‌کند اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

مطالب مرتبط

طراحی سایت

رازهای راه اندازی استارت آپ موفق – قسمت دوم

در مطلب قبل (رازهای راه اندازی استارت آپ موفق تا رسیدن به موفقیت!)تعاریف استارت‌آپ و عبارات رایجی که در تعاریف استارت‌آپ عموما به کار می‌روند ارائه کردیم. همچنین به دو مورد از نکاتی اشاره کردیم که باید برای داشتن استارت‌آپی موفق آن‌ها را در راستای کار خود قرار بدهیم و بیان کردیم که باید بهترین […]

نوشته رازهای راه اندازی استارت آپ موفق – قسمت دوم اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

استارت‌آپ‌ها در مقابل SMBها

به نظر می‌رسد که رسانه‌های جریان اصلی مجذوب استارت‌آپ‌هایی شده‌اند که در آن کمپانی‌های تازه تاسیس و در حال توسعه و رشد شرکت دارند. موردی که آن‌ها را از کسب‌وکار مرسوم متمایز می‌کند ظرفیت و توانایی آن‌ها برای رسیدن به ایده‌هایی است که توجه سرمایه‌گذاران مالک و تمایل آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در […]

نوشته استارت‌آپ‌ها در مقابل SMBها اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

چگونه استارت‌آپ‌ SaaS می‌توانند موفق شوند؟

استارت‌آپ‌ SaaS یا نرم‌افزارها به عنوان خدمات B2B یا کسب‌وکار به کسب‌وکار به شدت در حال محبوب شدن هستند و بسیاری از استارت‌آپ‌ها به این مدل کسب‌وکار روی آورده‌اند. امروزه افراد بسیاری وجود دارند که تمایل شدیدی به فعالیت در  این فضا دارند؛ زیرا در مقایسه با مورادی که در سایر بخش‌های جهان فعالیت می‌کنند، […]

نوشته چگونه استارت‌آپ‌ SaaS می‌توانند موفق شوند؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.